syoss slecht voor je haar ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dewii

Re: syoss slecht voor je haar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:45

Ik had ook de gewone versie van Syoss als proefverpakking maar mijn haar werd er ook vet van :n . Normaal gebruik ik ook gewone shampoo's, dus daar zal het niet aan liggen ;) , mijn haar wordt ook niet gauw vet. Ik kreeg ook last van een jeukende hoofdhuid, maar dat heb ik bij erg veel shampoo's behalve bij die Pure Coconut Oil en Zarqa. Ik vind het wel goed, dat jullie een account aangemaakt hebben om naar de klachten te luisteren :j .

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:49

TanteSabien schreef:
urbanmove schreef:
uhm na al die berichtjs gelezen te hebben( neeee niet allemaal) ben ik er toch maar over aan t denken mijn voorraadje shampo weg te gooien. T prul is nog "duur" ook he !

Ik zit nu inderdaad ook een beetje van uhhhhh oké?! >;)

@Syoss; Voor de mensen die last hebben gekregen van droog en onbehandelbaar haar door Syoss, gaan jullie die tegemoetkomen in de kosten ofzo? Deze vraag komt voort uit een Syoss account op Bokt(een paardenforum en geen shampooforum)

Hoi TanteSabien,
Wij willen mensen graag helpen door hun vragen te beantwoorden en advies te geven. Dit kan bijvoorbeeld door hun
haartype en haarverzorgingsbehoeften te bespreken.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:56

Dewii schreef:
Ik had ook de gewone versie van Syoss als proefverpakking maar mijn haar werd er ook vet van :n . Normaal gebruik ik ook gewone shampoo's, dus daar zal het niet aan liggen ;) , mijn haar wordt ook niet gauw vet. Ik kreeg ook last van een jeukende hoofdhuid, maar dat heb ik bij erg veel shampoo's behalve bij die Pure Coconut Oil en Zarqa. Ik vind het wel goed, dat jullie een account aangemaakt hebben om naar de klachten te luisteren :j .

Nou ik niet want ze zitten alleen maar reclame te maken. Ze gaan jou niet vertellen dat je beter met Zarqa kan wassen :)
Voor vragen en klachten kan men zich richten tot sysoss zelf. Maar ik had al begrepen dat het was toegestaan, ben het er alleen niet eme eens op een paardenforum maar ja tis een commerciële site dus reclamemakers zoals sysoss moeten ze toch hebben.

Maar in tegenstelling tot mijn eerdere bericht gebruikt mams het niet meer. Vond een andere merk fijner dus is overgestapt.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 07:48

Ik vind wel dat sommige mensen hier behoorlijk overdreven reageren.. Andere bokkers waarschuwen omdat het jou niet bevalt? Je gaat er niet dood van hoor en misschien werkt het voor een ander juist wel heel goed. Daarnaast hebben jullie denk ik ook niet allemaal de silliconen vrije gebruikt?

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:05

Jildau schreef:
Ik vind wel dat sommige mensen hier behoorlijk overdreven reageren.. Andere bokkers waarschuwen omdat het jou niet bevalt? Je gaat er niet dood van hoor en misschien werkt het voor een ander juist wel heel goed. Daarnaast hebben jullie denk ik ook niet allemaal de silliconen vrije gebruikt?

t is natuurlijk wel heftig als je haren met plukken gaan uitvallen van een bekende shampo

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:16

Van de silliconen vrije soort? Kan ik me haast niet voorstellen.. Maar dan nog voor mij, en meerderen, werkt ie wel super dus dat is per persoon verschillend. Wat mij betreft mogen sowiesd Andrelon en Fructis wel uit de schappen want dat sloopt mijn haar maar om nou anderen ervoor te gaan waarschuwen? Nee want weet dat anderen er wel baat bij hebben.

Mandy_NY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:22

we kunnen ook een topic openen over Andrélon, Waarschijnlijk net zo gemengd

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:26

Hoi Ikkemetwikke, Lisette1990, _Hackney_ en dressagelady,

Dat jullie jeuk hebben gekregen van de shampoo/kleuring is natuurlijk niet fijn en ook niet de bedoeling.
Jeuk of irritatie op je hoofd kan verschillende oorzaken hebben. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen wanneer
je hard wrijft bij het aanbrengen van een shampoo of wanneer je hoofdhuid in contact komt met
warme/droge lucht tijdens het föhnen. Ook kan het zijn dat je allergisch bent voor een bepaald stofje.
Als je hier meer informatie of persoonlijk advies over wilt hebben, kun je ons altijd bellen op
t. 030-607 36 50 of een mail sturen naar info.cosmetics@henkel.com.

We helpen je graag verder.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:29

Mh ik heb minder mensen in mijn omgeving die klagen over andrélon of garnier oid dan over syoss.. Echt bijna iedereen in mijn kring die ik ken die het gebruikt heeft, kreeg er vet haar van. Bij Adnrélon hebben ze dat niet..

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:34

grappig dat er zoveel vet ar van krijgen. ik namelijk ook, ik wissel dus regelmatig van shampoo.

BinkieDusty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:38

Ik kan ook niet over syoss.. Maar moet er wel eerlijk bijzeggen dat ik eigenlijk over geen enkele shampoo kan..

Ik gebruik nu Herbal Essenses, de blauwe shampoo en conditioner, en deze bevalt me wel redelijk. Daarnaast was ik wel 1 keer in de week met shampoo van Tigi Bed Head Dumb Blonde. Gebruik dan ook geen conditioner. Ondanks dat dit echt belachelijk dure shampoo is, merk ik wel dat als ik het niet gebruik, mijn haar heel erg droog en statisch wordt..

Iedereen heeft ander haar en een andere huid.. Geen enkele shampoo is hetzelfde en daarom is er voor iedereen wel iets wat wel of niet werkt :j

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:40

hmm ik vind het juist een hele fijne shampoo is juist de enige waar ik niet na 1 dag al vettig haar heb dus blijf er lekker bij

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:58

En ik blijf erbij dat shampoo zonder silliconen het beste is voor je haar. En aangezien Syoss daar 1 variant van heeft gebruik ik die. De varianten met silliconen van Syoss heb ik nog niet gebruikt omdat ik sowieso geen silliconen shampoo's gebruik.

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:01

Ik kreeg die pukkels ook van de silicone vrije variant.
Maar weer terug naar mijn andrelon zomerblond. ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:03

Ik gebruik Syoss shampoo voor geverfd haar en ben er eigenlijk heel tevreden over. Heb het idee dat mn haar wat minder snel vet is, maar ik ben rond dezelfde tijd dat ik met de shampoo begon ook van pil veranderd. Ik weet dus niet zeker of het aan de shampoo ligt of door een verandering in mijn hormoonhuishouding. Als ik die enge verhalen lees over haaruitval etc. ga ik toch wel twijfelen...

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 15:52

Hier ook een heeeeeeel ontevreden klant van die syoss producten wat een troep zeg
Gebruikte de shampoo en conditioner nou toen begonnen de problemen had lang haar tot over mijn schouders elke morgen als ik opstond was mijn haar korter en dan vooral aan de kant waarop ik sliep
Zo dood als een pier en gewoon afbreken
Heb het al drie keer laten knippen nu en met van een echt kappers merk ( wat syoss dan wel zegt maar niet is) maskers en ik weet niet allemaal voor duur spul in de weer om mijn haar weer gezond te krijgen en te voeden en weer te laten groeien
Want heb nu een boblijn net aan de kaaklijn
Dank je syoss voor het verwijderen van zeker 20 cm van mijn haar

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:12

[***] schreef:
Ik ben blij met mijn Syoss shampoo,voor lang en kwetsbaar haar, maar ik vind STEEDS de reactie van Syoss zelf hier wel erg apart.
Als het blijkbaar zulke aparte shampoo is waarbij advies nodig is waarom wordt het dan bij een drogisterij verkocht en niet bij een speciaalzaak. Zodat je goed geadviseerd kan worden.

En wat is de reactie van Syoss hierop of heb ik daaroverheen gelezen????

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:19

bij een drogist hoor je ook geadviseerd te worden, die mensen hebben daar een diploma voor.
Bij mij werkt syoss prima, ik denk dat het per persoon verschilt hoe je erop reageert.
Zo was het een tijdje geleden ook zo'n "rage" dat head en shoulders heel agressief was voor je hoofdhuid en je haar er van uit ging vallen. Daar zijn ook gevallen van bekend maar ook veel gevallen dat het goed resultaat leverde.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:26

Syoss schreef:
Hoi Esther,
Haaruitval is uiteraard niet leuk en het is zeker niet de bedoeling met een shampoo. Het verliezen van honderd haren per dag is normaal.
Als je het gevoel hebt dat jouw haarverlies buitengewoon is geweest, kan je ons altijd bellen op 030 607 3650 of mailen (info.cosmetics@henkel.com), samen kunnen we dan proberen de oorzaak van je haaruitval te achterhalen.
Ook is er ( zoals ik ook net hierboven @gamblerlover heb aangegeven ) veel informatie over haaruitval te vinden op de
volgende link: http://www.gezondheidsplein.nl/dossier/7/77/Haarproblemen.html

Groet,
Dorte
SYOSS Service

De oorzaak was...

*tromgeroffel*

Syoss shampoo

Als ik het nu zie liggen in de schappen denk ik... eens maar nooit weer. Mijn vertrouwens is helemaal weg :)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:31

Hmm nou bij mij werkt syoss juist wel goed hoor, niet beter of minder als andere shampoo's of conditioners.
Krijg er gewoon zacht haar van en merk geen haaruitval, ook geen last van jeukende hoofdhuid of wat dan ook. Denk dat dit ook erg verschilt per persoon als ik deze dingen hier zo lees.
Vet haar heb ik sowieso al binnen 1 dag, ook met andrelon, fructis of garnier, ook geen verschil tussen.

Syoss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 13:23

Mytens schreef:
Mytens schreef:
Ik ben blij met mijn Syoss shampoo,voor lang en kwetsbaar haar, maar ik vind STEEDS de reactie van Syoss zelf hier wel erg apart.
Als het blijkbaar zulke aparte shampoo is waarbij advies nodig is waarom wordt het dan bij een drogisterij verkocht en niet bij een speciaalzaak. Zodat je goed geadviseerd kan worden.

En wat is de reactie van Syoss hierop of heb ik daaroverheen gelezen????

Hoi Mytens,

Leuk dat je blij bent met je shampoo.
SYOSS heeft geen specifiek advies nodig, maar voor alle shampoo's en conditioners geldt, dat het handig is
om bijvoorbeeld het juiste product te kiezen voor jouw haartype, daar kan ik uiteraard tips en advies in geven.
Bij de drogist kan je natuurlijk ook altijd advies vragen, als je niet zeker weet welk product het beste geschikt is voor je
haar.

Groet,
Dorte
SYOSS Service

kanjerfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:08

Ik wissel af met mn shampoo, ik was mn haar elke dag,
heb van shampoo elsève, swarskof, en syoss, gebruik syoss zo 1 keer in de 2 weken ( heb verschillende elsève shampoo's) en heb er geen problemen mee, maar ik heb wel gehoord dat het redelijk geconcentreerd is, dat je er niet te veel mag gebruiken
Ik vind garnier al slechter!

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:12

Ik heb maar een keer een fles in huis gehad, gewoon om even te kijken. Maar me haar bleef vet :j