Help! Mijn borsten krimpen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Help! Mijn borsten krimpen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:19

Mijn vriend heeft zoiets van: Als jij je wilt laten opereren, moet je dat laten doen, maar van mij hoeft het niet.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:50

Mwha ik vind Push ups voor een kind van 13 beetje overdreven :o
Maar @ Focussed mischien was dit eerder niet aan de orde voor jongere meiden (13 jaar > zorgen maken borsten) maar als je is weet hoeveel jongens daar meisjes nu al mee ''pushen'' en meiden onder mekaar ook hoor!
In groep 8 bij mij was het al verschrikkelijk belanrijk hoe je was qua uiterlijk (nu zit ik in de 2e en ben verhuist -niet daarom hoor :') maar gewoon omdat we gingen verhuizen XD - en is het hier veel minder belanrijk)

Hebben jullie problemen met bikini's? dat is voor mij ZO'n rampenplan!
Als ik een bikini met druk patroon heb lijk ik helemaal plat en dan staart iedereen je zo stom aan ,schatten ze me 10 (en bedankt.. ) etc
Oook schijnen ze door!!! (vandaar dat ik meestal of een net nieuwe aantrok die nog niet dooscheen of mijn moeder er iets in liet maken :') )

En degene met hetzelfde als Bh's (die lichte vulling) (volwassenmaat) is het broekje veel te groot van :')
Ik ben van plan volgend jaar zomer een bikini XS te nemen met idd lichte vulling voor het anti doorschijn en mischien dat het iets ''perfecter'' word (BH maakt het altijd mooier rond etc zonder Bh is het gewoon een stukje vet -Bij iedereen dus , alleen ene wat meer vet dan bij de ander :') - ) met een zwarte short :+

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:50

Denk dat jongens ertegen zijn omdat nepborsten toch anders voelen dan echte?
Niet echt opwindend misschien? Van die zakjes siliconen vasthouden?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:54

Mwha ik heb dat ook met Hairextensions
Even voorbeeld bij paarden ;)
Als ik het zie vind ik het prachtig ,maar zodra ik hoor dat het dus niet echt van dat paard zelf is vind ik het niets meer :n te fake..

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 19:15

Nou... ik snap niet dat jullie vinden dat jullie te klein hebben/ dat jullie groter willen!!
Ik heb een redelijk normaal postuur (denk ik dan... iets te zwaar, maar goed, verder niets bijzonders), hele erge heupen, redelijk normale kont denk ik zo
(let ik eigenlijk niet op.. ook geen problemen met mijn kont, volgens mij wel aardig :o ) maar mijn voorkant is toch echt een issue voor mij..
Als het kon hakte ik ze er zo met alle plezier af! Heb nu een 75C maar of ik daar nou blij van wordt..
echt niet! Ben niet heel groot, en blousjes in mijn maat, passen er eigenlijk niet
omheen.. Of in ieder geval niet de blousjes die ik leuk vind..
Schaam me er ook wel eens voor en het is nu niet dat ik echt zeker over straat loop..
Zou met alle plezier iets afstaan!!!

advertentie: borsten donatie hier!!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:16

Nou, geef maar hier hoor Lotte, zou wel graag een mooie B of C willen! B, C & D cups zijn ook de meest gangbare bh maten, ik zou het wel weten hoor met zo'n cupmaat, zou me kapot shoppen aan de meest mooie lingerie ;) Maar wel vervelend dat jij je zo rot voelt met je cupmaat!

@Elin: Kijk eens naar de triangel bikini's van bijv. protest, die vormen gewoon mooi naar je borst, maar zit wel een klein vullinkje in, waardoor ze niet doorschijnen!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:28

@Joyce2
hebi k al gekeken maar door die patronen ben ik net een jongetje :'(

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:34

Elin_ schreef:
@Joyce2
hebi k al gekeken maar door die patronen ben ik net een jongetje :'(

Wow, daar maakte ik me echt niet druk om toen :n
Liep volgens mij op m'n dertiende nog rond te rennen in m'n blauwe Speedobadbak (daar word je pas plat van..) die ik zelf heel mooi vond.

Lijkt wel alsof de generaties steeds sneller ouder worden. Ik begon (en iedereen in mijn klas eigenlijk) pas met make-up toen ik 15 was. Nu zie ik de meeste meisjes van 12 al iedere dag met make-up op.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:40

Denk ook eerlijk gezegd dat je de enige bent die dat denkt.
Of het moeten de irritante mensen zijn, maar die hadden ook commentaar gegeven als je een d had ofzo.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:48

@Elin: Het is kiezen of delen ;) Ik heb liever een goed passende bikini waarin je ziet wat ik heb (want ik heb nou eenmaal een AA cup en pas geen andere bikini's dan triangels), dan dat ik in een niet goed passende en niet lekker zittende bikini rond moet lopen, omdat het dan net lijkt of ik ietsje meer heb. Daarbij, prints maken groter en door een triangel vul je je "lege borstkas" wat op, waardoor je ook minder plat lijkt. Je krijg dan wel geen decollete, maar zoals ik altijd zeg, wat er niet zit, kun je ook niet op pushen ;)

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:52

Ik meld me ook maar even :P

Mijn borsten zijn totaal mislukt, ik stond ergens achteraan volgens mij. Ik heb 75AA en ook m'n tepels zijn niet 'normaal'. Als ik ooit geld heb doe ik zeker een operatie.

Worden jullie ook altijd zo moe van:"nou ik wilde dat ik het had" en al die andere flauwe opmerkingen?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:55

Ik heb het allemaal gehad, te klein, te groot, tot op de navel en mislukt.
Opmerkingen over al de fases van mijn borsten.
Maar moe nee, zijn maar borsten er is meer aan het leven. Alle vormen hebben voor en nadelen zeg ik gewoon. En dat is ook zo.
Vriendje stoort zich er ook niet aan, hij moest het maar eens :+
Maar goed, hij zegt op al de borstfases mooi echt geen referentie :')

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:07

Haha, een borsten topic ! Ik ben over mijn ''jongens'' (of zijn het meisjes ? :+) wel heel tevreden hoor, heb een 75D, soms pas ik een 75C, net hoe de bh valt. Zoals al meerdere jongens zeiden : ''precies een handje vol !'' O:) Zij tevreden, ik tevreden. Ik ben 1.78m en ietsje stevig gebouwd, dus bij mij valt het niet op. Heb een lang bovenlichaam, dus het is mooi ''verdeeld'' zeg maar, zonder dat ze hangen. Ben dan wel hartstikke blij met m'n borsten, maar van mij zouden mijn kont en bovenbenen dan wel weer iets minder mogen... In jan. ga ik nog een paar kilo'tjes eraf knallen, maar als er ook maar een grammetje van mijn borsten af gaat stop ik gelijk ! :D

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:49

joyce2 schreef:
Mijn vriend heeft zoiets van: Als jij je wilt laten opereren, moet je dat laten doen, maar van mij hoeft het niet.

Same here :) Maar heb gewoon een lieve vent :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:57

Ik heb ook niets te klagen met die van mij! :D Hij heeft gigantische handen en ik heb dus een AA cupje en nog zegt ie "ach, ik vind het wel prima, het is een handje vol!" Nou, zelfs ik krijg mn hand er niet vol mee, dus hoe hij het voor elkaar krijgt ;) Maar ach, hij is er blij mee en ik vind het dus wel prima, haha.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:06

joyce2 schreef:
Ik heb ook niets te klagen met die van mij! :D Hij heeft gigantische handen en ik heb dus een AA cupje en nog zegt ie "ach, ik vind het wel prima, het is een handje vol!" Nou, zelfs ik krijg mn hand er niet vol mee, dus hoe hij het voor elkaar krijgt ;) Maar ach, hij is er blij mee en ik vind het dus wel prima, haha.

Onder je oksels beginnen :j :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:07

hmm, das een idee! Eens kijken of ik zo dan een hand vol kan pakken, hahaha

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:07

joyce2 schreef:
hmm, das een idee! Eens kijken of ik zo dan een hand vol kan pakken, hahaha

zoveel mogelijk vetweefsel naar boven trekken he dan :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 08:22

Nou, t is een klein handje vol dan bij mij ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:18

joyce2 schreef:

Mijn vriend zijn handen zijn niet zo groot, hij zegt juist altijd dat m'n borsten (C/D) niet verder moeten groeien dan passen ze niet meer in zijn handen. _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:20

druppeltje schreef:
Ik meld me ook maar even :P

Mijn borsten zijn totaal mislukt, ik stond ergens achteraan volgens mij. Ik heb 75AA en ook m'n tepels zijn niet 'normaal'. Als ik ooit geld heb doe ik zeker een operatie.

Worden jullie ook altijd zo moe van:"nou ik wilde dat ik het had" en al die andere flauwe opmerkingen?

Als ik in jou profiel kijk zie ik toch echt duidelijk borsten... :j Misschien niet zo groot, maar je bent ook erg slank. Ik stoor me er totaal niet aan dat ze te klein zouden zijn iig. :D

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:47

@Fiffil, dank je wel :D, doet me goed!

Ik heb alleen voorgevormde beha's met lucht tussen m'n borsten en de beha zelf. Dus helaas is dat niet de realiteit, maar een optische illusie. Maar in ieder geval met kleren goed te verbergen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:48

Och nouja, dan ziet dat er iig niet vreemd uit. :Y)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 13:50

Afvallen heeft heel veel met je cupmaat te maken. Meestal als je mooi slank bent heb je een minder grote cupmaat. En andersom.
Sinds ik aan ben gekomen (nu weeg ik 62 kilo) heb ik ook wel een c/d cup, terwijl ik heel lang een a/B heb gehad, toen ik minder woog.
Ik ben wel blij met de cup nu, maar ik moet toch eerlijk zeggen dat ik er liever een kilo of 10 af heb, dan maar wat kleinere borsten.
Het is toch een soort van 'keuze'. (die je helaas vaak niet zelf kan maken, maargoed)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 14:02

Red_Savage schreef:
Afvallen heeft heel veel met je cupmaat te maken. Meestal als je mooi slank bent heb je een minder grote cupmaat. En andersom.
Sinds ik aan ben gekomen (nu weeg ik 62 kilo) heb ik ook wel een c/d cup, terwijl ik heel lang een a/B heb gehad, toen ik minder woog.
Ik ben wel blij met de cup nu, maar ik moet toch eerlijk zeggen dat ik er liever een kilo of 10 af heb, dan maar wat kleinere borsten.
Het is toch een soort van 'keuze'. (die je helaas vaak niet zelf kan maken, maargoed)

Klopt :j al weeg ik 53 kilo met een C/D. Hoor wel vaker dat mijn borsten toch best groot zijn voor iemand die zo slank is :P overigens heb ik heel lang een A (tegen B aan) cup gehad en ik moet zeggen dat beviel me eigenlijk wel met sporten en vooral paardrijden, echt dat zit zoveel beter. :D Ik denk dat het ook met je bouw te maken heeft. Ik ben tevreden hoor, borsten zijn sowieso echt niet alles, heb me er nooit zo druk om gemaakt eigenlijk. :n Iedereen heeft wel punten die hij/zij minder vindt aan zichzelf. :j