Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar gewoon omdat we gingen verhuizen XD - en is het hier veel minder belanrijk)
) 
- ) met een zwarte short

te fake..
) maar mijn voorkant is toch echt een issue voor mij..
Maar wel vervelend dat jij je zo rot voelt met je cupmaat!
Elin_ schreef:@Joyce2
hebi k al gekeken maar door die patronen ben ik net een jongetje :'(

Ik heb liever een goed passende bikini waarin je ziet wat ik heb (want ik heb nou eenmaal een AA cup en pas geen andere bikini's dan triangels), dan dat ik in een niet goed passende en niet lekker zittende bikini rond moet lopen, omdat het dan net lijkt of ik ietsje meer heb. Daarbij, prints maken groter en door een triangel vul je je "lege borstkas" wat op, waardoor je ook minder plat lijkt. Je krijg dan wel geen decollete, maar zoals ik altijd zeg, wat er niet zit, kun je ook niet op pushen

) wel heel tevreden hoor, heb een 75D, soms pas ik een 75C, net hoe de bh valt. Zoals al meerdere jongens zeiden : ''precies een handje vol !''
Zij tevreden, ik tevreden. Ik ben 1.78m en ietsje stevig gebouwd, dus bij mij valt het niet op. Heb een lang bovenlichaam, dus het is mooi ''verdeeld'' zeg maar, zonder dat ze hangen. Ben dan wel hartstikke blij met m'n borsten, maar van mij zouden mijn kont en bovenbenen dan wel weer iets minder mogen... In jan. ga ik nog een paar kilo'tjes eraf knallen, maar als er ook maar een grammetje van mijn borsten af gaat stop ik gelijk !
Hij heeft gigantische handen en ik heb dus een AA cupje en nog zegt ie "ach, ik vind het wel prima, het is een handje vol!" Nou, zelfs ik krijg mn hand er niet vol mee, dus hoe hij het voor elkaar krijgt
Maar ach, hij is er blij mee en ik vind het dus wel prima, haha. joyce2 schreef:Ik heb ook niets te klagen met die van mij!Hij heeft gigantische handen en ik heb dus een AA cupje en nog zegt ie "ach, ik vind het wel prima, het is een handje vol!" Nou, zelfs ik krijg mn hand er niet vol mee, dus hoe hij het voor elkaar krijgt
Maar ach, hij is er blij mee en ik vind het dus wel prima, haha.
joyce2 schreef:Ik heb ook niets te klagen met die van mij!Hij heeft gigantische handen en ik heb dus een AA cupje en nog zegt ie "ach, ik vind het wel prima, het is een handje vol!" Nou, zelfs ik krijg mn hand er niet vol mee, dus hoe hij het voor elkaar krijgt
Maar ach, hij is er blij mee en ik vind het dus wel prima, haha.
druppeltje schreef:Ik meld me ook maar even![]()
Mijn borsten zijn totaal mislukt, ik stond ergens achteraan volgens mij. Ik heb 75AA en ook m'n tepels zijn niet 'normaal'. Als ik ooit geld heb doe ik zeker een operatie.
Worden jullie ook altijd zo moe van:"nou ik wilde dat ik het had" en al die andere flauwe opmerkingen?
Misschien niet zo groot, maar je bent ook erg slank. Ik stoor me er totaal niet aan dat ze te klein zouden zijn iig.
, doet me goed!
Red_Savage schreef:Afvallen heeft heel veel met je cupmaat te maken. Meestal als je mooi slank bent heb je een minder grote cupmaat. En andersom.
Sinds ik aan ben gekomen (nu weeg ik 62 kilo) heb ik ook wel een c/d cup, terwijl ik heel lang een a/B heb gehad, toen ik minder woog.
Ik ben wel blij met de cup nu, maar ik moet toch eerlijk zeggen dat ik er liever een kilo of 10 af heb, dan maar wat kleinere borsten.
Het is toch een soort van 'keuze'. (die je helaas vaak niet zelf kan maken, maargoed)
al weeg ik 53 kilo met een C/D. Hoor wel vaker dat mijn borsten toch best groot zijn voor iemand die zo slank is
overigens heb ik heel lang een A (tegen B aan) cup gehad en ik moet zeggen dat beviel me eigenlijk wel met sporten en vooral paardrijden, echt dat zit zoveel beter.
Ik denk dat het ook met je bouw te maken heeft. Ik ben tevreden hoor, borsten zijn sowieso echt niet alles, heb me er nooit zo druk om gemaakt eigenlijk.
Iedereen heeft wel punten die hij/zij minder vindt aan zichzelf.