Daar heb je het lef ook niet voor te hebben, jij hoeft geen verantwoording te dragen over je ouders, zij wel over jou! Als je zo'n grote meid bent dat je denkt dezelfde rechten te hebben, pak dan ook dezelfde plichten maar eens op die horen bij het volwassen zijn. Maar nee, dan ineens is het de plicht van papa en mama om voor hun rebelse kroost te zorgen want 'ze hebben toch zelf gekozen om mij te nemen.' (zie topics over kostgeld enzo
)Als jij rotzakkerij uithaalt door mensen op te lichten op Marktplaats zijn je ouders wettelijk verantwoordelijk, als jij in de problemen komt doordat je naakt voor je webcam gaat zitten 's nachts dan wil je op je ouders terug kunnen vallen, als je seksueel geintimideerd wordt binnen een soort verhouding door een leraar via e-mail mag ik hopen dat je ouders dat voor je aanpakken... maar je behoeden voor dat soort problemen mag dan in ene weer niet, stront opruimen wel.
Geheimen van vriendinnen zouden me trouwens ook niet eens interesseren, laat staan dat ik daar indiscreet mee zou zijn
Nu ben ik 13, ga meestal om 22:00 naar boven. Heb echter nog steeds moeite met slapen. Lig dan meestal ng te laptoppen tot 02:00 uur...En er dan om 07:00 weer uit