Artsen staan voor raadsel...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 12:48

ivy_power89 schreef:
maar vertrouwen wil nog niet zeggen dat hij ook 100% eerlijk is.
Ik zou dat ook maar even vragen aan de arts

Ik heb het er al meerdere malen over gehad met de arts en aangezien ik wel een inwendig onderzoek heb gehad.. De enigste klacht die overeen zou komen met een soa is dat ik pijn bij het plassen heb.
En de huisarts zei ook al, jou klachten kunnen geen soa zijn.

Anoniem

Re: Artsen staan voor raadsel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 12:51

Ik ga toch ook voor de nierstenen. Hetgeen wat jij beschrijft komt perfect overeen met wat mijn vader heeft als hij een niercrisis heeft. De pijn in de nieren zouden komen van de steen die verschuift.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 12:52

TS, ik zou bijna zeggen kom een dag naar het hoge noorden en ga hier naar de EHBO en zorg dat je bij mijn uroloog terecht komt...

Ik heb helaas veel ervaring met nierstenen en chronische nierontsteking met regelmatig opvlammingen maar hier zit een super uroloog. Als ik bel, kan ik vaak binnen een uur door de scan of voor een echo.
Hij zegt zelfs tegen mij, als je twijfelt kom dan op vrijdag al langs want in het weekend moet je eerst langs de huisartsenpost zien te komen en die doen altijd moeilijk :+

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 21:45

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 17:39

Met mij gaat t weer minder.. ik heb zo'n pijn bij het ademen, bij de zijkant (ribben) en bovenkant van mn buik.
Ik word er helemaal gek van.. rugpijn, die pijn.. Ik haat pijn!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 17:46

Ik lig nog stoned in bed, kan door die pijnstillers helemaal niets.

Pijn is gewoon heel vervelend :(

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 09:39

Hey Joyce, ik zie je topic nu pas!

Hier dan ook nog maar even een hart onder de riem van mij... Als ze nou toch maar eens iets konden vinden, want dit is niks zo! :(:)

Hou je taai meissie!

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 17:48

Dankjewel Nynke! Blij dat jullie zoveel aan me denken en me via de pc steunen!

Ik ga denk straks langs de eerste hulp.. red het echt niet meer, wat een pijn!!!!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 17:52

Mijn moeder had dezelfde klachten. (Rugpijn, buikpijn, het plassen, moe, ziek, misselijk enz.)
Die had een ontstoken galblaas en behoorlijk wat galstenen.

Sinds die eruit is, heeft ze nergens meer last van

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:33

JoycexLynn12 schreef:
Maar bij mijn vorige blaasontsteking had ik totaal geen rugpijn en het probleem is.. er is gewoon totaal geen ontsteking te vinden in mn bloed!
Ik lijk kerngezond.

Ik zat net te kijken naar mn benen en ik dacht dat het een muggenbult was, het jeukte maar het is nu heel raar roodachtig?

Ook weer last met het ademen erbij.. pfffffff wat een gedoe |(

heb je toevallig ook de antibiocica gehad met Amoxciline?
ben je er vrij recent mee gestopt?
dan kunnen die rode vlekken en het benauwde komen van een alergische reactie op de antibiotica.
zodra je die 2 vragen met ja kunt beandwoorden en je had ook al ergens gezegd dat je aan het opzwellen was, wat ook hoort bij die alergische reactie dan moet je zeer snel aan de prednison!
misschien toch handig om de ehbo ofzo weer te bellen

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 21:51

Heb geen idee welke antibiotica ik heb gekregen!

Morgen ga ik naar de huisarts en ik eis een doorverwijzing naar de eerste hulp ofzo en dat ze me daar direct gaan onderzoeken.
Heb net een morfine (tramadol) genomen omdat ik het niet meer uithoud.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:00

Tramadol is familie van de morfine,
Ik gebruik zaldiar das een combi van tramadol en paracetamol.

Ik snap je frustratie en je pijn (echt waar!) Maar staar je niet blind op dat ze je naar de SEH sturen om je binnenste buiten te keren. Zie mij maar als een voorbeeld, ik loop al 4 maanden met onbeschrijfbare pijn. En ze weten het niet.
Mijn pb box staat open als je je frustratie wil uiten, denk ook met je mee, maar wil je ook waarschuwen.
Ik heb zo veel nee's gehoord, zoveel teleurstellingen, dat je je alleen door die frustratie alleen maar slechter gaat voelen.......

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 22:02

Dat weet ik hoor! En dat zal ik gerust morgen te horen krijgen maar zo gaat dit gewoon niet langer, ik ben zo benauwd ook.

Ik zie het wel.. mijn mams gaat het morgen allemaal regelen, laat het op me af komen.
Als ze maar gaan bloedprikken enzo, wie weet vinden ze nu wel iets!

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 05:43

Ben benieuwd hoe het je nu vergaat.
Ik kan je frustratie meer dan indenken en hoop dat je vandaag tot meer duidelijkheid komt.
Ik zou wel wat willen zeggen waar ik aan denk, maar daar wil ik nog even mee wachten afgaande van hoe je kortademigeheid en pijn bij inademen vergaan.

succes!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:16

Ik heb echt met je te doen. Ik hoop dat ze je nu wel serieus nemen en dat ze je in ieder geval vriendelijk te woord staan en je zodanig helpen dat je er een goed gevoel aan over houdt. De pijn zal niet 1,2,3 op te lossen zijn, maar als je maar wel het gevoel heb dat ze je goed helpen.

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 14:37

Vanmorgen na 3 kwartier wachten op huisarts en in de wachtkamer al een hoop tranen eindelijk naar binnen.. ze vond het erg raar, inwendig onderzoekje gedaan maar daar reageerde ik niet op.
Mijn moeder stond erop dat ze de eerste hulp belde dat we eraan kwamen, dat kon ze niet ofzo dus belde ze de internist.
Die zei met andere woorden ; ik kan niks doen, het zit tussen de oren.
Vorige week kon ik wel eerste hulp en nu ineens niet.

Me moeder pissed natuurlijk en ik ook.. me moeder gelijk dan ga ik met haar naar een ander ziekenhuis! Nou vond de huisarts prima.

Wij door naar de eerste hulp, super ontvangen.. heerlijk op bed, bloed geprikt, mams koffie, super lieve artsen!
Weer niks kunnen vinden.

Huisarts belde net, ik krijg paracetemol met codeine.. moet ook meer bewegen omdat je anders in zo'n cirkel hangt dat alles pijn doet.
De kinderarts daar gaat me verder onderzoeken :D

Ben helemaal klaar met t andere ziekenhuis, zo ga je niet met mensen om!

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 14:49

Oh.. 1 probleempje, omdat ik onder behandeling sta bij internist in het andere ziekenhuis mag ik niet over.

AAARRGGHHHH.. nu eerst wachten op doorverwijzing dus ik moet vrijdag wel gewoon heen..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:52

waarom halen ze je niet door een scan heen?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:05

Ik denk dat dat komt omdat ze al op korte termijn een afspraak heeft staan bij de internist.
Dat gebeurde bij mij namelijk ook, die woorden hebben ze echt gebruikt.

Wel fijn dat ze niets gevonden hebben, maar aan de andere kant ben je er nog niet mee geholpen

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:30

Wat een verhaal zeg, ik hoop echt voor je dat zij de oorzaak snel kunnen vinden en oplossen.
Hoop dat je inmiddels in het AMC terecht bent gekomen, in het ZMC willen zij nog weleens last hebben van "tunnelvisie". En je moet zelf ook goed op je strepen staan hoor als je het er niet mee eens bent moet je dat gewoon zeggen, want zij proberen je af en toe gewoon af te schepen, omdat zij het zelf ook niet meer weten.

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 16:31

In het rode kruis in Beverwijk gingen ze echt bij me zitten en zeiden ze van we zeggen echt NIET van je stelt je aan maar veel mensen raken helemaal in zo'n circkel, ik zit natuurlijk alleen maar thuis omdat ik niks anders kan.
Daar hebben ze wel gelijk in, ik voer niks uit dus me darmen enzo denken ook van uhm?
Kwam evengoed hard aan hoor, heb in de auto vet zitten janken omdat alle frustratie eruit kwam.

Klopt! Heb op korte termijn die afspraak en ze kunnen niks 'acuuts' vinden dus het klink hard maar als ze dat niet zien kan het best wachten.

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:21

Weet je, na mijn zwangerschap had ik ook dezelfde klachten.
Het bleek dat mijn stofwisseling niet helemaal goed was.
Hierdoor hielden mijn darmen zowel lucht als de rest van, en dat is een afschuwelijke pijn, waar je inderdaad krom van loopt.
Ook ik ging stil liggen en hopen op een genezing.
na een hoop gezeur bij de maag darm en leverarts terechtgekomen, en die constateerde dus een slechte stofwisseling.
Dieetje mee, levenswijzwe, bewegingspatroon en magnesiumtabletten, en ik voel me voor 80% de oude.
Laat de moed niet zakken....

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:33

Ik krijg binnenkort een laproscopie,
ben net bij de gynaecoloog geweest....

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:27

hoe is het nu?

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 14:45

Ben vanmorgen op stal geweest, moet me geest verzetten van de artsen en toen ik daarna nog even boodschappen ging halen viel ik zowat flauw.

Ben blij dat ik vrijdag naar de internist moet.