is dat beter dan 2 bakjes chips bijvoorbeeld?
(dus gezien kwa zout, eiwitten) kwa kcal zowiso maar was benieuwd of dat dus ook een aderslippend soort voedsel is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_mieke88 schreef:vind nootjes alleen lekker met een korstjez;
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9144_n.jpg dit trof ik vorige week aan
en ja ik heb er van gesnoept, en nee het was niet lekker
maar snack-a-jacks zijn denk ik kwa kcal wel goede vervanger? er zitten wel E-nrs in denk ik?
_Tara_ schreef:xSoulsister, ik zou je niet aanraden om iets als special k te vervangen voor je avondeten. Kun je dan niet wat minder patat eten en vragen of je ouders een blikje groenten voor jou warm maken ofzo?
Special K en alle anderen "gezonde" producten... Hoe harder ze roepen dat ze gezond zijn/0% vet hebben/0% suiker ofzo, hoe erger er vaak iets "mis" mee isVol chemische stoffen, 0% vet maar tegelijkertijd wel 100% suikers bv. Beste kun je gewoon ja pure producten eten. Geen cruesli/cornflakes maar muesli (van zonnatura bv), geen optimel maar gewoon yoghurt.
En joh met 16 jaar, 1.70 en 68 kilo zit je prima toch! Gewoon dat zakje chips zo nu en dan op school eten en ervan genieten. Misschien kun je je ouders vertellen dat je gezond wilt gaan eten? Weet niet in hoeverre zij vaak chips/koekjes ofzo halen.
Al die dingen als snack-a-jacks enzo valt bij mij onder de categorie "gezonde" producten. Dus ze doen alsof ze gezond zijn, maar ondertussen zit 't dus vol E-nummers inderdaad en zout. Vooral E621 zit erin (ook in chips trouwens) en dat is, naar mijn mening, echt slecht (ve-tsin heet 't ook wel, gistextract en nog veel meer synoniemen worden er gebruikt. Zit veel in zakjes en pakjes, eigenlijk alle kant en klaar dingen.).
Anne_mieke88 schreef:Ik had even gekeken op de verpakking van mijn lay's chips en daar stonden geen E nummers in.
die E621 waar jij het over hebt, zat wel in mijn kopje mosterdsoep van Unox