dichtklappen bij een gesprek *update pag 5*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PINK

Re: dichtklappen bij een gesprek *update pag 5*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 09:21

ben nu op school, koste me wel moeite om te gaan maargoed.
zometeen gesprekje met me begeleider.. loop achter en om te kijken hoe het met mij gaat.
had net echt het idee/gevoelm dat ik moest huilen.. was iets kwijt ligt wss thuis maar is best wel belangrijk enz. Merk nou wel dat alles een beetje teveel word.
Heb echt het idee dat iedereen me aankijkt om hoe ik eruit zie/bij loop.. (zelfs op de fiets)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 15:38

vandaag school en therapie gehad, gesprek met begeleidster gehad en die vond dat ik het ondanks alles goed deed / doe op school.
Begonnen mensen over afvallen enz.. vond ik niet echt fijn.

Therapie was niet echt bepaald leuk. Ze ging met me hebben over wat voor behandeling ik wilde dus ik heb eerlijk gezegd dat ik me niet serieus genomen voel en het idee heb dat er niet naar me geluisterd word alleen naar wat hun willen voor behandeling. (kliniek voor eetstoornissen)
Ook belde de vrouw van die kliniek dus en hadden we een gesprek met haar.. ze wil dus dat ik wordt behandeld voor 2 dingen, heb zo vaak gezegd dat ik dat niet ga trekken en mijn eigen therapeute vind ook dat mijn ES op de voorgrond ligt en daar alleen voor behandeld zou moeten worden maar dat gaat dus niet gebeuren want ik mag alleen voor me ES behandeld worden als de rest ook word aangepakt.. pfff.
Naja ik was het er totaal niet mee eens, heb geen last meer van me andere problemen, maar er wordt gewoon echt niet geluisterd.
Dus ze gaan nu (vrouw van die kliniek en mijn therapeute) met elkaar bellen om te kijken hoe en wat. Ik wil gewoon niet 2 behandelingen lijkt me gewoon niet slim, dat ga ik gewoon niet trekken.
Het is toch mijn behandeling? dan moet ik dat toch ook willen? Heb op deze manier geen zin meer om tegen me ES te vechten.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 21:39

vandaag had ik even een iets betere dag, eten ging wel iets beter enz.
maar bleef moeilijk met andere erom heen enz.
heb iig me best gedaan, en vanmiddag voelde ik me even heel rot door iets @ msn, toen even naar buiten gegaan ging het weer wat beter. :)
vanavond viel ik weer terug en voelde ik me weer k'lote.. en is het even niet zo gegaan zoals moest.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:27

Wat heb je gedaan dan? :(:)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 17:18

ja over paard meisje zei ineens terwijl de eigenaresse vind ik best zelf kan zeggen dat ze me niet wilde omdat ik bang was om te galopperen.. helemaal niet waar hij is groot en dat vind ik gewoon eng.
heb nu sinds vandaag een nieuwpaardje <3

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:54

Snap het verhaal niet helemaal, maar iig gefeliciteerd met je nieuwe (verzorg?) paardje!

Ik mag op het moment, (en de afgelopen dagen ook) ervaren dat het beter kan gaan.
Wens jou dat ook, kon ik het positieve gevoel maar met je delen!