Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cathyvans schreef:Oef, hier word je toch niet echt geruster van....of ben ik zo'n pieperd...![]()
Ben het helemaal eens met knikkende knieen, er knikt nog wel meer trouwens..Maar we zijn stoer en verstandig en gaan dus wel! De 31e, geen smoezen meer mijnerzijds
vinos schreef:nou ik heb de "1. Elektrische behandeling: de lisexcisie (lisconisatie, hotloop)" gehad, met plaatselijke verdoving + wat adrealine spul, en ik leef nog hoor, het valt allemaal wel mee!
cathyvans schreef:Dat uitstrijkje: vooruit dan maar. Ik ben banger voor het idee dat er iets mís is. Ik hoop dat ze precies zeggen hoe en wanneer je de uitslag krijgt want dan ga ik de dagen aftellen en een heeeeel grote zak drop opeten als alles goed is! En misschien nog wel even shoppen ookWatje-dat-ik-ben!
vinos schreef:Het uitstrijkje van het bevolkingsonderzoek is gratis, de daaropvolgende behandeling ook (van beide geen CZ brief gehad) maar de controle (uitsrijkje) na een half jaar koste mij 155 euro eigen risico, de totale factuur was 800 euro. ik moet nu over een half jaar weer terug om een uitstrijkje te laten maken, ik ga mooi in december ipv in januari anders moet ik in 2011 weer 155 betalen, die ene maand zal wel niks uitmaken.
cathyvans schreef:Hoe lang duurt het eigenlijk voor je uitslag krijgt? Want stress kip nummer 1 (ikke dus) bibbert al bij het idee dat er iets niet goed isen dat lees ik best veel hier, iekkksss! En hoe krijg je de uitslag, telefoon of brief ofzo?
cathyvans schreef:Dat uitstrijkje: vooruit dan maar. Ik ben banger voor het idee dat er iets mís is. Ik hoop dat ze precies zeggen hoe en wanneer je de uitslag krijgt want dan ga ik de dagen aftellen en een heeeeel grote zak drop opeten als alles goed is! En misschien nog wel even shoppen ookWatje-dat-ik-ben!