Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:41

Quellian schreef:
Heb jij waxextensions? :)

Enne...
Citaat:
Meiske toch, wat heb jij belachelijk veel make up op :oo.

Je creeert hiermee een beetje een ordinair voorkomen, terwijl je volgensmij een hele leuke meid bent!

is geen mening... mij is op school geleerd dat een mening altijd begint met 'ik vind' en die kon ik hier niet vinden. Vond het echt ver onder de gordel. Er zijn hier meerdere meiden die in hákken op het meisje, vind dat behoorlijk flauw en ik vind dat dat ook gezegd mag worden :)

Ik ga met Quellian mee, het lijkt wel een beetje een hetze te worden..

Denk dat neroo het ook verre van leuk zou vinden als er mensen zijn waar van hun visie is dat ze te dik is.... en dat herhaaldelijk uiten.

Ik heb weer Extensions helemaal happy!
Voel me eindelijk weer compleet!
*\o/*

DeadxStar

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:49

Alleen is dat héél iets anders ;)
Als je wat dikker bent kan je daar niet altijd 'zo ff' wat aan doen.
Make up wel. Niet echt een logische vergelijking dus ;)

Snap sowieso niet dat anderen er nu nogal een probleem van maken, terwijl ze dat zelf niet doet.. :=
En terecht, want ze hoeft er zich ook niets van aan te trekken. Maar iedereen mag zeggen wat hij/zij vind.. ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:56

DeadxStar schreef:
Alleen is dat héél iets anders ;)
Als je wat dikker bent kan je daar niet altijd 'zo ff' wat aan doen.
Make up wel. Niet echt een logische vergelijking dus ;)

Snap sowieso niet dat anderen er nu nogal een probleem van maken, terwijl ze dat zelf niet doet.. :=
En terecht, want ze hoeft er zich ook niets van aan te trekken. Maar iedereen mag zeggen wat hij/zij vind.. ;)

Goed, laatste reactie hierop :)

Iedereen mag zeggen wat hij/zij vindt, mits het met respect gebeurt en dat is imo niet iets wat hier gebeurt.
Ik zie jaloezie jegens het meisje ('jouw extensions zijn zó duur, belachelijk'), wat kan jou (of anderen) dat schelen? Wees tevreden met wat je hebt en kijk naar je eigen tekortkomingen. Ik ben blij dat ze de opmerkingen zelf wegwuift.
Dik zijn heb je zelf de grootste hand in en dat durf ik te zeggen; 4kg aangekomen in de afgelopen 2 weken door de prednison.
Maar goed, anderen hebben wellicht wat meer fatsoen in zich en weten zich tactischer te uiten :)

Nelis, ben nu wel benieuwd naar je extensions hoor :) Heb je waxextensions laten zetten? :)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:07

Ik ben weg hier uit het topic.

Wat kunnen mensen hier van een mug een olifant maken :roll: moeder teresa's hier.
Geen zin om hier nog energie in te moeten steken.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:09

Als we het gewoon allemaal lekker gezellig houden ?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:12

Neroo schreef:

Wat kunnen mensen hier van een mug een olifant maken :roll: moeder teresa's hier.

Dit is nou wel weer een beetje jammer...

Soulsister heeft ook het nodige voor der kiezen gehad qua opmerkingen en commentaar en die post ook nog steeds.

Quellian, Jep Waxjes. Maar ben ook aan het orienteren of een weave misschien wat is.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:29

Ik wou net zeggen.. er wordt een opmerking naar Soulsister gemaakt, nu wordt er een opmerking terug gemaakt en gaan mensen gelijk weg :?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:34

nelis schreef:
Neroo schreef:

Dit is nou wel weer een beetje jammer...

Soulsister heeft ook het nodige voor der kiezen gehad qua opmerkingen en commentaar en die post ook nog steeds.

Quellian, Jep Waxjes. Maar ben ook aan het orienteren of een weave misschien wat is.

Daarom zei ik al eerder vind de reacties van Soulsister klasse :)

Boeiuh! :D

En zo moet jij er net zo over denken Nero, enigzins wie de bal kaatst..

Maar goed het gaat over geweldige extensions niet over iemand zijn uiterlijk maar over de onmisbare extensions! *\o/*

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:25

Dani kom op! Laat het gaan, kom gewoon gezellig terug! :j

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:51

Neroo schreef:
Ik vind het persoonlijk helemaal niet onder de gordel.
Ik heb ook gezegd dat ze een fijn snoetje heeft, en met wat minder make up veel mooier uit de verf komt.

Daar is toch niks onder de gordel aan.

Ik ben ook van mening dat ik het mooier zou vinden als jij zou lijnen,
is ook mijn mening.

Ja dit is hard en ongepast, maar is hetzelfde. ;)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:53

AHHH GIRLSS :) Kom op!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:57

Ik had laatste reactie's nog niet gelezen,
wist niet dat dat onderwerp over Nero al genoemd was.
Maar dat was hoe ik erover denk.

Ik ben hier om te laten zien aan mensen dat ik extensions heb en dat mensen kunnen zien hoe het is met extensions. En ook voor als ik wat moet weten / kwijt wil, of vragen heb.

Daarom maakt het me niet zoveel uit wat ze hier van mijn 'teveel' make-up vinden, vind het zelf mooi en doe het om er zelf mooi uit te willen zien en niet omdat anderen het mooi moeten vinden!
Ik voel me er gewoon fijn bij.

Ik vind dat wel hetzelfde, want als je geen commentaar wil moet je ook niet tegen anderen beginnen.
En dus wat je zelf al zei, als je in een topic komt kun je reactie's verwachten dat zijn leuke maar ook minder leuke.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:59

DeadxStar schreef:

Waarom van dat van mij dan wel een probleem maken?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:30

Emily: Sorry dat ik het zeg, maar om over haar gewicht te beginnen vind ik laag.. Misschien kan ze daar niets aan doen, is het een ziekte enz enz en dan praat jij er zo over? Voor die makeup kies je zelf. als jij dat mooi vind moet je dat doen en niets van andere aantrekken, maar wat je net heb 'gezegt' vind ik wel érg laag! sorry..

Nogmaals, wat jij voor makeup op wilt, moet je zelf weten maar ga dit niet terug kaatsen op anderen,
en jij plaatst foto's. Ook nog bewerkt waardoor het heftiger lijkt, dan kun je hier recties op verwachten.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:32

Voorstel:

Wat als we iedereen in zijn waarde laten en verder gaan over de extensions, vind dit wel erg jammer..

en denk dat ik voor meerdere praat :)

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:36

Liins schreef:
Emily: Sorry dat ik het zeg, maar om over haar gewicht te beginnen vind ik laag.. Misschien kan ze daar niets aan doen, is het een ziekte enz enz en dan praat jij er zo over? Voor die makeup kies je zelf. als jij dat mooi vind moet je dat doen en niets van andere aantrekken, maar wat je net heb 'gezegt' vind ik wel érg laag! sorry..

Nogmaals, wat jij voor makeup op wilt, moet je zelf weten maar ga dit niet terug kaatsen op anderen,
en jij plaatst foto's. Ook nog bewerkt waardoor het heftiger lijkt, dan kun je hier recties op verwachten.

Voor de duidelijkheid, ik haalde het eerst gewicht aan.

Daarnaast gaat het niet over te veel make up of te dik zijn het gaat er om dat mensen niet in hun waarden gelaten worden waarbij Neroo de bal kaatst... dan krijgt ze hem terug en kan ze niet tegen een stootje.

Kom op zeg, we zijn toch geen kleine kinderen??!?!?

Als je op een forum post moet je ook tegen krietiek kuneen , soul siter heeft al meerdere krietiek punten gehad en heeft zich daar altijd correct op gereageerd of weg gewuifd, wat zeer volwassen is.

Nu krijgt een ander een opmerking terug en die kruipt meteen in een slachtoffer rol en verlaat het topic...Kom op zeg..

Maar best hoor zand erover.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:40

:evaw:

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:43

Ik vind het ontzettend jammer dat de sfeer hier zo snel slecht wordt.

Dit topic hoort een informatieve topic te zijn over extensions en alles wat daarmee te maken heeft.

Laat iedereen zijn zoals ze zijn. Respecteer elkaar zoals we zijn...

ontopic extensions:

nou ik neem nu echt dus nooit meer matten van balmain en ik ga niet meer naar hoepelman voor extensions.
Nu is er al bijna 1 mat helemaal los, van de 12 losse extensions heb ik nog maar 7 over....
en dit allemaal binnen 5 weken....
Weet nu even niet zo goed wat ik hiermee aan moet..

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:44

Zo, ben ik een paar dagen niet op bokt geweest, meteen "bitch fight" hier.. :+

Ik zou zeggen, geef je mening niet als de ander hier niet om vraagt. Wat de ander mooi vind hoef jij niet mooi te vinden, smaken verschillen.. Anders zou de wereld toch ook maar saai worden?! :Y)

Dus gaan we nu weer on-topic?!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:45

Chance ik vind het echt slecht dat ze nu al los laten.
En was je al terug gegaan?

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:46

@Kimmm, ik was 3 weken terug al een keer terug geweest naar hoepelman en hun beweerde dat de waxjes nog allemaal goed zaten en mijn haar gewoon zo hard groeit (wat dus niet waar is).

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:48

chance schreef:
@Kimmm, ik was 3 weken terug al een keer terug geweest naar hoepelman en hun beweerde dat de waxjes nog allemaal goed zaten en mijn haar gewoon zo hard groeit (wat dus niet waar is).

Das balen zeg, heb je toen met een bedrijfsleider gesproken of met een medewerkster?

Ik zou nogmaals terug gaan en anders balmain zelf benaderen.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:51

mensen kom op hé , dit is nu al in een 2de topic waar er ''ruzie'' onstaat over soul der make up laten we er nu lekker over ophouden.
Zij wil dat zo en blijft het zo doen geen probleem toch mee, wij/jullie hoeven er toch niet mee te lopen en als je er niet tegen kan dat ze dat op doet dan oordeel/kijk je maar niet naar de foto.
De zweer word er niet leuker door terwijl we het juist hier wel leuk kunnen hebben om elkaar tips te geven en verhalen kwijt kunnen enz

Dus laten we de onzin berichten lekker verwijderen door de mods en laten we gewoon met zijn alle gezellig verder gaan waar we gebleven zijn, als volwassenen.

En het heeft al helemaal geen zin om weg te lopen uit het topic alleen maar voor dit gezeur.

En wil dan nog 1 ding zeggen tegen soul vind het ook een beetje laag om dan gelijk over het gewicht door te gaan zag wel dat iemand anders er over begong om als voorbeeld te nemen, maar wees zelf dan zo volwassen om er niet over te begingen en hou de eer aan je zelf.
Zo vind het zo wel genoeg en zet er nu een dikke vette . achter

Ik zag dat er nog ergens waxextentions gezet had, echt super gefeliciteerd en willen zeker wel foto s zien.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:51

Heb die medewerkster gesproken die ze gezet heeft...

Ik heb nu zoiets van laat maar.... Die waxjes hebben nu mijn eigen haar ook flink beschadigt..

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:52

Nogmaals terug gaan dit kan niet hoor.