LauraMc schreef:_Ella_ schreef:
yup, ook als ik iets aan het vertellen ben, ben ik vaak moeilijk te stoppen, en sla soms delen van het verhaal over (in mijn hoofd ben ik al wat stapjes verder)
Herkenbaar! En heb je dan ook dat als de ander je niet verstaat en vraagt of je het nog een keer wilt zeggen, dat je het dan niet meer weet? Of zelfs niet meer weet waar je het over hebt?
echt heel herkenbaar dat laatste!
LauraMc schreef:MootjeK schreef:Ontzettend herkenbaar allemaal.Ik ben ook enorm perfectionistisch, maar tegelijkertijd laat ik ook erg veel steken vallen. Vergeet dingen te doen. Of stel ze eindeloos uit en moet ze daardoor op het laatste moment afraffelen. Waar ik me dan weer erg rot over voel.
En idd, dat iemand dan vraagt of je het laatste dat je hebt gezegd wilt herhalen en je dan geen idee meer hebt wat je nou precies zei.Of volledig afdwalen als iemand anders iets vertelt.
(En ook aan boodschappenlijstjes denken tijdens sex...)
Of een hele pagina van een boek lezen, de bladzijde omslaan en dan realiseert dat je eigenlijk helemaal niks van die bladzijde hebt meegekregen
dit heb ik echt altijd met teksten enzo op school, iedereen is al lang klaar en ik ben nog met de 1e 4 regels bezig

mijn moeder was altijd helemaal tegen ritalin (had ik al eerder gezegt in dit topic) ik heb haar vanmiddag wat verteld over wat hier allemaal stond en nu zegt ze als je het echt wil mag je het best proberen maar ze is het er nogsteeds niet mee eens..
ze had een heleboel redenen die ik allemaal weer vergeten ben

als iemand tegen mij praat terwijl ik bezig ben op de computer ofzo zeg ik altijd wel ja doe ik zo terwijl ik echt geen idee heb waar het dan overgaat..