Hunkemöller Maximizer?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 10:03

Lynn_x schreef:
xliisaa schreef:
mijn moeder heeft hem toevallig gekocht, en ik heb hem net ook even gepast.
ik vind ze persoonlijk best lekker zitten, mijn bortsen staan best ver uit elkaar en door de beha worden ze bijna tegen elkaar aangeduwd, wat ik wel mooi vind.
maar persoonlijk vind ik 2maten groter wel echt te groot, als ze het voor 1maatje groter hadden, had ik ze wel gekocht maar dit vind ik iets te veel van het goeie :=

Hier dus precies zo, mijn borsten staan ook best ver uit elkaar

Ik los dit op door 1 cupmaatje kleiner te kopen maar de omtrek een maatje groter.
Als je dan je borst goed in je cup trekt krijg je hetzelfde effect, zonder een pakje zakdoekjes onder je tiet.

xliisaa

Re: Hunkemöller Maximizer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 10:11

Als ik 1maat kleiner koop dan vallen m'n borsten er zowat uit :=
ik zit tussen een b&c cup in dus meestal koop ik dan idd een b zodat ze iets dichter bij elkaar staan maar dan staan ze nog ver uit elkaar helaas :=

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 10:23

Ik vind ze wel erg gaaf hoor! Heb zelf 70E . Maar die hadden ze niet en heb nu maat 75D gekocht. Meestal lukt 70D soms ook nog wel. Maar deze bh's vallen erg klein uit en moet je dus ook echt een maatje groter nemen qua omvang . Dus nu maar 75 genomen.

Had eerst de 70D aan, man dat was geen gezicht :))

Maar het geeft een onwijs mooi effect!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 12:13

2 paginas terug staan fotos en daar zie je wel veel verschil ja :j :P
Heb ze zelf nog steeds niet gepast.. Toch maar eens even doen, gewoon om te kijken.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:02

Rianne12 schreef:
Maar ik denk dat ik hem wel eens puur uit nieuwschierigheid ga passen!
Maar ik denk niet dat je opeens 2 maten groter heb..

2 cupmaten vind ik ook wel wat overdreven hoor.

Misschien 1 cupje groter. Maar meer ook niet vind ik :n

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:03

bo0tjeee schreef:
Focussed, zijn die van Primark echt hetzelfde. Die heb ik ook wel eens gevoeld ;) En ook die met water (ofzo) erin, hahahaha.

Met water is geen succes :n Mijn moeder heeft zo'n ding gehad :D Oh Oh Oh, op 1 of andere manier ging hij lek. En leek het net of dat haar borst lekte en de ene borst groter als de andere was :')

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:22

heb ze zien hangen.. tis gewoon een pushup zonder ruimte voor de borsten zelf.. logisch dat ze dan groter lijken! nee, ik vind ze niks.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:42

Ik moet zeggen dat ik dit best "erg" vind, meiden wees is blij met je eigen lichaam.
Ik ben aan het wachten op mijn 18e verjaardag om 2 a 3 cups van mijn borsten af te laten halen wegens rugklachten. IK zou maar wat graag minder hebben, en kan verschrikkelijk jalours zijn op meiden met minder.

En het voor de mannen doen moet je nog maar is overna denken, de mijn-ogen-zitten-in-mijn-hoofd-niet-in-mijn-borsten gesprekken zijn ook erg leuk, NOT

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:51

smurffie schreef:
Ik moet zeggen dat ik dit best "erg" vind, meiden wees is blij met je eigen lichaam.
Ik ben aan het wachten op mijn 18e verjaardag om 2 a 3 cups van mijn borsten af te laten halen wegens rugklachten. IK zou maar wat graag minder hebben, en kan verschrikkelijk jalours zijn op meiden met minder.

En het voor de mannen doen moet je nog maar is overna denken, de mijn-ogen-zitten-in-mijn-hoofd-niet-in-mijn-borsten gesprekken zijn ook erg leuk, NOT

Het gras is altijd groener aan de overkant. Jij kan ook blij zijn met je grote borsten omdat honderden meiden met kleine maar wat graag grote zouden willen hebben ;) Dus zo'n reactie slaat kant nog wal omdat er over beide situaties hetzelfde kan worden gesproken.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:07

Zo'n reactie had ik wel verwacht.
Blij zijn met voordurende rug pijn kan denk ik niemand, 2 dagen plat liggen omdat ik toch zo graag dat strandritje wilde doen, of een lekker dagje uit winkelen wilde.
Puur gelukt kan ik een verkleining op medische gronden laten uitvoeren.
Ik wil iedereen echt meegeven trotser op jezelf te zijn dan 2 kussens eromheen doen.
De enige die je voor de gek kan houden ben je zelf.

hier trouwens een 70h waar ik over spreek, een maat waar je depressief van word als je een bh, of erger een bikini moet kopen

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:13

Tja ik kan ook zeggen: Hoe fijn is het om je niet aan je vriend te durven laten zien omdat je je schaamt, je geen bh's en bikini's kan kopen door een kleine maat of omdat je schaamt hoe je borsten eruit zien in bh of bikini. Of dat je nooit een topje of tshirt zo durft te dragen omdat je bang bent dat het zo opvalt dat je te plat bent (in je eigen ogen). Dat je niet naar het zwembad of strand durft, of alleen met een omslagdoek om zodat niemand je kleine borsten ziet....

Bij jou is de "schade" alleen fysiek neem ik aan, bij kleine borsten de "schade" vooral psychisch, en daarmee omgaan is een stuk lastiger.

Waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen die een maximizer of andere push up bh koopt meteen psychisch in de knoop ligt met haar kleine borsten. Ik denk dat 90% van de kopers het vooral koopt omdat het er net even wat leuker uitziet (voor bepaalde afspraken of feestjes bijv.)
Laatst bijgewerkt door Odysseus op 22-05-11 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:14

Menino schreef:
Enyaa schreef:
Goh, als die slips je Kont kleiner maken wil ik ze wel ;3

Als ze dan ook nog panty's hebben die het vet uit je benen zuigen..

Die mensen zouden een heel kapitaal aan me verdienen :D

gewoon zoeken op corrigerend ondergoed.... :P

Correctie slips & control panty's ... Bestaat al lang :P

Dat wist ik niet :')

Waar bokt wel niet goed voor is :D

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:27

Als je de kleine letters leest zie je al een psychische kant, verder over het schamen, je weet wel dat hij jou leuk vind om jou en niet om de grote voorgevel. Bijna geen kleding kunnen vinden waarbij het niet is borsten waar ga je met dat meisje naar toe is ook niet erg opbeurend.
Topjes? Wat is dat? Dat kan niet zonder dat ik me schaam hoor, als ze uberhaupt erin kunnen zonder dat ik een naveltruitje heb. Bij een v-hals of kol komen we terug bij het borsten waar ga je met dat meisje heen?

verder aandacht is leuk maar op het strand of zwembad verplaats ik me absoluut niet zonder iets erom zodat ik de blikken kan verminderen.

en voor mijn vriend is het ook geen dolle pret, toppunt was afgelopen jaar op vakantie, waar er foto's gemaakt werden als ik in bikini op het strand lag, geloof mij dat doet je echt geen goed.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:32

smurffie schreef:

Ik snap je frustratie, maar het gaat niet om niet tevreden zijn met je lichaam in mijn ogen.
Mensen dragen make-up om er mooier uit te zien, halen lichaamsharen weg, knippen en kleuren hun haar, dragen corrigerend ondergoed.
Dan zouden die mensen toch ook allemaal tevreden moeten zijn met hun lichaam en niks willen veranderen? :)
Het dragen van push-up bh's heeft in mijn ogen niet iets te maken met onzeker zijn of niet tevreden zijn.
Ik draag push-up bh's, omdat ik het mooier vind en omdat de bh's die ik heb, ontzettend fijn zitten. Maar ik wil geen grotere borsten, want ik ben tevreden ermee.
Overigens komen die gesprekken van je laatste zin ook voor bij mensen met 'kleine' borsten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:40

smurffie schreef:

ik denk dat je je wel even moet realiseren dat niet iedereen een maximizer koopt omdat die zich schaamt voor z'n 'te kleine' borsten oid.

Ik vind ze mooier zitten, en ook prettig vanwege de extra steun. 't is niet dat ik niet over straat durf met een normale BH en denk ' Goh ieder vindt vast mijn borsten te klein ofzo' ...... Daarvoor koop ik 't niet, en ik denk ook niet dat dat een groot gedeelte van de doelgroep is, Eerlijk gezegd.
Ik denk ook eigenlijk dat deze BH's helemaal niet zitten als je écht kleine borsten hebt... Omdat je dan uberhaupt niets hebt om te ' pushen ' .... En je dan dus een BH met raar verdeelde vulling overhoudt.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:51

Menino schreef:
en ik denk ook niet dat dat een groot gedeelte van de doelgroep is

Maar wat is de doelgroep dan wel? Puur voor het mooier uit laten komen van je borsten heb je namelijk genoeg BH's zonder extreem push-up effect :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:01

Maar die zijn over 't algemeen echt achterlijk duur....
In het prijssegment waarin ik mijn BH's zoek, ben ik ze iig niet tegen gekomen. En de gemiddelde ' gewone ' push-up heeft bij mij dan weer niet zoveel effect.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:08

Heino schreef:
Menino schreef:
en ik denk ook niet dat dat een groot gedeelte van de doelgroep is

Maar wat is de doelgroep dan wel? Puur voor het mooier uit laten komen van je borsten heb je namelijk genoeg BH's zonder extreem push-up effect :)

De doelgroep is mensen die graag een lekker push up effect willen.. Die hun borsten maximaal willen laten uitkomen...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:09

Ik heb het vermoeden dat er best veel mensen zijn die het voornamelijk om het vergrotende/liftende effect gaat. En dat dat de doelgroep ook is van deze BH, en niet "mensen die een BH zoeken die fijn zit en goede ondersteuning geeft". Want die kan je echt genoeg vinden, ook in een betaalbare categorie. Je maakt mij niet wijs dat deze BH een superuitvinding is die vele malen beter is dan al die duizenden andere BH's zonder kussens. Maakt mij verder ook niet uit, ik kan me wel voorstellen dat iemand wat grotere borsten wil en daarom zo'n BH wil kopen. Maar blijkbaar rust er toch wel een taboe op, want er zijn er vrij weinig die openlijk toe durven te geven dat het ze daarom gaat. Best jammer, want we doen al zo veel om ons uiterlijk te veranderen/verbeteren, dus waarom moet hier een taboe op rusten? Tig meiden scheren hun oksels, beenhaar, gebruiken parfum, mascara, blonderen hun haar etc. Allemaal nep/cosmetisch. Dus dan kan dit er ook nog wel bij vind ik ;)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:12

Ik ken wel de minimizer! :P

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:15

Heino schreef:
Ik heb het vermoeden dat er best veel mensen zijn die het voornamelijk om het vergrotende/liftende effect gaat. En dat dat de doelgroep ook is van deze BH, en niet "mensen die een BH zoeken die fijn zit en goede ondersteuning geeft". Want die kan je echt genoeg vinden, ook in een betaalbare categorie. Je maakt mij niet wijs dat deze BH een superuitvinding is die vele malen beter is dan al die duizenden andere BH's zonder kussens. Maakt mij verder ook niet uit, ik kan me wel voorstellen dat iemand wat grotere borsten wil en daarom zo'n BH wil kopen. Maar blijkbaar rust er toch wel een taboe op, want er zijn er vrij weinig die openlijk toe durven te geven dat het ze daarom gaat. Best jammer, want we doen al zo veel om ons uiterlijk te veranderen/verbeteren, dus waarom moet hier een taboe op rusten? Tig meiden scheren hun oksels, beenhaar, gebruiken parfum, mascara, blonderen hun haar etc. Allemaal nep/cosmetisch. Dus dan kan dit er ook nog wel bij vind ik ;)

Veel steun geeft het wel :j Ik heb 2 "maximizers" van Victoria's Secret en daar hupsen ze echt niet op en neer, terwijl dit wel in andere (normale en push up) bh's is. Ze worden goed op de plek gehouden door de hoeveelheid vulling.

Maar ik heb ze gewoon omdat je er een ongelofelijk decolleté van krijgt, daar schaam ik me niet voor. Maar kan wel snappen dat anderen zich misschien daar wat voor schamen.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:27

smurffie schreef:

Waarom wordt er altijd zo serieus over gedaan..? :P Alsof iedereen die zo'n bh draagt, gelijk heel onzeker is over haar lichaam.. Daar ben ik het niet mee eens :)
Misschien geldt dat voor sommigen wel, maar lang niet voor iedereen! Ik ben gewoon tevreden met mijn lichaam hoor :j Maar onder bepaalde truitjes vind ik het gewoon nét wat mooier staan :j
En ik zeg ook eerlijk, ik zou het niet erg vinden om 1 cupmaat groter te hebben, maar het is niet zo dat ik ervan wakker lig ofzo :n
Ik wil ook zeker geen D of groter, sowieso omdat dat helemaaaal niet bij m'n lichaam past :D
En ik zie het maar zo, die van mij zullen niet snel gaan hangen :))

*leest straks even verder*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:30

smurffie schreef:
Als je de kleine letters leest zie je al een psychische kant, verder over het schamen, je weet wel dat hij jou leuk vind om jou en niet om de grote voorgevel. Bijna geen kleding kunnen vinden waarbij het niet is borsten waar ga je met dat meisje naar toe is ook niet erg opbeurend.
Topjes? Wat is dat? Dat kan niet zonder dat ik me schaam hoor, als ze uberhaupt erin kunnen zonder dat ik een naveltruitje heb. Bij een v-hals of kol komen we terug bij het borsten waar ga je met dat meisje heen?

verder aandacht is leuk maar op het strand of zwembad verplaats ik me absoluut niet zonder iets erom zodat ik de blikken kan verminderen.

en voor mijn vriend is het ook geen dolle pret, toppunt was afgelopen jaar op vakantie, waar er foto's gemaakt werden als ik in bikini op het strand lag, geloof mij dat doet je echt geen goed.

Dus andere mensen mogen het niet vervelend vinden dat ze een kleine cupmaat hebben puur en alleen omdat jij last hebt van je grote voorgevel?

Come on. :') Alsof meiden met een AA cupje wel altijd leuke topjes kunnen vinden. Of het niet vervelend mogen vinden. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:36

Heino schreef:

Dat hij fijn zit is een bijkomend voordeel, ik denk voor de meeste mensen idd niet het hoofddoel is. Maar ik vind het wel één van de fijnste BH's die ik heb. Er zijn ook mensen die hem vreselijk vinden zitten, of zelfs zeggen dat het pijn doet .... Dus ja, het lijkt me ook nogal persoonlijk.
Verder vind ik hem gewoon mooier zitten idd, maar niet omdat het 2 cups vergroot. In mijn geval is dat eigenlijk het enige nadeel := . En dan kom ik weer terug op het punt dat wsl de enige die baat hebben bij een dergelijke BH ook de mensen zijn die wel 'iets' van zichzelf hebben... Dus ik denk niet dat het een groot gedeelte van de doelgroep te doen is om het feit dat hij zogenaamd 2 cups vergroot.

Mja, ik kan me er persoonlijk sowieso niets bij voorstellen dat iemand een BH koopt, alleen maar omdat alles dan 'groter' lijkt en dat kennelijk denkt dat dat gewenst is ofzo, en verder niet kijkt of het wel écht mooier is... Ik weet niet of je snapt wat ik bedoel, want het is een nuanceverschil... Maar misschien ga ik teveel van mezelf uit, ik heb die 2 cups uberhaupt niet nodig (dan heb ik namelijk ook een F-cup, wat ik niet eens mooier vind dan een C of D :7 ) En vind dit toch een fijne BH die mooier zit dan gemiddelde BH :Y)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:45

Dat hoor je mij niet zeggen, ik denk dat veel meiden zichzelf ontzettend tekort doen.
Ik weet erg goed hoe lastig een afwijkende maat is, maar ik ging erop in dat focussed dacht dat je geen psychische problemen kunt ondervinden aan grote borsten.

1 van mijn vriendinnen heeft net een a, en die is er veel blijer mee sinds ze af en toe met mij gaat winkelen.
En ik ook omdat je de voordelen beter kunt zien.