Migraine: deel2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bamorka

Re: Migraine: deel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:12

Was ik weer!
Ik heb dus vorige week de hele week op bed gelegen..
Dokter dus maar wéér gebelt, die zei dat het best door de pil kon komen (ik zat er toen bijna 3 mnd aan)
dus daar direct mee stoppen, nou gedaan dus (vrijdag). Het rare was dus dat ik in m'n stopweek, geen migraine had.. We zouden het weekend aankijken en als er geen verbetering was moest ik naar het ziekenhuis.. Nou er is dus geen verbetering gekomen,
alleen zaterdag overdag was het wat beter. Het blijft ook niet aanhangen, het word weer minder, en dan komt het ineens weer, maar het gaat nooit hélemaal weg.. Dus nu afwachten wanneer ik bij het ziekenhuis terecht kan..

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:08

pieteritus schreef:
Evelien, heb je nu ook preventieve medicijnen en/of immigran?
Anders zou je daar eens naar moeten vragen. Bij mij werkt dat prima.

Ik heb nu immigran, de ene keer werkt dat en de andere keer heeft het totaal geen zin..

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:38

Bij mij gaat het afgezien vna een paar dagen goed met mijn hoofd, daar ben ik echt blij om!
Gaat het bij jou ook nog steeds goed Joyce?
Voor alle zere en halve hoodjes sterkte :(:)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 23:29

_evelien_ schreef:
pieteritus schreef:
Evelien, heb je nu ook preventieve medicijnen en/of immigran?
Anders zou je daar eens naar moeten vragen. Bij mij werkt dat prima.

Ik heb nu immigran, de ene keer werkt dat en de andere keer heeft het totaal geen zin..

Heb je die keren dat het niet werkt wel echt migraine, dus precies dezelfde soort hoofdpijn?

Ik vraag dat omdat ik zelf gemerkt heb dat als ik spanningshoofdpijn heb, waarbij mijn nekspieren verkrampen, in plaats van dat ik de normale steken in pijn aan 1 kant van mijn hoofd heb, imigran ook niet werkt. Dat werkt blijkbaar echt op de samentrekking van de bloedvaten in je hoofd, en bij spanningshoofdpijn zit 'm daar het probleem niet. In dat geval helpen paracetamollen dan toch weer beter, en die helpen weer totaal niet bij migraine.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 23:34

Dat klopt simodi,heb ik ook, als ik spanningshoodpijn heb werken mijn migrainestillers ook niet, paracetamol echter redelijk

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 09:43

Hier sinds gister vervelend hoofd. Zo maar wel naar t werk, hoop dat t overgaat want heb lange dag.

Vrijdag naar stomme huisarts geweest, moest nav bezoekje dokterswacht. Heb je nu hoofdpijn? Nee nu niet..nou dan slaan medicijjnen aan en stond binnen 2 tellen buiten met recept voor 3 maanden. Klojo..

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:01

Pinacolada schreef:
Hier sinds gister vervelend hoofd. Zo maar wel naar t werk, hoop dat t overgaat want heb lange dag.

Vrijdag naar stomme huisarts geweest, moest nav bezoekje dokterswacht. Heb je nu hoofdpijn? Nee nu niet..nou dan slaan medicijjnen aan en stond binnen 2 tellen buiten met recept voor 3 maanden. Klojo..

:roll:
Ja, daar heb je wat aan :(:)

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:57

Hebben jullie ook zodra je beetje zeurhoofd hebt je half in de stress schiet? Ik ben echt gewoon bang dat t doorknalt en ik weer niet kan werken/afspraken af moet zeggen enzo..

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:26

Pina, soms wel, alleen als ik specifieke klachten krijg.

Ik ben in een jubelstemming, eindelijk!!
Zoonlief is vanochtend voor deel 1 getest (hoogbegaafdheid), paardlief liep lekker, huurmensen kwamen probleemloos de wei teruggeven (waar ze voorheen niet aan mee wilden werken, wilden er niet af). Daarna een leuk gesprek gehad met de lekkerste boer van het dorp (foei!!). Erg fout, boer bezet, ik bezet en sjanzen maar..... en mijn kippen hebben 4 eieren gelegd.
Nou, zou mijn jaar dan toch nog fijn eindigen?

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:59

Pinacolada schreef:
Hebben jullie ook zodra je beetje zeurhoofd hebt je half in de stress schiet? Ik ben echt gewoon bang dat t doorknalt en ik weer niet kan werken/afspraken af moet zeggen enzo..

Yep ... terwijl je weet dat het dan juist niet over gaat en sneller erger wordt! :+

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:00

pieteritus schreef:
Ik ben in een jubelstemming, eindelijk!!
Zoonlief is vanochtend voor deel 1 getest (hoogbegaafdheid), paardlief liep lekker, huurmensen kwamen probleemloos de wei teruggeven (waar ze voorheen niet aan mee wilden werken, wilden er niet af). Daarna een leuk gesprek gehad met de lekkerste boer van het dorp (foei!!). Erg fout, boer bezet, ik bezet en sjanzen maar..... en mijn kippen hebben 4 eieren gelegd.
Nou, zou mijn jaar dan toch nog fijn eindigen?

_O- *\o/*

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:32

Pina, dat gebeurt mij ook vaak
Pieteritus; +:)+ :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:45

Zo, jullie hebben aardig gekletst! Laatste tijd een beetje chaos bij mij hoor, haha. K had zo'n hart onderzoek gehad met een event recorder (had ik geloof ik verteld?), nou daar had ik gister de uitslag van gekregen en dat was allemaal goed. Althans, mn hart doet wel raar en ik heb een hoge hartslag, maar het is allemaal niet schadelijk, dus moet er gewoon "mee leren leven" en blijf die propranolol gebruiken om het allemaal lekker rustig en relaxed te houden ;)

Maar ik was ook nog eens flink overtijd met mn menstruatie en had 1x halve onveilige sex gehad (met dat we bezig waren, beseften we dat we een condoom om hadden moeten doen, omdat ik met de pil gestopt ben. Die routine zit er nog niet echt in, haha) en de huisarts dacht dat ik best wel eens zwanger kon zijn. Dus ik moest een test doen, hartstikke zenuwachtig natuurlijk, maar bleek vals alarm *fjuw* en binnen 1,5 uur na die test was ik plots ongesteld, haha.

Verder drama op het werk, gaat niet zo goed met de crisis, dus het is per maand bekijken of we het redden of dat de boel op de fles gaat. Maar met de migraine gaat alles goed, hahaha. Nog steeds geen aanval gehad, bizar he?

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:39

Ja Joyce dat is bizar maar goed nieuws, jeetje door de zenuwen had je roch best een migraineaanval kunnen krijgen, gelukkig heb je die niet gehad. Bij mij gaat het ook nog steeds goed!!
Hoe gaat het met de rest??

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:50

Joyce, oei, spannende momenten dus! ;)

Hier gaat het momenteel wel goed ..... (afkloppen!). ;)

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:53

met de hoofdpijn gaat het hier nog super...mijn rug alleen nog steeds niet...schoot er vanmiddag voor de 2e keer in 3 weken weer in...dit keer tijdens het uitmesten van de stal...

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:54

Rocymax, volgens mij heb ik foto's van jou te paard gespot op RITP?! :D

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 23:01

oeh...kreeg net een sms van peter...hij komt nu hierheen vanuit zijn werk...

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 00:40

Ja Simodi dat klopt, vond je de fotos leuk?

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:28

rocymax schreef:
Ja Simodi dat klopt, vond je de fotos leuk?

Ja, ziet er super uit. Gezellig zo samen een rit maken! ;)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 13:18

Ja ik heb genoten van het rijden de prachtige natuur, de paardjes en eigenlijk alles!! :D

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:58

hier gaat het redelijk..
volgende week weer naar de osteopaat, benieuwd wat die ermee kan.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 21:11

rocymax schreef:
Ja ik heb genoten van het rijden de prachtige natuur, de paardjes en eigenlijk alles!! :D

Ik vergeet vaak dat jij heel ver weg zit! :D

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 12:45

Het is rustig hier, hoop dus dat er geen halve hoofdjes zijn???

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 12:57

Hier alles oke!

Zit nu national geographic te kijken, pfff, heftig hoor... T gaat over die militairen in afghanistan... Net was er een stuk over een aanval waarbij 2 man werd gedood, zo hartverscheurend om die jongens te horen schreeuwen en huilen, jakkes... En toch blijf ik kijken!