Ook ik wil je bij deze graag ontzettend veel sterkte en kracht toewensen, hopelijk kom je er weer helemaal bovenop en is er geen blijvende schade. Doe rustig aan en neem de tijd voor jezelf.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Dat is pittig inderdaad, daar zou ik ook moeite mee hebben..
Het moet allemaal weer even een plekje krijgen, en dat snap ik maar al te goed.
Ondanks dat mijn lijf het wel doet, doet bij mij de bovenkamer het niet helemaal wat het moet doen.
Mijn leven is een twee weken geleden totaal omgeslagen, en ook dat heeft even weer een plekje nodig.
En dan heb ik niet eens op het randje van de dood gezeten.
Maar je komt er wel weer hoor! En als paardrijden deze zomer niet komt, komt het daarna wel.![]()
Al moet je om te beginnen op een manegepaard gaat zitten, jij komt echt wel weer aan het rijden.
Zilfstar schreef:Jeetje, viel hier ook effe van me stoel. Zei dat Ayasha hier ook langs komt: Schrok ervan meid! Heb je vaak in topics langs zien komen.
Zo te horen heb je wel een goed doorzettingsvermogen![]()
Nog effe iets: mijn zoon is geboren met hersenletsel en bij hem heeft paardrijden een gunstige invloed op o.a. evenwicht en ontspanning en kracht. Weet niet hoe lief je paard ismaar revalidatie te paard wordt steeds meer toegepast. Wij zijn het na overleg met de fysio gaan doen trouwens. Dus wie weet zit je eerder te paard dan je denkt!
Cassidy schreef:Ik zie dit nu net pas en schrik er heel erg van...ik wil je een spoedig herstel toewensen, en ik wens je dat je zonder blijvende schade hier weer uitrolt...
Chivance schreef:Ik ken je niet persoonlijk, heb je wel eens zien lopen op de KR omdat mijn dochter daar ook gereden heeft.
Maar het is altijd schrikken als een jong iemand zo iets aan de hand krijgt.
Ik wens je dan ook een voorspoedig herstel toe!
Ayasha schreef:Chivance schreef:Ik ken je niet persoonlijk, heb je wel eens zien lopen op de KR omdat mijn dochter daar ook gereden heeft.
Maar het is altijd schrikken als een jong iemand zo iets aan de hand krijgt.
Ik wens je dan ook een voorspoedig herstel toe!je zou me niet meer herkennen denk ik, toen ik van intensieve af kwam woog ik nog een goede 40kg
Komt er van als je maag geen astronautenvoeding verteerd.
zitake schreef:Je vertelt het ook echt alsof het iets alledaags is he. Ik schrok me rot toen ik het zag op facebook. Maar goed als er een is die zich er door kan slaan, ben jij het wel. Moet eerlijk zeggen 4 dagen mee rondlopen, dan nog een weekend bij zijn, dan een tijdje weg geweest, en als ik dan hoor wat je nu al weer kan