[Centraal] Tattoo's

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 10:06

Hij heeft eindelijk besloten!!! Mijn vriend wil in augustus voor zijn full sleeve gaan Jeujjjj
Nou hopen dat hij zich dan niet weer bedacht heeft hahaha.. Liepen gister in de stad en kwamen een paar mannen voorbij met de armen vol en hij zegt GVD ik blijf het maar willen en niet doen. Na de zomer beginnen we ermee!!! Ik zo: ECHT?? Springt 3x in het rond (ja bier he)
Vind dat zooo ontzettend sexy en mooi Hahahha..

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16233
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 12:00

Roane schreef:
Want een tattooshop, dat kan natuurlijk niet op televisie... er kijken kinderen... en zometeen word de Koningin nog verleid om een kroontje te laten tattooeren... kan natuurlijk niet.
Nederland weer op z'n... :+

Had je een van die prinsen binnen moeten vragen voor een 'oranjeactiviteit' :D



Nou.........

Afbeelding

_O- _O- _O-

_karin_

Berichten: 3926
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 12:05

Hahaaha!! Die tattoo's zelf ook, Je Maintiendrai _O-

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16233
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 12:39

ja geweldig heh, die tekst moet hij zeker wel naleven haha

Kitsolu

Berichten: 2631
Geregistreerd: 03-08-07

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 13:03

Ik kom hoe langer hoe meer tot de bewustwording, dat de tattoo die ik nu heb en de tattoos die er persé nog komen allemaal in verband staan met een periode in mijn leven die ik aan het afsluiten ben. Het is voor mij heel erg moeilijk en heel erg zwaar geweest.
Mijn "Smoppie" tattoo staat voor mijn ouders en hoe dankbaar ik ben voor de jeugd die zij mij gegeven hebben.
Ik wil nog een tattoo van een draak (die ik zelf getekend heb), die mijn been op klimt, die staat voor hoe sterk ik mentaal ben geworden, ondanks alles.
En de laatste word van mijn huidige paard en mijn eerste pony, omdat zij bijna mijn hele leven lang mijn enige vrienden zijn geweest en echt de wereld voor me betekenen. Die komt op mijn rug, helemaal bovenin, tussen mijn schouders.

Ik weet dat het veel is voor "zo ineens", maar het is voor mij zo'n heftige periode geweest en deze dingen betekenen zoveel voor me.

Ik ga van de week naar de tattoo shop hier net ten noorden van Londen om een afspraak te maken voor na de zomer, zou het zonde vinden als ze verbleken nu tegen de zomervakantie. En die word dan voor de paardjes.

Bellex

Berichten: 9307
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:48

Wauw heavy hoor zo'n grote/zo veel tatoo's! Ik kijk al op tegen 1 :')

Ik weet nu zeker dat het deze wordt <3 hoeveel hij ook gebruikt wordt :P Twijfel alleen of ik eronder nog laat zetten: 'Living my own life'
Afbeelding

Waar hebben jullie hem laten zetten en hoeveel waren jullie +- kwijt? Ik heb in Dronten gevraagd, op de schouder, 13 cm hoog, 10 cm breed. Daar zou ik 170 euro kwijt zijn alleen voor de 1e keer. Dat leek mij heel erg veel of vergis ik me daarin? (excl tekst omdat ik dat nog niet zeker weet)

Tatyana

Berichten: 1501
Geregistreerd: 24-01-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:03

Ik vind 170 niet duur. Er moet in dit plaatje een hoop geschaduwd worden en dat kost een hoop tijd.
Wat bedoel je trouwens met 'alleen voor de eerste keer'?

Bellex

Berichten: 9307
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:05

Ze zeiden daar dat de 1e keer alleen lijntjes gezet werden, en het inkleuren en schaduwen etc. daarna gebeurde wat ook nog eens 200 euro ging worden. Vandaar dat ik dat (in totaal 370 euro) best prijzig vond, maar misschien schat ik dat inderdaad helemaal verkeerd in :)

DeadxStar

Berichten: 3238
Geregistreerd: 31-01-06
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:07

Hoe bedoel je alleen voor de 1e keer? En volgens mij is dat wel een beetje een normale prijs, voor de maat die je wilt, maar dat weet ik niet zeker. :) Vind dat erg lastig altijd, aangezien alle tattoo's zo verschillend zijn :P En hier zit best wat werk in zo te zien.

[edit] Zie je antwoord al ;) Nou dat vind ik best raar eigenlijk.. Mijn tattoo op m'n schouderblad is ook in 1 keer gezet :j Als 170 alleen voor de lijnen is vind ik het wel duur!

@ Lola: Gaaaf, mijn vriend gaat ook voor een sleeve :D Helemaal happy haha. In augustus gaat hij voor z'n eerste sessie. We gaan op dezelfde dag :P (Ik voor het inkleuren)
Ik vind dat ook zo onwijs sexy..

@ lisantjuhh: Dankjewel! Ja ik ook, kan nu al niet meer wachten haha.

@ xmendy: Het is echt geen ramp hoor als je je tattoo even niet in kan smeren ;) Ik smeer helemaal niet :)
Mooi hoor trouwens! :j Wees blij dat hij dan zo klein is als hij al zo'n zeer deed :P Hoe lang heb je gezeten?

@ Marshaha: Nouja zeg! Slaat echt nergens op... Echt NL weer, 'stel je voor dat te zien is dat de koningin langs een tattoo shop loopt' :=
Pfff!

@ Emma: Wat voor stuk wil je in je zij? Ik wil ook mijn tattoo uit laten breiden, die zit op mn buik, die wil ik dan ook in mn zij. Maar lijkt me ook erg pijnlijk! :P

Tatyana

Berichten: 1501
Geregistreerd: 24-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:20

Hmmm ja dan zal ik ook nog wel even verder kijken. Zoiets alleen nog een cm of 10 hoger en op de enkel+voet gezet kost bij mijn tattooeerder ook rond de €350. Dus heel gek is het niet, hij word wel gewoon in 1x gezet trouwens...

(lijnen op die tattoo kost nog geen half uur... is rap verdienen ;) )

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:57

@knabbelgirl ik laat hem ook ongeveer zo zetten (vertelde ik al) en bij mij komt er nog een latijnse zin onder. ik ben 100-150 euro kwijt, maar is wel bij een bevriende shop zeg maar en ze is zelf nog niet zo lang bezig (wel heel netjes hoor) en ik vind eerst lijnen en daarna schaduwen echt onzin en ook voor die prijs... mijn rug zat 2,5-3 uur werk in, lijnen schaduwen en kleuren en is in 1 keer gezet...

Bellex

Berichten: 9307
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:59

Jeetje wat een verschil :wow: Waar laat jij het doen? :)

Saul

Berichten: 9673
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:20

Dames wie van jullie weet er een goede en niet al te dure tattoo shop in de buurt van t zuiden die geen ellelange wachtlijst heeft?

wwillemijn
Berichten: 4279
Geregistreerd: 05-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:19

Marshaha schreef:
Gecondoleerd Willemijn
En wat een mooi idee om je moeder voor altijd symbolisch bij je te hebben

Heb je qua plaats al gedacht aan bovenop je schouder,zeg maar onder je bh bandje-achtig mss uitlopend naar je voorkant?
Ik zelf (en dat heb ik door buddhisme en thailand) vind nl. hoe hoger je iets op je lijf zet, of iig boven de gordel zeg maar, dat het meer eerbied uitstraald
Succes met het bedenken


Ja daar heb ik inderdaad aan gedacht. Ik denk dat dat ook wel kan ivm werk omdat je de tattoo dan alleen ziet als je een shirtje aanhebt met spaghettibandjes. En die draag ik niet op mn werk :D

wwillemijn
Berichten: 4279
Geregistreerd: 05-07-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:21

Marshaha, heb je misschien een foto van de plek die je bedoelt? Ik lees het net nog eens en snap je toch niet helemaal ;) Dacht dat je bedoelde onder het sleutelbeen aan de uiterste zijde daarvan :)

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:15

wwilemijn : Afbeelding zoiets???? (is niet door mij gezet btw, ff via google gezocht)

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:16

_Lola_ schreef:
Hij heeft eindelijk besloten!!! Mijn vriend wil in augustus voor zijn full sleeve gaan Jeujjjj
Nou hopen dat hij zich dan niet weer bedacht heeft hahaha.. Liepen gister in de stad en kwamen een paar mannen voorbij met de armen vol en hij zegt GVD ik blijf het maar willen en niet doen. Na de zomer beginnen we ermee!!! Ik zo: ECHT?? Springt 3x in het rond (ja bier he)
Vind dat zooo ontzettend sexy en mooi Hahahha..

vetjes!!!!

_Noah

Berichten: 3112
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:20

Willemijn, gecondoleerd. Iemand die ik ken heeft een Chinees symbool met moeder, dochter in haar nek laten zetten. Vind ik persoonlijk heel erg mooi en het past ook bij haar. Misschien is je nek wel een mooie plek als je vaak je haar los hebt.

_Noah

Berichten: 3112
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:23

Marshaha wat belachelijk dat ze zo je shop afzetten! Volgens mij was jij daar toch echt eerder, en als ze er graag langs wilt lopen, dan de shop afdekken, ik zou ook uit mijn dak zijn gegaan.

Onienke

Berichten: 461
Geregistreerd: 10-12-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:25

Meld me ook weer even hier :D
Nog 3,5 week *\o/* het wachten duurt alleen nog zo lang! pff...
@ DeadxStar: Jeutjee :wow: Die is gaaf! :~ <3

_Noah

Berichten: 3112
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:46

Willemijn, hier wat ideëen die ik op internet vond:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

DeadxStar

Berichten: 3238
Geregistreerd: 31-01-06
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:05

Onienke schreef:
Meld me ook weer even hier :D
Nog 3,5 week *\o/* het wachten duurt alleen nog zo lang! pff...
@ DeadxStar: Jeutjee :wow: Die is gaaf! :~ <3

Dankjewel! :D

Wachten duurt lang he.. pff. Ik nu ook weer :P

ShirleyM

Berichten: 1058
Geregistreerd: 19-08-08
Woonplaats: Ergens in zeeland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:09

Ik heb weer even bij gelezen en meld me ook weer.

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:14

Bij deze meld ik mij ook hier! Zit de laatste tijd een beetje ontwerpjes te maken. Wil graag een klavertje 4 op mn ruggengraat, vrij hoog tussen mn schouderbladen in. Zal binnenkort eens een ontwerpje inscannen en laten zien.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:34

knabbelgirl schreef:
Jeetje wat een verschil :wow: Waar laat jij het doen? :)


tattoo jimmy in den bosch, mijn eerste 2 zijn door wilco gezet maar die heeft vandaag zn eigen shop in boxtel geopend. nu ga ik bij de jongste dochter van tattoo jimmy zelf. jimmy zelf zet namelijk alleen hele grote stukken tegen uur tarief, frankie kan mega goed letters zetten maar die zat tot augustus vol. carmen is pas een week 20, tekent al dr halve leven en heeft het vak van dr vader geleerd. ik ken ze al vrijwel mn hele leven en weet dat ik daar goed zit. heb werk van dr gezien en dat ziet er top uit, daarbij laat haar vader haar niet zo maar aant werk ;)