Fiffill schreef:Dat soort dingen zijn ook heel afhankelijk van je bouw en je leeftijd (werkt vaak voor boven de 18)je kunt ook je BMI uitrekenen, moet je wel boven de 18 voor zijn anders moet je een extra tabel erbij houden. Maar dan nog hoeft je BMI niet de perfecte richtlijn te zijn - het totaalplaatje is een betere weegschaal.
Das waar
Mijn bmi is 17,4, maar toch vind ik mezelf niet te dun. (En nee ik wil niet afvallen ofzo) Dus dat zegt inderdaad niet alles. Ik vind het alleen zo lastig om het totaalplaatje te beoordelen.. Je kent je lichaam zo goed dat je er niet goed meer objectief naar kan kijken. Heeft iemand niet een plaatje van hoe dun nog gezond is
je kunt ook je BMI uitrekenen, moet je wel boven de 18 voor zijn anders moet je een extra tabel erbij houden. Maar dan nog hoeft je BMI niet de perfecte richtlijn te zijn - het totaalplaatje is een betere weegschaal.
Nou trek daar maar 12 kilo van af hoor 
Voor mij precies hetzelfde, alleen dan die 65kg - 10.
Ik heb namelijk echt brede schouders. En brede heupen (ondanks dat ik klein ben toch gewoon maat 36 in de heupen).
Etc.etc. Dat is ook écht niet leuk om te horen, want ik eet gewoon goed!! (soms zelfs teveel
en ik vond het geen storende pondjes. 

) is echt een dun sprietje, hij is zo snel de hoogte in geschoten dat de breedte een beetje achterblijft... zie je wel vaker hoor, later komen bij vrouwen meestal de meer vrouwelijke vormen door en wordt je ook wat breder (en zwaarder).