Eetstoornis?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

soepstengell

Re: Eetstoornis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 19:10

hier gaat momenteel niet goed.. gezeik weer met me moeder.
ze wilde dat ik mee uit lunchen ging had geen keus, ik wilde het er uit gooien maar kreeg de kans niet.
en toen me vriend die al paar dagen raar doet, en ik vroeg wat er was vertelde hij dat hij twijfelde aan ons.
als ie bij me is dan is ie verliefd is ie waar die sturdeert dan is het gevoel weg.. ik weet het niet meer kan dit er gewoon niet bij hebben, jank al zo wat de hele avond en ben er zo klaar mee.
ik wordt echt gek hier.
ik wil gewoon even niet meer hier zijn niet in me eigen leven, snap er geen hol meer van waarom alles zo bij mij moet gaan..waar ik dit aan heb verdiend dat me hele leven zo k'ut gaat.
ik ga weg hier, zie wel waar ik uit kom ik moet weg.

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 21:51

Waar ben je nu? Kun je ons even laten weten dat je in goeie handen bent?

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 22:02

nu ben ik thuis, lig in me bed..
tussen mij en me vriend is het uit.. hij had het gevoel echt niet meer.
en had ook niet het idee dat het terug kwam, ik heb alleen maar gehuild en gehuild.
donderdag op stage was het mezelf staande houden echt moeilijk had idee dat ieder moment kon gaan huilen/in zou storten..
therapie vrijdag was ook een huilpartij, heb een brief aan haar geschreven ( me therapeute ) dat ik zo niet meer verder wil en kan.
en me gedachtes heen en weer schommelen.. ik voel me zo leeg.. me vriend niet meer me vriend.
geen paardje meer ( verhuist ) mis haar zo.
thuis kunnen we elkaar soms echt nog wel om het netjes te zeggen achter het behang plakken en flip ik nog uit om van alles.
me therapeute heeft gezegt dat ik heel depressief gedrag vertoon.. ze vind dat me eetstoornis erger is geworden en dat ik achteruit ga.
ik heb haar verteld dat als ik zo door ga ik dit niet meer vol hou.. ze denkt aan een opname.
moet aankomende week op gesprek met me moeder, ze gaat met haar collega's overleggen of dat goed voor me zou zijn omdat het gewoon niet meer gaat zo.
het heet time-out, is een opname van 2 weken van maandag tot vrijdag en in het weekend mag ik dan naar huis. Ze moet alleen kijken of dit ook voor mijn leeftijd geschikt is.. en dan hoor ik dinsdag hoe en wat.

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-11 16:39

*update*

ik heb vorige week met spanning/zenuwen de afdeling gebelt en gevraagd hoelang het nog duurt.
ze zei dat ik er midden maart op de planning stond (@ die ES afdeling).
kreeg ik van de week een brief ik open gemaakt had verwacht/gehoopt dat het een brief was ter uitnodiging.
maar nee, dat ik op de wachtlijst sta.. nou pff dat wil ik ook echt weten.
dat het uit is met me vriend geeft eigenlijk merk ik aan mezelf een heleboel rust in me hoofd.
gister moest ik oppassen, kindje heeft beperking en die kreeg een huilbui van anderhalf tot 2 uur, gillen krijsen trappen en slaan.. wist niet meer hoe ik d'r stil moet krijgen terwijl het me normaal altijd lukt dus heb die ouder gebelt en die kwamen naar huis, vond echt vervelend voor ze maar kon d'r even niet hendelen.
normaal gaat het prima, zei die vader ook al dat die moeder had gezegd dat ik nooit opgeef en nooit eerder heb gebelt en doorzet maar 't ging gewoon niet, merkte echt dat ik niet goed in me vel zat en misschien merkte zij dat ook wel dat meisje.

vanavond verjaardag, daar eten.. zie er echt tegen op.
ze weten van niks en weet ook niet of ik het wil vertellen ben zo bang dat ze me dan raar vinden of me uit lachen of me raar aan gaan kijken.
zit me weer helemaal druk te maken.

91laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:13

Helaas zijn de wachtlijsten altijd lang.. Kan je tussentijds geen hulp krijgen? Ter overbrugging? En waar heb je je aangemeld?
Veel sterkte! Vind het knap van je dat je zo doorzet.

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-11 17:22

ja inderdaad die zijn helaas heel lang.
ik heb voorrang omdat ik al onder behandeling ben/was
nee ik krijg wat gesprekken maar meer niet
dinsdag naar de pschyg omdat ze vind dat ik zwaar depressief gedrag vertoon en medicijnen nodig heb.

dankjewel, vind het heel moeilijk elke dag zo door te gaan maar het zal moeten.
heb een heel verhaal over me leven geschreven, luchte wel op.
ik wil het hier wel neer zetten als jullie het willen lezen?

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 12:01

sorry dat ik al zolang niks meer heb geschreven..
het gaat niet zo lekker / goed.

ben ontzettend moe en inplaats van eetbuien probeer ik nu niet te eten.
maar als ik toch aan eten toe geef pff ben dan zo boos op mezelf en werk het er ook zo snel mogelijk weer uit.
ik heb een heel lief meisje leren kenen die me hier echt door heen helpt ( ook nog een andere vriendin/vriendinnen ) maar zij snapt echt wat ik nu door maak en ik weet niet meer wat ik zonder haar moet.
ik haat mezelf, ik walg van mezelf.
de brief is binnen en heb over een maand pas het gesprek.. pff zie er zo tegen op alles over mezelf uit handen te moeten geven.
de gedachtes over zelfmoord blijven nog maar ik heb nu ook AD (ant-depressiva)
weet niet echt of het wel of niet helpt..
merk dat ik bij vriendinnen het nog steeds moeilijk vind om me masker af te zetten, ik doe er wel me best voor maar is gewoon de angst dat ze me dan laten vallen of me zielig vinden.
deze vakantie ben ik amper thuis maar vind het idee om bij andere te eten wel heel eng..
me moeder wordt in maart ook geopereerd en dan moet ik een tijdje ergens anders heen ( ze wil me liever niet alleen thuis hebben ) dus moet ik me daar ook weer vrolijk voor gaan doen pff. en normaal eten..

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:44

Ik heb ook een brief binnen gekregen, en ik vraag me toch wel af wat er gebeurd bij alleen een behandeling? Zou je me erover kunnen pb'en?

En succes in de vakantie! Ik weet hoe je je voelt, en vooral met je vriendinnen.

Sterkte maar.

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 17:54

Ik zal je pben als ik thuis ben, zit nu op mijn telefoon.
Die krijg je dan dinsdag/woensdag.

De eerste 2 dagen zitten er al bijna op.. Nu bij andere vriendin, zo eten.. Voel me wel schuldig/poedersuiker dat ik heb gegeten/heb gesnoept maar kon mezelf niet stoppen..

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 22:42

Meid,

Je kunt het.
Ik ben trots op je en dat weet je!
Het is heel moeilijk en je weet het nu eventjes allemaal niet. Je kijkt nu heel erg naar de negatieve dingen en niet naar de positieve. Dat moet je echt in je achterhoofd houden. Jij zit nu in een periode die alleen maar naar beneden gaat. Maar naar elk diep dal komt weer iets goeds. Als je de intake heb gehad, en je word behandeld dan weet ik zeker dat het wat beter met je gaat. Je moet nu nog een maand alles in je eentje doen en dat is heel moeilijk. Daarom wil ik je daar heel erg doorheen slepen. Mij kun je alles vertellen al is het een miesserig klein dingetje waarover je druk kan maken. <3

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 23:55

Dankje daph, je bent zo belangrijk voor me geworden in deze hele korte tijd!
Net als meerde meiden maar omdat je weet wat ik nu door maak snap je me..

Momenteel ben ik bij vriendin(nen) en voel me heel klote, heel veel gegeten, weegschaal hier gezocht pfff.
Weet het allemaal niet meer, voel me zo dik/lelijk, walg echt van mezelf. En merk dat ik me terug trek, niet weet wat ik wel/niet kan zeggen..
Moet mezelf inhouden geen pillen in te nemen nu ...
Blij ergens als ik hier weer weg ben.. Weet niet voel me zo raar en leeg en dik en zo kan ik nog wel even door gaan.
Volgende week ben ik bij andere in huis en daar zie ik zo tegen op.

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-11 23:24

hier gaat het wel oke, eten blijf moeilijk ookal laat ik dat van de buiten kant niet merken
gister vroegen vriendinnen of er wat was ik zeg natuurlijk weer dat het niet zo is.
nu bij echt goeie vriendin en dat voelt iig beter/fijner.
fijn dat ik in ieder geval me verhaal/hart hier kan luchten..

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 14:18

*update*

een goeie vriendin van me gaat mee met mijn intake daar ben ik haar zo dankbaar voor.
ik zie er echt als een berg tegen op.
het gaat niet echt goed met me, ik merk dat ik afglij en mijn moeder merkt het ook.
of mijn vriendinnen/vrienden het merken geen idee.
laxeren/vinger in me keel houd niet op. Gister maag aan alle kanten van streek, had echt een kl'ote nacht
constant naar de wc. Ben helemaal wit, voel me zo leeg.
op internet ben ik fout bezig / site's.. ik weet dat het niet moet maar het lijkt wel een stroomversnelling waar ik nu ineens in zit en wat me steeds dieper naar beneden trekt..
't zal wel niet zo erg zijn allemaal als ik toch nog ongesteld word.. maar ik vind dit wel erg en voor mij is dit echt wel een hel.
ik ben merk dat ik angst heb voor eten/mensen zien eten.. vind gewoon vies om naar te kijken, lees verpakkingen na op callorieén, sta veel op de weegschaal.
dit is echt een hel, weet gewoon niet hoe lang ik dit nog vol hou.
ookal moet ik nog maar tot 17 maart.. ik ben helemaal uit geput.
mensen zeggen NU STOPPEN! maar dat is zoveel makkelijker gezegt dan gedaan..
ik kan dit niet zonder hulp, maar wil die hulp ergens ook weer niet.
Laatst bijgewerkt door soepstengell op 25-02-11 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 14:21

Meis :(:) waar komt je gevoel vandaan? Weet je wanneer het is begonnen? Wat voel je op deze zware momenten?

Ben er voor je!

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 14:23

weet niet waar het vandaan komt, sinds vorige week zaterdag ging het weer slechter, het ging al slecht dat sowiezo maar omdat ik een paar dagen het eten binnen moest houden omdat ik niet thuis was kreeg ik toen vriendin hier was ineens een dip en toen alles er weer uit gegooid, gelukkig pratte ze dr om heen zo dat me moeder niks kon horen..
ik voel me leeg, k'ut, dik, lelijk, walg echt van mezelf.. wil gewoon niet dik/lelijk zijn.
wil zo graag weg rennen van alles

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 18:38

vandaag was wel een redelijk dagje, maak me alleen erg druk over dat ik dus een tijdje ergens anders heen ga.
ben erg bang dat ik dan nog meer afglij omdat ik thuis MOET eten en daar hoeft het niet persé..

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 20:46

*update na een hele tijd*

Hier gaat het wel redelijk, met veel downs en wat ups.. ik ben echt moe en zie echt even geen lichtpuntje meer al wel me nieuwe verzorgpaard wat me moed geeft om door te vechten. Ben inmiddels aangemeld en alles bij een eetkliniek en behandeling is nog niet gestart.
ik blijf vechten maar pff het is niet makkelijk.. momenteel gaat het wel met het eten al blijft het moeilijk en blijft het stemmetje aanwezig.
ik wil er zo graag vanaf en zo graag weg van alles.
van de week was het weer goed mis en wilde ik echt niet meer.. ik weet het soms gewoon echt niet meer.

mijn moeder die snapt er niks van die zegt ga gewoon lekker eten joh etc en dan denkt ze dat het weer voorbij is en als ik dan zeg dat het niet zo makkelijk ligt kijkt ze me met een vreemd hoofd aan.
ik moest het even allemaal van me afschrijven en wilde hier toch het even neer zetten.

sorry voor het misschien wat chaotische verhaal.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:47

Lief, je gaat de goede kant op!
Echt waar, je bent top bezig ;)
Lijkt misschien niet zo maar het is wel zo.

soepstengell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 21:02

zo voelt het totaal niet, voel me net een koe.. nu 2 dagen geen pillen en al een week niet gebraakt maar wel heel veel bewogen maar pff. ben zo boos erover en weet niet hoelang ik het volhou.