Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sandeman schreef:Wat goed dat de chemo aanslaat.
Mijn moeder wordt maandag opgenomen voor de 3de chemo en dan beginnnen ze ook met bestralen. 3 dagen ziekenhuis en dan naar huis. ze zal 6 weken worden bestraald en dan verder kijken. Verder was ze weer 3 kilo afgevallen en is is vorige week geoopereedr. Ze heeft nu een pegsonde, zodat er voeding meteen de maag ingepompt wordt.
IngridB schreef:Hoe gaat het met je vriendin? Is ze het weekend een beetje door kunnen komen of is ze erg ziek geweest
van de chemo?
Sandeman schreef:Mijn mams ligt nu aan haar 3de chemo. Bestralng wordt uitgesteld, ze is nog te zwak en te mager. Laatst had ze even een dip en zei...ik ga nog dood aan ondervoeding ipv aan die hele kanker. Gister was ze weer opgewekt.
Sandeman schreef:Ze heeft nu een pegsonde, wordt voeding direct de maag in gepompt, ze moet 4 x per dag voeding spuiten en eet wel gewoon. Maar ze was eerst weeeer afgevallen. ze zit nu op 45 kg en moet naar de 50 kg voor de bestraling.
Talonius schreef:Het duurt nu wel steeds langer voordat ze zich weer een beetje mens voelt. Woensdag chemo gehad en vanmorgen voelde ze ze zich pas een beetje fit. Nu krijgt ze morgen weer een kuur, dus deze zal er flink inhakken ben ik bang. Over 2 weken wordt er weer een nieuwe foto gemaakt, dus we duimen allemaal dat het nog verder geslonken is.
Nikka schreef:Talonius schreef:Het duurt nu wel steeds langer voordat ze zich weer een beetje mens voelt. Woensdag chemo gehad en vanmorgen voelde ze ze zich pas een beetje fit. Nu krijgt ze morgen weer een kuur, dus deze zal er flink inhakken ben ik bang. Over 2 weken wordt er weer een nieuwe foto gemaakt, dus we duimen allemaal dat het nog verder geslonken is.
Hoeveel moet ze nu nog?
Wel goed dat haar bloedbeeld blijkbaar goed blijft en ze door kan kuren. Ik herken wel dat het steeds zwaarder wordt met die kuren naarmate iemand langer bezig is. Je komt gewoon niet meer zo snel op je basisniveau als je er überhaupt nog op komt.

Sandeman schreef:De 4 chemoos hebben niks uitgehaald. Tumor is niet kleiner. Volgende week gaan ze met de bestraling beginnen.
) chemo gehad.....Bij haar is het ook een soort van onderhoudskuur......ze kan ook niet meer beter worden maar ze doet "het" er al bijna 5 jaar op !!!