Erg vervelend maarja
Vandaag wit op mijn Waterline gedaan ik lijk wel een pippo

Heb het er maar weer af gehaald mascara en foundation is genoeg voor vandaag haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Ik lees hier over kohlpotlood, oogschaduw enz. Wat hoort er nou echt in een basis oogopmaakset te zittenIk ben echt een complete noob op make up gebied namelijk
En als ik dan eens ga stappen zit ik vol enthousiastme internet af te struinen voor ideeën maar ik mis volgens mij gewoon de goede atributen.
_lieff_ schreef:Ik heb op een 'normale' dag gen make-up op, maar op feestjes wel,
heeft iemand tips hoe ik mij kan opmaken?
*want ik weet het niet meer!*
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SHLR7DVU-D.jpg
Ohja mijn wenkbrauwen zijn blond, dus je ziet ze amper
muts_marijke schreef:hahaha lieff ik vind dat wel weer heel erg mooi met die zwarte mascara. Gelukkig zijn er verschillende smaken.
Menino schreef:Focussed schreef:Ik vind persoonlijk zwarte mascara t e hard voor je. Je hebt hele lichte wenkbrauwen, een hele lichte rossige huid en heel licht haar. Dan zou ik eerder bruine mascara pakken, staat veel netter
Dat is wat ik ook wilde zeggen![]()
Denk dat bruine mascara heel mooi zal staan
Anoniem schreef:wow fiffil,die laatste foto!!!
wat ben jij een knap meisje zeg,en je haarkleur...
WildWings schreef:(En even tussendoor, Fiffil, wat ben jij ontzettend knap zeg!)
Onassa schreef:Fiffil jou onderste foto vind ik het mooist, jij hebt genoeg aan een beetje mascara.
Ariebombarie schreef:ff een stipje
fiefje jij hebt geen make up nodig