Elke dag je haar wassen: welke shampoo/ conditioner?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 14:28

Nou ik was het dus ook praktisch elke dag, omdat ik het niet zo fris vind dat mijn haar naar stal ruikt. :Y)
Alleen in het weekend wil ik nog wel eens een keertje over slaan.
Ik gebruik de Dr. Organic shampoo en conditioner van De Tuinen, die bevalt uitstekend.

Alleen met water uitspoelen heb ik wel eens geprobeerd maar dan gaat het nog erger stinken :7.
Mijn haar ziet er trouwens prima uit.

Anoniem

Re: Elke dag je haar wassen: welke shampoo/ conditioner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 20:31

Pff het is me bijna een week gelukt, maar ik denk dat ik morgen voor school toch maar even een dagje eerder m'n haar weer ga wassen := Heb het een halve dag los gehad vandaag, dat kan blijkbaar nog niet...

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:21

Ik heb vandaag Yes to Tomatoes gehaald bij De Tuinen, en een Rainforest shampoo en conditioner van de BOdyshop (parabeen, silicoon en nogwat vrij). Ben benieuwd! :)

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:45

Ik kreeg bij de kapper als tip om met verschillende merken mijn haren te wassen. Twee verschillende merken zou beter zijn dan een vast merk. Geen idee of het klopt... Ik koop shampoo meestal als ze in de aanbieding zijn. Zo heb ik nu John Frieda, Nivea, Guhl en Herbal Essence :D

Evaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:46

Ik was ook elke dag mn haar, met elke dag shampoo+conditioner van adrelon volgensmij

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:52

Ik was het niet iedere dag, maar om de dag. En ik doe mijn best om nu pas na twee dagen te wassen, maar dat lukt tot nu toe nog niet echt ;)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:40

Ik heb nu de tomatenshampoo een paar keer gebruikt. Ben er op zich wel tevreden over, al moet ik wel veel meer conditioner gebruiken als normaal, voor mijn haar enigszins doorkambaar wordt.
Ik was mijn haar om de dag en heb wel het idee dat mijn haar de tweede dag wat minder slap is dan normaal en ook iets minder vettig.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:03

Daar ben ik dus ook bang voor bij zulke shampoos. Mijn haar klit erg snel en ik vrees dat als ik shampoo zonder siliconen of weet ik veel wat ga gebruiken, dat het dan echt onmogelijk wordt om het door te kammen.. :=

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:03

Ik was mijn haar elke dag met Yes to Cucumbers. Ik gebruik ook de conditioner daarvan.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:07

LiNdA1986 schreef:
Maar als je dan heb paardgereden of heb gesport en zweet haar heb gehad, dat is toch vies om dan niet te wassen?
Hoe doen jullie dat dan?
Ik sport zeker 5x in de week hard.

ik was het ook vrijwel elke dag :j

met elvive shampoo en conditioner, of elseve, weet ik hoe het heet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:25

Hvelreki schreef:
Daar ben ik dus ook bang voor bij zulke shampoos. Mijn haar klit erg snel en ik vrees dat als ik shampoo zonder siliconen of weet ik veel wat ga gebruiken, dat het dan echt onmogelijk wordt om het door te kammen.. :=

ja, maar de conditioner is echt heel goed hoor..
ik had voor de afwisseling eens die kokosshampoo+conditioner gekocht van inecto, hoorde ik ook goede dingen over....
Maar daar zitten wel siliconen in.

Nou, we zijn 2 weken verder.... En ik heb spijt dat ik mn geld niet heb besteed aan een nieuwe fles YTC ....

M'n haar is echt weer hartstikke droog en alles :\ :+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:26

Ik gebruik sinds kort Yes to Carrots, en ik vind het echt geweldig spul! Ruikt heerlijk, en je hebt er niet veel van nodig. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:06

Hvelreki schreef:

Ja doet het ook. :') Mijn haar was net touw..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:22

Welke heb je gebruikt dan Rebecca? Ik had dit ook bij de shampoo's en conditioners van de bodyshop, maar bij Yes to Carrots heb ik nergens last van :)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 23:10

Ik heb dus Yes To Tomatoes en heb best veel van de conditioner nodig om mijn haar redelijk goed doorkambaar te maken. Meer als bij andere conditioners. Verder ben ik er wel tevreden over.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:05

Ik was het nu inmiddels ook om de dag. :\ Mijn haar is de laatste tijd echt heel erg snel heel vet. Bah.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 12:27

Ik heb heel dun droog haar dat heeel snel klit omdat er ook nog is veel krullen/slagen in zitten en bij Yes To Tomatoes hoef ik het eigenlijk alleen maar even door te halen met mn vingers, prima spul. :j Hoef ik bij Elvive oid niet te proberen. :=

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 17:53

Nou echt? Dan ga ik het misschien ook eens proberen. :) Wie niet waagt, niet wint..