Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Vandaag beetje mager dagje, was heel druk, zo druk dat tijd nemen voor eten er n beetje bij inschoot
Tot nu toe vandaag:
O: 1 cracker met appelstroop + verse sinaasappelsap
T: beker optimel
M: 2 volkoren boterhammen, 1 slankie 20+ en 1 achterham
T: evergreen
Avondeten wordt een pastasalde, heb ik net staan maken, n hele lekkere is hetwie het recept wil moet maar ff roepen
Edit; recept al gevonden op internet: http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/h ... -5181.html
Dieuwke_ schreef:Net een rondje gelopen en een schaaltje yoghurt gedaan voor de spierpijn en nu pannekoekenIk ga even kijken of ik daar ook verandering in kan brengen want ik lust die dingen dus echt niet
Jaime_ schreef:Haha k kook sinds dat wij hier thuis aan het afvallen zijn 5-6x per weekdus mn ouders vinden het wel leuk..
Kben mn vriend echt schijtziek, echt.. we hadden vanavond afgesproken om een filmpje te kijken, dus k spreek verder niets af en sms hem hoelaat hij komt.. "na 10" omdat hij eerst nog naar n vriend moet.. ja vrienden zijn heel belangrijk maar is het nou zo moeilijk om 1 avond in de week voor mij vrij te houdenAls ik n kerel wil die alleen maar bij me wil pitten dan regel ik er wel 1 in de stad
Jaime_ schreef:Optie A: Haal het zakje eruit en ga het lekker verkruimelen, spoel het daarna door de wc
Optie B: Haal het zakje eruit maak hem open, voeg een beetje shampoo toe
Voor beide opties geld problem solved.. geen verleidingen meer!
Optie C: Haal het zakje eruit, neem een hap, of 10 happen, of eet hem helemaal op
Voor deze optie geld: je hebt spijt/schuldgevoel, en het zal het afvallen geen goed doen
tinewien schreef:Hooi! Ik meld me ook aan! Ik ben Tineke, Ik ben 1.77m en weeg nu 75kg. Mijn streef gewicht is 68kg en liefst nog voor de zomer begint..Ik ben 3 weken geleden begonnen met 77 kg! dus het gaat al goed!
Maar tips zijn natuurlijk altijd welkom!
Dit heb ik vandaag gegeten:
o:yoghurt met beetje cruesli en roosvicee
t: Appel
m: 2 Wraps met philidelpia light, rucola-sla en gehakt met een beetje woksaus.
t: Appel
a:1 wrap met phildelpia light (tomaat, pesto) en wat 30+ kaas. Daarnaast nog wat appelcompote.