Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spijtig van in de kroeg, maar super dat alles vrij goed gegaan is, geeft toch weer meer moed om nog eens op reis te gaan, je kan het wel

heeft hij 1 keer geprobeerd, nooit weer
nu laat hij me het zelf doen

denk niet dat er dan veel kan gebeuren
.. Al zit het in een emmer! Trouwens alleen dat wordt emmer linkt voor mij al aan spuug.. Erg he.. Ik heb het echt wel heel extreem geloof ik! Ik ga vanaf volgende week proberen samen met mijn vriend foto's en filmpjes te gaan kijken. Bij hem voel ik me heel veilig dus misschien dat dat mij een beetje helpt
.
beetje stukjes nog.. en stinken! en dat heb ik opgeruimd!!
maar of ik ook de hele mikmak kan doen? dat weet ik niet...
)
Anneert schreef:Weet je wat ik me afvraag, wat voor gevoel je hebt bij het lezen van dit topic. Kan er zelf al misselijk van worden, van die verhalen van kots het station of in de kroeg of schoonmaken.
Jullie geen last van?
lezen of erover praten doet me niks...ook als ik het zie of hoor word ik niet zelf misselijk, ik sla gewoon in paniek Zinn schreef:Anneert schreef:Weet je wat ik me afvraag, wat voor gevoel je hebt bij het lezen van dit topic. Kan er zelf al misselijk van worden, van die verhalen van kots het station of in de kroeg of schoonmaken.
Jullie geen last van?
nee geen last vanlezen of erover praten doet me niks...ook als ik het zie of hoor word ik niet zelf misselijk, ik sla gewoon in paniek
Naamloos1 schreef:weten jullie trouwens iets om die geur sneller weg te halen.. zoals bij ons in het hotel was er dus ook gekotst laatst.... en het stonk echt gigantisch! ook al was het weg... is daar iets voor? gewone luchtverfrisser o.i.d helpt echt niet