Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nu maar weer hard aan de slag om richting het streefgewicht te gaan.
Je hebt toch het gevoel dat veel mensen je aanstaren omdat je wat dikker bent 
het idee alleen al..
en ik heb een slappe buik en ja, ik schaam me daar gewoon snel over
Durf ook geen korte dingetjes aan te trekken maar iedere zomer met dit mooie weer wil ik dat stiekem toch wel erg graag. Aan de ene kant weet ik dondersgoed dat ik me er niets van aan moet trekken, maar aan de andere kant doe ik het toch

Vooral dat niet vergeten!
!
. Als je gewoon lekker een arrogante kop trekt, dan komt het echt wel goed
Dan zou ik het een stuk makkelijker maken voor mezelf
Dat is dan ook weer handig af te lezen.
Cayenne schreef:Die inzicht krijg ik ook iedere keer bij de dieetiste. Dat meet ze door middel van zwakstroom.
Doen jullie dat ook? Ze heeft me wel aangeraden om niet teveel naar de BMI te kijken, want die is voor iedereen verschillend en wat voor de een een goede BMI is, hoeft dat voor een ander niet te zijn natuurlijk.
De afgelopen keren was er wat spiermassa vanaf gegaan (vorige maand was er opeens weer bijgekomen) en ik hou met tijd en wijlen veel vocht vast, maar dat kan ook omdat ik steeds rond de afspraak met de dieetiste ook tegen m'n menstruatie aan zat te hikken. Dan ben ik meteen 2 kilo zwaarder van het vochtDat is dan ook weer handig af te lezen.
Ik vind het ook heel handig om dat allemaal te weten! Vraag mijn dieetiste dan ook altijd de hemd van 't lijf haha
Ik vind het echt lekker werken, je krijgt zo'n veel beter inzcht dan wanneer je alleen naar gewicht zou kijken.lesilla schreef:Ben 64 kilo kwijtgeraakt maar durf het zelf niet, voor mij is een goed steungevend badpak nog altijd het aangenaamste. Maar volgens mij is het gewoon iets dat je moet doen en eens je die grens over bent.
Niemand kijkt naar je eigenlijk, dus why not.
Respect!! (heb alleen jou posts gelezen hoor!!!!)
haha!
TOP!!!
Toch is het inmiddels een hele opluchting dat ik er alleen nog bij de dieetiste op sta! Ik heb hem op een gegeven moment naar mijn ouders gebracht zodat ik hem niet steeds kan grijpen en tot m'n grote verbazing viel er meteen een hele last van me af. In het begin was het even wennen maar ik heb niet de neiging er nog steeds op te willen gaan, een stuk makkelijker dan ik dacht!
Ik sta er 1 x per week op bij de sportschool. Door medicatie was ik vorige zomer wat aangekomen (medicatie en geen beweging ivm rug) maar dat is er nu gelukkig weer af!! Het blijft een punt hoor... mijn borsten zijn onwijs gaan hangen...Dáár schaam ik me wel echt voor, maar als ik dat laat corrigeren heeft dat geen zin als ik nog zwanger wil worden... Dus nog even wachten
Ik heb nu maat 38 en in een bikini valt die slappe huid niet heel erg op... alleen naakt valt het een beetje op zeg maar! En mijn dijbenen zitten ook ruim in hun velletje maar net allemaal dat het nog kan