Vandaag was ik lekker vrij!
Geen wekker, om 10uur wakker! heerlijk!
smiddags heeft de meid die nu 3 keer in de week mijn paard rijdt gereden, nog even door het "crosslandje met waterbak"gekomen, is gewoon genieten om daar naar te kijken!
Wel weer as usual lekker lam in mijn lijf, ben gewoon te moe om stevig door te lopen zeg maar!
Daarna had ik telefonisch een afspraak met de arbo arts, blijf ik moeilijk vinden he, wát moet ik zeggen.....ja gewoon hoe je je voelt, maar om dat onder woorden te brengen....
Dus indd maar gezegd, ja, stuk beter dan paar maand geleden, wel erg moe, ga naar het werk, daarna naar huis, even slapen, (dan ben ik ook echt gewoon heel moe!) en dan de dagelijkse dingen weer in huis enz, en rond 2200uur weer naar bed! Zij vond dat het wel klonk alsof ik het evenwicht nu gevonden had! En natuurlijk de "zwangerschapskwaaltjes"erbij,last van je rug, bekkengewricht etc....maar goed...
Ze begon zelf niet over een uurtje erbij per dag, dus ik heb mijn mond ook maar gehouden! Vind het ook wel prima zo! die 2 rot collegas bezorgen me nog net wat teveel stress, dan heb je je cognitieve therapie nog bij de ene psycholoog, af en toe een afspraak met een psychotherapeute over "het krijgen van kinderen angst"en af en toe een afspraak met de psychiater die boven beide staat!
Dan de bezoekjes aan de verloskundige praktijk er nog bij, zwangerschaps pilates, en fysiofitness, en af en toe zo naar de fysiotherapeut.....nja, vind het wel prima zo!
Dan je huishouden erbij en je bezoekjes naar je paard(ja, ontspanning moet je ook houden he, en ik geniet gelukkig nog wel van mijn bezoekjes aan mijn paard als die meid komt rijden!
)
dus al met al, druk zat! of ik nou meer zou gaan werken, zou ik het stiekem doen om zo je te "bewijzen"tegenover die rotcollegas van: zie je wel, ik wil heus wel hoor!!! maar goed, mijn verstand weet ook, alsof zij dat zien, ze roddelen toch wel, dus kan je maar beter goed voor jezelf zorgen!
En mijn lijf is moe zat, energie nivo nog steeds ver onder peil, zwanger zijn is topsport zij de zwangerschapspilatesjuffrouw, dus ik leg me er maar bij neer! mijn energie gaat nu richting baby en de therapieen die ik heb....
dusssssssss
en het was zulks heerlijk weer vanmiddag, nu plenst het!!