Danku. Het is al de zoveelste foto, maar toen ik dat close upje kreeg leek die mij te leuk om niet te plaatsen.
xDramaQueen
Geplaatst: 18-02-11 14:54
super tof kaily!
ik ben dolblij met mijn 3mm knopjes, heb er nu 24 stuks gekocht, ga die 100 stuks ook kopen, mega handig
rechts, nog geen tunneltje in want dit oor stretcht héél moeilijk..
links, mijn gouden tunneltjes zijn onderweg (crazyfactory)
het makkelijkst stretchen is met zo'n stretchkit, ik draai er dan alleen die zilveren tunneltjes op want mijn oor reageert niet goed op acryl, en over een week kunnen dan die gouden in
waarom het rechter oor moeilijker stretcht, dat was bij mij ook , vrouw van de piercing winkel heeft mij wijs gemaakt dat dat je hart kant is ? daardoor kan het moeilijker gaan..
Peperkroket
Geplaatst: 18-02-11 14:57
Weten jullie een site waar je mooie knopjes kunt kopen, als in gewone oorbellen? Ik vind leuke figuurtjes altijd wel leuk, of kleurtjes, maar ze moeten wel klein zijn .
Edit: Iemand in dit topic had die stretchoorbellen met die uiltjes, die waren extreem schattig Zoiets, maar dan als gewoon oorbelletje, ik hoef (nog) niet te stretchen
Laatst bijgewerkt door Peperkroket op 18-02-11 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt
xDramaQueen
Geplaatst: 18-02-11 14:58
ja echt niet normaal, zit nu wel op 2,5 mm heb straks een week vrij en dan kan ik gewoon die taper inhouden edit: heeft te maken met hoe je bloed stroomt, want rechts voelde ik niets van mn tattoo, maar links! oei!
Seraphim
Geplaatst: 18-02-11 15:34
Wat een leuke piercings komen er weer voorbij! Mayniac_val je rook is echt leuk, vind het stiekem toch wel een beetje jammer dat dat bij mij niet ging. DQ wat moet je met 100 knopjes?
Wat een leuke piercings komen er weer voorbij! Mayniac_val je rook is echt leuk, vind het stiekem toch wel een beetje jammer dat dat bij mij niet ging. DQ wat moet je met 100 knopjes?
En in je andere oor?
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 18-02-11 15:49
xDramaQueen schreef:
ja echt niet normaal, zit nu wel op 2,5 mm heb straks een week vrij en dan kan ik gewoon die taper inhouden edit: heeft te maken met hoe je bloed stroomt, want rechts voelde ik niets van mn tattoo, maar links! oei!
blij dat mijn tattoo op mijn buik rechts komt dan
Seraphim
Geplaatst: 18-02-11 15:50
xDramaQueen schreef:
voor als ik ze kwijtraak
@mayniac_val: in mijn andere oor gaat ook niet, mijn oren zijn helaas heel symmetrisch. Het kraakbeen steekt niet ver genoeg uit, hij zou dan verder naar achteren moeten maar dat vind ik niet mooi. Maar ik vind wel weer een nieuwe piercing
Mijn MD komt er wéér uitzetten. Nu begin ik er niet meer aan.
lisanne87
Geplaatst: 19-02-11 21:19
Ik volg dit topic al een hele poos, en las steeds dat piercings verslavend werken.. Mwah dat valt wel mee dacht ik toen.. maar nu Ik heb begin december m'n linkertragus laten piercen. Heb nu links 2 gaatjes, helix en tragus, en rechts gewoon twee gaatjes. En ja.. nu wil ik ook weer wat nieuws Nu wat in mijn rechteroor
Ik wil zoiets als plaatje C, maar dan met gewoon een knopje erin denk ik, ietsje meer naar rechts dan op het plaatje.
Zucht, zoiets wilde ik ook nog. Mijn bankrekening houdt niet van mijn verslaving
xDramaQueen
Geplaatst: 19-02-11 21:32
reken er maar op dat een dermal punch in t kraakbeen killing is, en omdat er een stuk huid uit word gepuncht groeit het waarschijnlijk niet meer dicht, vind t wel leuk om te zien