Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiwipitje schreef:Ik vond die muziek van STR toen echt erg!
Nistria schreef:@ fanneke, kan ik die info van renate wennemars op een site vinden?
Ik doe namelijk maar wat.. Heb een app op mijn tel gedownload die precies zegt hoe lang je loopt, de afstand en miles per uur. Daaronder zet ik de muziek aan en dan zie ik wel..
)
vind wel dat Evy motiverender praat
zo, mijnen sportvriend, trekke uwen veters mar stevig an, we gaan er weer een ferme lap op geven.
Heerlijk! Renate werkt qua stem toch iets meer geestdodend. STR heb ik gekregen van een collega van mijn vriend.
kunnen downloaden. De muziek en de opbouw is wel leuker en gevarieerder. Maar Evy als coach, is toch wel leuk.
Ideaal was dat, helemaal als je zo'n lange serie had en dan 1/2/2/2/3/2/2 ofzo, nooit dat ik dat wist te onthouden... Maar met opschrijven dus wel..
Nu loop ik geen intervals meer, alleen versnellingen of langere stukken duurloop.
) Vond de muziek van Renate leuker.
Maar ik herken ook de meeste mensen niet, ben dan even alleen op de wereld. Ik probeer ook zoveel een route te lopen zonder oversteek van wegen. Lig anders zo onder een auto
Miep miep sjoefff daar komt Bom voorbij

hetbommeke schreef:. Ik loop het liefst wél met muziek anders hoor ik mezelf zo hijgen en stampen : D
Afstandmeten is niet heel kieskeurig, als er bochtjes inzitten
Vanaf welke kant van de weg moet je dan lopen voor een exacte afstand? Maar idd een rechte, lange straat dat is zeker mogelijk, alleen dan moet het precies een km zijn. Ik kan zeker eens kijken. Ik dacht met de fiets heb ik gelijk weer 20 minuten beweging. 
WenK schreef:haha das wel heul hard Bom...
Das zeker makkelijk Angela, wat betaal jij eigenlijk voor je lidmaatschap? Niet dat ik ook lid wil worden van een atletiekvereniging, maar ben wel eens nieuwsgierig wat dat tegenwoordig nou zo kost?
Ik studeer en ben uitwonend (logisch als je samenwoond) nog, dus betaal niet de volle mep. Normaal is het bij ons iets van 80 euro per jaar. Hiervoor kun je 3 keer per week trainen zowel buiten (bos of dorp) of op de atletiekbaan. Verder krijg ik korting op wedstrijden, wordt er vaak vanuit de club iets geregeld en dan betaald de club het inschrijfgeld en vervoer.