Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rebel_Jits schreef:Nu ga ik iedereen over me heen krijgen, maar..
Ik doe dat eens in de zoveel maandenIk denk er niet aan, het is niet vies, het ruikt niet vies.. Dan ga ik dat echt niet elke week doen hoor. Zoveel tijd heb ik ook weer niet.
Wel maak ik een aantal keer per jaar mijn matras schoon en laat 'm dan luchten (op z'n kant zetten). En met fatsoenlijk weer hang ik m'n kussen en deken buiten op. Eens per jaar gaat dat ook de wasmachine in
Vind het wel erg schijnheilig van iedereen dat jullie zeggen het elke week te doen. Durf te wedden dat lang niet iedereen die dat beweert ook daadwerkelijk doet. Wat je wel niet doet om bokt tevreden te houden
Ik doe dat eens in de zoveel maandenIk denk er niet aan, het is niet vies, het ruikt niet vies.. Dan ga ik dat echt niet elke week doen hoor. Zoveel tijd heb ik ook weer niet.
Wel maak ik een aantal keer per jaar mijn matras schoon en laat 'm dan luchten (op z'n kant zetten). En met fatsoenlijk weer hang ik m'n kussen en deken buiten op. Eens per jaar gaat dat ook de wasmachine in
Vind het wel erg schijnheilig van iedereen dat jullie zeggen het elke week te doen. Durf te wedden dat lang niet iedereen die dat beweert ook daadwerkelijk doet. Wat je wel niet doet om bokt tevreden te houden :roll:
Iedereen meldt gewoon wat hij/zij zelf doet, prima toch? Er zijn ook genoeg mensen (waaronder ik) die schrijven dat dieren in bed liggen. Vinden anderen ook niks. Lekker laten gaan.
Nu mijn vriend 's nachts werkt elke week
Ik ga eruit, hij komt er in, dat betekend dus dat het bed maar iets van 7 uurtjes niet beslapen wordt......

) , heb een hekel aan mijn bed opmaken, heb (nog steeds) een hoogslaper en dan is het nogal zwaar om alles goed te krijgen

, dus vandaar. De katten komen er trouwens ook vaak bij liggen 's nachts en zo voorkom ik ook dat het een 'losse haren' verzamelplaats wordt. Ik moet wel zeggen dat een droger hierbij ideaal is. Behalve dat alles zo weer droog is, is alles ook meteen weer haarvrij. Strijken doe ik trouwens niet en ik hoef ook maar 1 bed te doen, dus dat scheelt een hoop.

Kanelly schreef:Ik weet ook wel zeker dat er hier genoeg mensen iets getypt hebben dat in werkelijkheid niet zo is.
Net als dat uiteraard niemand scheten laat, boert, naar z'n poep kijkt in de wc of z'n snotjes opeet. Zo lang leve de taboes.
Vind het wel erg schijnheilig van iedereen dat jullie zeggen het elke week te doen. Durf te wedden dat lang niet iedereen die dat beweert ook daadwerkelijk doet. Wat je wel niet doet om bokt tevreden te houden
Kanelly schreef:Als ik vind dat het verschoond moet worden, dus kan na 'visite' de volgende dag al zijn, of soms pas na weken. Als ik het vies vind gaat het eraf. Zo simpel is het.
En ik snap Rebel_Jits wel hoor, het is gewoon zo
Mensen zijn kuddedieren en wijken niet snel af van datgene wat gewenst is door de maatschappij.
Ik weet ook wel zeker dat er hier genoeg mensen iets getypt hebben dat in werkelijkheid niet zo is.
Net als dat uiteraard niemand scheten laat, boert, naar z'n poep kijkt in de wc of z'n snotjes opeet. Zo lang leve de taboes.
en ach, het raam staat de hele dag en nacht open, dus luchten kan het genoeg