Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WenK schreef:sjuutje schreef:Als ik jouw werkgever was had ik me ook vragen gesteld hoor... wil niet banketstaaf overkomen en dat doe ik misschien wel maar als je je werk afmeld en vervolgens een paard gaat rijden, daarna gaat winkelen en vervolgens nog 6,5 km hardlopen... klink je in mijn ogen niet ziek.... als ik zo misselijk/flauw en raar ben dan lig ik voor dood op mijn bed en kan ik niet paardrijden of hardlopen, hoe graag ik dat ook zou willen...
Ikke? Is geen 'gewoon' werk he. Is als ik zin heb komen werken en ze weten dat het voor mij zo is dat ik wil werken als het uitkomt, maar als ik de hele week al net niet helemaal lekker ben ga ik geen 'klus' van 4 - 2 doen. Dat MAG ik contractueel niet eens. Mag van mijn werkgever vanalles naast mijn werk doen, zolang het niet ten koste van mijn werk gaat. En als ik de hele week al rustig aan doe op kantoor kan ik het niet verkopen als ik dan op zaterdag 10 uur elders ga staan werken.
MamboBeach schreef:Angela, ik heb nog aan je gedacht en dacht nog, dit bedoelde ze dus!Echt vreselijk irritant!
Check mijn onderschrift!![]()
Meiden, kunnen we niet eens meeten! Lijkt me gezellig!
Angela_ schreef:Wie was het met de blaren? Ik was het inderdaad die het bloed in de schoenen had staan. Waar heb je blaren? Nu ze kapot zijn, en waarschijnlijk passen blarenpleisters niet, kun je het beste weken in soda en daarna met betadine ontsmetten ofzo. Een blaaronsteking wil je namelijk echt niet! Dan de eerste dag verbinden met een gaasje en verband zodat er geen vuil aan of in kan komen.
Bij mij is het zo goed als opgelost door een bezoekje aan de pedicure (want die blaren worden giga eeltplekken) en nieuwe zooltjes in je schoenen. Mijn schoenen waren nog goed, maar vooral mizuno's staan er om bekend dat de binnenzool sneller slijt dan de rest van de schoen. Dus ik heb nu stevigere zooltjes die mijn zweet beter af voeren en zorgen dat mijn voet stabiel in de schoen zit. Toen mijn blaren nog niet helemaal geheeld waren en ik toch wilde hardlopen heb ik gaasjes op de blaren gedaan en dan heel glad sporttape erom heen. Dit kun je overigens ook ter preventie doen, doen veel marathonlopers ook.