Anoeska schreef:Dus mensen beweren hier dat als ze bij hun paard vandaan komen, gereden/verzorgd hebben dat ze dan nog naar bloemetjes ruiken. Je kan me veel vertellen, maar als ik bij m'n paard geweest ben, dan ruik ik ook een beetje naar paard. Ik vind dat niet vies, maar mijn omgeving hoeft daar niet van mee te genieten.
Mijn kleding stinkt, mijn handen stinken, mijn schoenen stinken maar mijn haar dus nooit. Misschien omdat ik het altijd naar achter in een staart heb. Maar ook als ik nu los aan m'n haar ruik ruikt het gewoon nog naar shampoo. Ook al heb ik het afgelopen zondag voor het laatst gewassen en ben ik dus al 3x bij mijn paard geweest (en ook gewoon gemest e.d.).
PartoutZ: In de zomervakantie!
Ik heb het wel heel langzaam afgebouwd, dus niet cold turkey in 1 keer
.Ik was het nu 1 a 2 keer in de week. Meestal na 4 dagen, soms 5. Heb wel een foto waar het 4 dagen niet gewassen is en hoe het er dan uit ziet qua vettigheid..
Ik stel voor om eens aan mij te ruiken na een dagje paard (was ook niet serieus bedoeld, voor het weer zo overkomt)
.

Anders vind ik dat niet echt hygiënisch
Al denk ik, om even serieuzer te doen, dat het ook wel uitmaakt of je paard lekker buiten staat of op stal.
.