Wat betaal jij de kapper?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Wat betaal jij de kapper?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:47

vanmorgen 106 euro afgetikt!!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:50

Red_Savage schreef:
Oehh, wat kan de kapper duur zijn. Ik ging laatst eens informeren voor hair extensions. Ik heb niet veel haar, dus veel extensions zouden er niet inpassen. Was het toch rond de 300 euro! :oo Erhm, laat maar. :o

met een beetje rondzoeken op internet en eBay kom je echt op veel minder uit, dan hoef je alleen iemand te hebben die ze voor je inzet :Y)
ik heb voor ± €45 een gehele haarverlenging met micro rings gekocht op eBay uit hong kong, super kwaliteit echt haar, waar je ook de ringen van af kunt halen, en dan als waxjes in kan zetten.

ik vind kappers altijd veel te duur, ik ben meer een doe-het-zelver :+

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 16:20

Dat is wel erg goedkoop Tammy. Ik krijg weer langzaam hoop. Al had ik het net afgezworen omdat hair extensions zo slecht zijn voor je haar. Heb al niet veel, en ik weet niet of mijn haar dat wel aankan :=

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 16:22

Net 32,95 afgerekend voor alleen wassen + knippen, is me ook weer duidelijk waarom ik maar 2 keer per jaar ga :o

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 16:23

23 euro voor alleen knippen. Ga max 2 keer in het jaar.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:04

heb pagina 1 gelezen maar wat een prijzen!
ik ben vanmiddag naar de kapper geweest en was voor knippen 10 euro kwijt :=

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:04

gister 15 betaald voor een heel stuk eraf :))

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:09

Ik was twee weken terug 83.50 kwijt voor knippen, coupesoleil, wassen en verzorging.
Moest ook even slikken toen ik ging pinnen.... :roll:

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:10

€9,50 voor alleen knippen. wassen doie ik thuis en ga maar max 2 keer per jaar!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:17

Jeetje wat een prijzen komen hier voorbij.... ook voor het verven. :\
Begrijp zeker dat de salon er ook op moet verdienen, maar ik vind het steeds meer flink uit verhouding met wat je er voor terug krijgt. Al helemaal als je kort haar hebt en die lengte wilt behouden. Want dan moet je vaker terug.

Zelf betaal ik bij mijn kapper (toppie kapper hoor!) 30,- voor wassen en knippen (lang haar). Gelukkig hoef ik maar 3 of 4 keer in een jaar.... :+ Dat bedrag vind ik eigenlijk ook al aan de hoge kant. Dus heb gezocht naar een thuiskapper of iemand met een eigen salon. Helaas zitten die, niet gek natuurlijk, allemaal gigantisch vol.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:18

de mensen die hier zulke hoge bedragen betalen en dan bij het betalen even moesten slikken, vragen jullie nooit vooraf wat het gaat kosten? ik wel!

ik ga af en toe in Haren naar de kapper, knippen 24,50, verfen iets van 30 euro? (heb kort haar wilde alleen plukjes/coupe soleil) en regelmatig naar een vriendin, thuis, 8 euro ;) (en verfen iets van 12) en ik ben ook niet gauw tevreden en ze doet het heel goed!

Ik vind die 25 euro die ik hier bij de kapper betaal eigenlijk al veel te veel geld, maargoed soms komt het even beter uit en ze knippen het ook erg mooi. Koffie/thee krijg je ook maar ik lust beide niet :P Ze lopen overigens wel vaak uit, wat ik wel vervelend vind (zeker voor dat geld)

Ik heb een hele korte coupe dus helaas zit 2 keer per jaar niet in, ik probeer het al te beperken tot elke 2 maanden.
Ik zou echt nooit astronomische bedragen als rond de 100 euro of meer gaan betalen... wassen hoeft ook niet, dat kan ik thuis ook wel (ga gewoon met net gewassen haar erheen en smeer er niks in, klaar).

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:19

knippen, kleuren, wassen alles de hele mikmak: 15euro
dit omdat ik op de kinderen van mijn kapper pas :j

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:21

Ik was precies hetzelfde kwijt als de TS een paar weken terug (93 euro verven 73 + knippen 20). Vooruit, ik ben daarvoor ALTIJD bij de thuiskapper geweest voor 8 euro knippen. Maar het zijn geen prijzen meer joh! Mijn haar komt tot halverwege mijn schouders, wel dik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:27

kappers zij duur idd.
Was vorige week bij een cosmo kapper en was 84 euro kwijt voor de kleur wat ze ergens anders menen niet te kunnen doen...Beetje wit zilever grijs zegmaar..Vind dat super stoer en mooi!! Wilde dat al ff en als ik hetergens liet doen bleef het of gewoon blond, of ze deden t gewoon niet. Ja dan maar naar een duurdere kapper, maar heb wel de kleur die ik wou!!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:34

Pff wat een geld betalen jullie allemaal zeg. Ik reageer even als kapster zelf. Ik werk in een salon, maar zelfs met lang haar heb je een max van 36 euro ( verven van het gehele haar) knippen kost bij ons 21.85. Dus met lang haar verven en knippen zit je aan 58 euro.

Daarnaast doe ik ook regelmatig wat thuis aan verven, permanenten, knippen e.d. Voor een 10tje knippen en 15 euro voor kleuren. ( wel afhankelijk hoeveel kleur ik nodig ben, bij lang haar ong 20 euro aan kleur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:36

tientjeh schreef:
Pff wat een geld betalen jullie allemaal zeg. Ik reageer even als kapster zelf. Ik werk in een salon, maar zelfs met lang haar heb je een max van 36 euro ( verven van het gehele haar) knippen kost bij ons 21.85. Dus met lang haar verven en knippen zit je aan 58 euro.

Daarnaast doe ik ook regelmatig wat thuis aan verven, permanenten, knippen e.d. Voor een 10tje knippen en 15 euro voor kleuren. ( wel afhankelijk hoeveel kleur ik nodig ben, bij lang haar ong 20 euro aan kleur)

kan jij dan ook de kleur die ik hier boven noemde? schijnt nogal moeilijk te zijn en willen ze er niet aan beginnen en ja ik heb ook lang haar.
Bij de andere salon waar ik altijd heen ging betaalde ik ook iets van 30 eur, maar kwam nooit de kleur uit die ik nou echt wou!! Naja dan maar iets meer betalen en de kleur krijgen die ik wou :P

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:38

Ik kan alles doen voor 15 euro. Wassen knippen verven, noem het maar op.

Kapper is wel een soort van kennis, dus altijd vriendenprijsje.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:40

Het grijs/witte kunnen wij ook inderdaad wel krijgen. het ligt er wel een beetje aan van welke kleur je komt. Je kan namelijk nooit in 1x je gehele haar zo as kleur mogelijk krijgen. Maar wij hebben wel een dubbele behandeling nodig om het super as te krijgen. Als je daar eenmaal bent, kan je alleen met uitgroei af en af en toe een spoeling in de lengtes om dat niet te gelig laten worden. Plus dat we ook altijd zilvershampoo aanraden om het voor de klant zelf bij te houden.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:43

7,50 mijn zus ik kapster al doet ie het niet voor niets.. Maar mijn haar duurt ook altijd wel een dik uur en dat is dan puur knippen (niet wassen en drogen etc) omdat het nogal lang en dik is.

Hoe ziet het haar er uit van mensen dat maar 2x per jaar naar de kapper gaan, dat is vreselijk slecht toch? Zodra ik 1 gespleten haarpunt zie gaat de schaar erin.

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:44

€10 voor alleen knippen (ik laagjes met scheve pony), en in model brengen.

Is bij de €10-kapper, die bij ons erg goed is! Beter dan vele andere (dure) kappers, waar ik erg slechte ervaringen mee heb!

Verven weet ik niet, ik koop meestal zelf haarverf, 1x heb ik het door een kapper laten doen, wou ik het chocobruin, maar is het zwart geworden, sinds dien altijd weer zelf gedaan! :j

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:49

superlise schreef:
7,50 mijn zus ik kapster al doet ie het niet voor niets.. Maar mijn haar duurt ook altijd wel een dik uur en dat is dan puur knippen (niet wassen en drogen etc) omdat het nogal lang en dik is.

Hoe ziet het haar er uit van mensen dat maar 2x per jaar naar de kapper gaan, dat is vreselijk slecht toch? Zodra ik 1 gespleten haarpunt zie gaat de schaar erin.

ik vraag me eigenlijk ook al af hoevaak mensen naar de kapper gaan? aangezien ze zoveel betalen...

weet niet of dit al vaker is gevraagt maar lees nog niet zo lang mee :=

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:04

Bij de gewone kapper waar ik eerst zat, betaalde ik volgens mij rond de 22 euro voor wassen en knippen (laagjes, schuine pony/lok).

Maar sinds degene die mij knipte daar weg is, laat ik mijn haar knippen door een vriendin van me :) ze doet de kappersopleiding en ben een keer met haar meegegaan naar een examen en het zat daarna zo goed, dat ik vroeg of ze me vaker wou knippen! De eerste keer heb ik niets hoeven betalen, maar volgende keer denk ik iets van een tientje ofzo.

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:05

Vanmorgen 21,50 euro afgerekend om alleen mijn puntjes er af te knippen!

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:06

Ik ga elke maand naar de kapper, betaal 12,50 ongeveer. Heb ook mn vaste kapper ze doet mn haar echt al jaaaren.
Mn permanent kost ook maar iets van 40 euro bij haar, en na 4 jaar nogsteeds zeer tevreden over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:02

tientjeh schreef:
Het grijs/witte kunnen wij ook inderdaad wel krijgen. het ligt er wel een beetje aan van welke kleur je komt. Je kan namelijk nooit in 1x je gehele haar zo as kleur mogelijk krijgen. Maar wij hebben wel een dubbele behandeling nodig om het super as te krijgen. Als je daar eenmaal bent, kan je alleen met uitgroei af en af en toe een spoeling in de lengtes om dat niet te gelig laten worden. Plus dat we ook altijd zilvershampoo aanraden om het voor de klant zelf bij te houden.

Ik kwam van redelijk geel blond met iets donkere uitgroei...alleen merk ik wel na het meerdere malen gewassen te hebben dat de grijs zilver tint weg gaat.. en is het mat blond...naja beter dan dat gelige blond..dat vond ik nie mooi meer....zal zo is een foto plaatsen van hoe ik het net gekleurd had...maar betaalde daar dus 84 euro voor, was in 1 behandeling bij de cosmo
Maar is zilvergrjs haar juist niet slecht om te wassen met zilver shampoo? dan trekt die hele gloed toch weg?