Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 20:54

Wat een mooie foto zeg! :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:13

Plantsoenen loop kan ik niet lopen. Ik moet dan met de muziek weg!

Klopt, mirkim ik kan helemaal niet tegen lopen in de zon. Tijdens het lopen kan ik dan mijn warmte niet kwijt, vooral op mijn hoofd. Pas als ik stop met hardlopen en ga wandelen gaat mijn lichaam die warmte afvloeien. Lopen in de zon dan blaas ik mezelf op zonder dat ik daar zelf wat aan kan doen.

Nu ben ik ook wel tevreden hoor en ik heb met vriendlief afgesproken dat we volgend jaar samen gaan. Heb er nu al zin in haha

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:52

Hey Sakkia maak je ook muziek? Ik ook hahaha :)) Saxofonist.

Zonde dat je niet zo tegen die warmte kan zeg!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:58

Nog meer mensen naar OOGtv of TV1 aan het kijken trouwens?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:59

Ja, zie je iemand met wit hoofddoekje met zwarte stippels, dat ben ik! Ik kom namelijk in beeld! :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:04

Wauw meiden, respect voor jullie resultaten! _/-\o_ Knap gedaan zeg! Leuk om de resultaten te lezen van iedereen. Nu nog de finishfoto's!! :D
Sakkia, jammer dat je geen goed gevoel hebt bij de loop. Voor de rest wel genoten?

Terwijl jullie je druk tegen de zenuwen aan het verzetten waren, heb ik een heerlijk rondje delfland gelopen. Ben een hele andere route gaan lopen en had echt zo iets: ik zie wel waar ik uitkom! :D Ik liep, op een gegeven moment, door zo'n mooi stukje natuur, echt prachtig! Tussen de bomen, toen kwam ik op een open stuk uit met een meertje. Daarin zwommen een aantal zwanen. De zwanen icm het zonlicht wat door de boven scheen, leek het wel een sprookje!
Het lopen ging niet heel makkelijk, was toch erg warm, ook al had ik alleen een tanktop en 3/4 broek aan.

Heb voor mijn verjaardag zo'n geweldig cadeau gekregen van mijn schat. Een WII Balance Board gekregen! *\o/* Op zolder komt nu de WII met een kleine flatscreen, zodat ik eventueel thuis ook een work-out kan doen! Ben zo blij met die Balance Board! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:07

Mooi cadeau Fanneke! :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:18

Ja winged ik speel bugel. Aanstaand weekend studieweekend, zin in.

Ja hoor wel genoten, heb heel erg veel lol gehad. Heb nu pijn in heel mijn lichaam, ga zoo ook maar eens slapen!

Heb trouwens al een paar dagen last van mijn ogen, nu begon vriendlief er vanavond over dat ie al de hele dag last van zijn ogen heeft. Klinkt dit iemand bekend? Benniet verkouden, maar wel hoofdpijn en zere wangen en vooral dat laatste komt me bekend voor helaas :n

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:40

Ja, ik was in beeld! :D

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:55

echt MB? Stoer! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:01

:') Echt heul stoer!

Ik loop echt als een voetballer! _O-

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:03

oeh, sexy!!! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:06

Nou, niet echt! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:07

Goede tijden allemaal meiden! Top! Jullie mogen trots op jezelf zijn.

Mabobeach: Dat had ik nou dus ook in Amsterdam, echt zo jammer die drukte. En ik was me zo aan het opfokken, over die mensen die over de hele breedte wandelden.

Wie was het met de blaren? Ik was het inderdaad die het bloed in de schoenen had staan. Waar heb je blaren? Nu ze kapot zijn, en waarschijnlijk passen blarenpleisters niet, kun je het beste weken in soda en daarna met betadine ontsmetten ofzo. Een blaaronsteking wil je namelijk echt niet! Dan de eerste dag verbinden met een gaasje en verband zodat er geen vuil aan of in kan komen.

Bij mij is het zo goed als opgelost door een bezoekje aan de pedicure (want die blaren worden giga eeltplekken) en nieuwe zooltjes in je schoenen. Mijn schoenen waren nog goed, maar vooral mizuno's staan er om bekend dat de binnenzool sneller slijt dan de rest van de schoen. Dus ik heb nu stevigere zooltjes die mijn zweet beter af voeren en zorgen dat mijn voet stabiel in de schoen zit. Toen mijn blaren nog niet helemaal geheeld waren en ik toch wilde hardlopen heb ik gaasjes op de blaren gedaan en dan heel glad sporttape erom heen. Dit kun je overigens ook ter preventie doen, doen veel marathonlopers ook.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:09

Angela, ik heb nog aan je gedacht en dacht nog, dit bedoelde ze dus! :j Echt vreselijk irritant!

Check mijn onderschrift! :')

Meiden, kunnen we niet eens meeten! Lijkt me gezellig! :D

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:12

WenK schreef:
sjuutje schreef:
Als ik jouw werkgever was had ik me ook vragen gesteld hoor... wil niet banketstaaf overkomen en dat doe ik misschien wel maar als je je werk afmeld en vervolgens een paard gaat rijden, daarna gaat winkelen en vervolgens nog 6,5 km hardlopen... klink je in mijn ogen niet ziek.... als ik zo misselijk/flauw en raar ben dan lig ik voor dood op mijn bed en kan ik niet paardrijden of hardlopen, hoe graag ik dat ook zou willen...

Ikke? Is geen 'gewoon' werk he. Is als ik zin heb komen werken en ze weten dat het voor mij zo is dat ik wil werken als het uitkomt, maar als ik de hele week al net niet helemaal lekker ben ga ik geen 'klus' van 4 - 2 doen. Dat MAG ik contractueel niet eens. Mag van mijn werkgever vanalles naast mijn werk doen, zolang het niet ten koste van mijn werk gaat. En als ik de hele week al rustig aan doe op kantoor kan ik het niet verkopen als ik dan op zaterdag 10 uur elders ga staan werken.

Oke, ik dacht dat het je "gewone" werkgever betrof waar je je salaris verdient zeg maar. Dit is dus blijkbaar vrijblijvend en dat had ik niet begrepen. Ik ook weer met mijn grote mond Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:13

MamboBeach schreef:
Angela, ik heb nog aan je gedacht en dacht nog, dit bedoelde ze dus! :j Echt vreselijk irritant!

Check mijn onderschrift! :')

Lijkt mij ook super gezellig, jammer dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen! Doordeweeks heb ik OV, en ben ik best bereid om een stuk te reizen hoor! Maar dan zullen de meeten wel moeten werken denk ik zo.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:19

Angela_ schreef:
Wie was het met de blaren? Ik was het inderdaad die het bloed in de schoenen had staan. Waar heb je blaren? Nu ze kapot zijn, en waarschijnlijk passen blarenpleisters niet, kun je het beste weken in soda en daarna met betadine ontsmetten ofzo. Een blaaronsteking wil je namelijk echt niet! Dan de eerste dag verbinden met een gaasje en verband zodat er geen vuil aan of in kan komen.

Bij mij is het zo goed als opgelost door een bezoekje aan de pedicure (want die blaren worden giga eeltplekken) en nieuwe zooltjes in je schoenen. Mijn schoenen waren nog goed, maar vooral mizuno's staan er om bekend dat de binnenzool sneller slijt dan de rest van de schoen. Dus ik heb nu stevigere zooltjes die mijn zweet beter af voeren en zorgen dat mijn voet stabiel in de schoen zit. Toen mijn blaren nog niet helemaal geheeld waren en ik toch wilde hardlopen heb ik gaasjes op de blaren gedaan en dan heel glad sporttape erom heen. Dit kun je overigens ook ter preventie doen, doen veel marathonlopers ook.

Angela, super bedankt voor je tip! ik ben diegene met blaren. Tijdens trainen nooit last, maar waarschijnlijk angstzweet in mijn schoenen waardoor er inderdaad wrijving ontstaan is oid.. Ik loop nu zonder sokken, kunnen die blaren even opdrogen.
Het is een plek waar ik áltijd blaren krijg: bij het skaten, hardlopen, etc etc. Maar ik zal ook even langs Runnerworld gaan om mijn schoenen en zooltjes na te laten kijken!
nogmaals dank voor de tip! :)

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:19

Wat hebben jullie allemaal goed gelopen! Gefeliciteerd met die goede resultaten *\o/*

Ik zou ook vandaag een duurloopje doen maar heb eigenlijk niets gedaan... beetje luie dag. Nou ja... heb wel bijna 6 km gewandeld met man en hond en dat was lekker, nog een mooi stukje natuur vlak achter huis gevonden waar we nog niet eerder geweest waren.
En vanavond heerlijk uit eten geweest, dat zorgde er in elk geval voor dat ik vanavond niet kon gaan lopen.... morgen maar proberen dan!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:21

MamboBeach schreef:

zullen we daarvoor even een topic openen op Boktmeetings, kunnen we daar even ongestoord brainstormen hoe, wat, waar en wanneer. Een loopje ergens doen lijkt me ook heerlijk! Dus daar een topic openen is dat een idee?

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:28

Joehoe, ik kom zomaar binnenvallen, hoop dat dat niet erg is?

Ik ben inmiddels ook begonnen met hardlopen, dit keer echt met de intentie binnen afzienbare tijd toch op z'n minst een net rondje vol te kunnen houden.
Heb inmiddels ook een fijn hardloopoutfit, behalve de schoenen .. en die zijn nu net het belangrijkst.

Muziekje heb ik erbij, maar helaas stond er nog niks met tempo en regelmaat op m'n mp3-speler. Twijfel nu of ik er iets met aardige beat opzet of de belgische met haar hardloopinstructies ..

Ik hoop dat ik het nu echt volhoud, als het paard in conditie moet zijn, moet ik het ook, toch? enne, het lijkt me ook gewoon beter voor het gehele gestel.
Heb overigens bepaald geen afval-beweegredenen o.i.d. Al is een wat strakker lijf altijd meegenomen :Y)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:31

Hai Elise, leuk dat je er bent! :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 07:38

Goeie moggel allemaal :D

Wat een super motiverende verhalen zie ik toch weer voorbij komen :j Waar blijven de finish foto's? Die wil ik wel zien hoor ;)

En topic op meetings lijkt me een goed idee, misschien ergens in midden nl elkaar meeten? Amersfoort of Utrecht?

Elise welkom en je kunt ook nog een Nederlandse dame op je mp3 zetten, Renate Wennemars, via dutchrunners.nl

Zo en t is weer maandag, begin van een nieuwe week vol kansen en uitdagingen :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:17

Goedemorgen :wave:

Beetje pijn in mijn linkerknie en rechterkuit maar voor de rest voel ik me topfit weer vandaag :j

Ik ben nu even aan het kijken wat mijn volgende loopje wordt :j Ga voor een 5 km en dan in een snelle tijd :D

*edit* Ik zie mezelf niet op de foto. ja nog net 1 been :+
Laatst bijgewerkt door SAKKIA op 11-10-10 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:18

Moge!
Meiden, wat een enorm goeie tijden komen er voorbij van de 4mijl!!! SUPERRR!!!
Ik wil ook finishfoto's zien!!! :j

Elise, welkom!

Meeting, lijkt m leuk, maar ligt aan de datum, plek en of ik vervoer heb ;)

zo weer ns hardlopen, zo maar half uurtje, lesje pakken. Spiertjes hebben nog wat last van mn rondrit van zaterdag :=

MOet de hardloopkalender niet eens bijgewerkt worden?