Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Red_Savage schreef:Oehh, wat kan de kapper duur zijn. Ik ging laatst eens informeren voor hair extensions. Ik heb niet veel haar, dus veel extensions zouden er niet inpassen. Was het toch rond de 300 euro!Erhm, laat maar.

Dat bedrag vind ik eigenlijk ook al aan de hoge kant. Dus heb gezocht naar een thuiskapper of iemand met een eigen salon. Helaas zitten die, niet gek natuurlijk, allemaal gigantisch vol. 
(en verfen iets van 12) en ik ben ook niet gauw tevreden en ze doet het heel goed!
Ze lopen overigens wel vaak uit, wat ik wel vervelend vind (zeker voor dat geld)
tientjeh schreef:Pff wat een geld betalen jullie allemaal zeg. Ik reageer even als kapster zelf. Ik werk in een salon, maar zelfs met lang haar heb je een max van 36 euro ( verven van het gehele haar) knippen kost bij ons 21.85. Dus met lang haar verven en knippen zit je aan 58 euro.
Daarnaast doe ik ook regelmatig wat thuis aan verven, permanenten, knippen e.d. Voor een 10tje knippen en 15 euro voor kleuren. ( wel afhankelijk hoeveel kleur ik nodig ben, bij lang haar ong 20 euro aan kleur)
superlise schreef:7,50 mijn zus ik kapster al doet ie het niet voor niets.. Maar mijn haar duurt ook altijd wel een dik uur en dat is dan puur knippen (niet wassen en drogen etc) omdat het nogal lang en dik is.
Hoe ziet het haar er uit van mensen dat maar 2x per jaar naar de kapper gaan, dat is vreselijk slecht toch? Zodra ik 1 gespleten haarpunt zie gaat de schaar erin.
ze doet de kappersopleiding en ben een keer met haar meegegaan naar een examen en het zat daarna zo goed, dat ik vroeg of ze me vaker wou knippen! De eerste keer heb ik niets hoeven betalen, maar volgende keer denk ik iets van een tientje ofzo. tientjeh schreef:Het grijs/witte kunnen wij ook inderdaad wel krijgen. het ligt er wel een beetje aan van welke kleur je komt. Je kan namelijk nooit in 1x je gehele haar zo as kleur mogelijk krijgen. Maar wij hebben wel een dubbele behandeling nodig om het super as te krijgen. Als je daar eenmaal bent, kan je alleen met uitgroei af en af en toe een spoeling in de lengtes om dat niet te gelig laten worden. Plus dat we ook altijd zilvershampoo aanraden om het voor de klant zelf bij te houden.