locorette schreef:Kitten85; Dat heb ik ook vaak genoegDan loop ik naar boven en dan denk ik: Waarom loop ik nou naar boven?
Soms heb ik zelfs dat ik geeneens meer weet wat ik 10 minuten van te voren gekeken heb op de televisie.
Hebben jullie ook wel eens last van vervelende opmerkingen die maar bij je blijven knagen? Of gaat het bij jullie het ene oor in en het andere oor weer uit?
Orchid; Ja bij mij gaat het gewicht er soms ook heel snel vanaf, maar dan wil niemand het geloven. Ze zeggen dan dat onze weegschaal het niet meer goed doet ofzo? Ik ben zelfs in 1 dag tijd bijna 4 kilo afgevallen. Heb die dag niet veel gegeten en meer bewogen dan normaal dat geef ik toe, maar 4 kilo?! Dat is een nieuw record voor mij
Uh ja zulke vage wisselingen heb ik ook wel. Sowieso maakt het wel verschil of je 's morgens of 's avonds weegt, maar als ik bvb elke dag 's avonds meet dan verschilt het vaak ook zo 2 kilo ofzo, heel apart. Heb al 4 weegschalen gehad en ze hadden t allemaal

Als iemand een vervelende opmerking naar me maakt dan blijft dat vaak wel hangen ja. Ik probeer altijd het te laten gaan door te bedenken op wat voor manieren iemand het zou kunnen hebben bedoeld, dat diegene soms misschien ook wel niet altijd even tactisch is of dat diegene t zelf allang is vergeten en ik dat beter ook kan doen

Rare opmerkingen of acties van mezelf blijven ook altijd lang hangen. Als ik er achteraf pas achterkom dat ik weer verkeerd begrepen ben bijvoorbeeld. Dan probeer ik ook maar een beetje te verzachten door te bedenken dat ik de enige ben die er last van heeft en die ander t vast niet eens gemerkt heeft. Al werkt dat vaak niet echt. Ik kan er enorm tegenop zien om bijvoorbeeld weer op een feestje te komen bij mensen waar ik de vorige keer zoiets heb gehad. Denk dat ze dan van alles van me vinden. Als ik dan de drempel toch overga blijkt achteraf toch meestal wel dat ze er waarschijnlijk niet eens bij na hebben gedacht

Kitten84 schreef:Nare opmerkingen of dingen die ik gezegd heb blijven heel lang hangen ja. Dan denk ik: klopt dat wel? Vinden ze me nu niet raar?
Ik ben op moment sowieso op. Ben 1 chaos, in huis, bij mijn beesten. Ik wil werken, geld erbij verdienen, maar mijn vriend vraagt zich af (ik ook wel beetje) of ik dat wel aankan.
Ik ga zo hard mogelijk door met mijn leven, maar van binnen schreeuw ik, huil ik...
Ik ken je gevoel

Afgelopen zomervakantie heb ik bvb de laatste weken niet gewerkt. In de staat die ik toen had was het niet voorstelbaar dat ik nu fatsoenlijk een studie kon doen. Vrijdag heb ik een tentamen en de rest van deze week vrij. Vandaag werd het alweer niks met leren. Ik blijf maar heen en weer keutelen en doe eigenlijk net niks. Beetje van alles en van alles niets... Morgen ga ik naar m'n vriend toe, die is boer en heeft stipte tijden voor koffiedrinken eten theedrinken enz. In huis is er voor mij niks te doen. Achter doe ik de kalfjes, op gezette tijden. Dat werkt ideaal om te leren, uurtje leren, vriend haalt me op voor de koffie (en ik weet wanneer ie komt

Ik weet niet wat bij jou de oorzaak is van je huidige gevoel. En je twijfel of je wel kan werken. Ik weet alleen uit eigen ervaring dat het redelijk vaak is gebeurt dat ik depressieve buien had of me niet lekker voelde, benauwd, hoofdpijn,moe enz. En daardoor maar een dagje vrij nam van school. En dat werden dan vaak weer wat meer..En vervolgens werd ik weer ziek doordat ik de dag niet goed doorkwam... Meteen in een vicieuze cirkel. Het beste voor mij is om een kleine 'werkdruk' te hebben, dus baantjes van een paar uurtjes of zoals nu de studie met colleges tot 12 uur en af en toe een langere dag. Dan moet ik er even uit en komt er meteen structuur in m'n dag. Er zijn nog steeds vaak dagen dat het een keer niet wil, maar nu weet ik dat ik af en toe ook even streng moet zijn voor mezelf om niet in zo'n dip te komen.