Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:28

Ik had eerst ook last van de tampon bij het indoen, maar dacht tja ik wil toch van het gezeik van maandverband af, wil ook gewoon kunnen zwemmen als ik ongesteld ben.
Heb toen gewoon doorgezet en heb nu nergens meer last van, ja de laatste dagen soms wat als ik nog maar heel licht ongesteld ben, ga dan vaak ook over op maandverband.

Dat siert toch bij je begrafenis? :+
Ik ben ook nog maagd maar wil toch wel graag voordat ik dood ga seks hebben gehad :+ Nouja in ieder het gevoel van intimiteit met iemand.

SteffiiY

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:30

Ik gebruik ook tampons, maar alsnog zwem ik niet.

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:31

Zelf gebruik ik geen tampons. Maar ik kan me wel een beetje voorstellen dat je dat denkt, TS.
Qua seks gaat het echt wel goed komen hoor! Vooral de eerste keer genoeg tijd voor nemen, en glijmiddel doet wonderen... :o
Ik was 23 toen ik werd ontmaagd. En ja, bij mij deed het echt pijn. Maar de keren daarna gaat het steeds beter.
En je vagina went er wel aan... :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:32

Tampons zijn voor mij geen enkel probleem. Alles wat groter is wel. :=

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:34

Dat ik dit topic nu pas zie. Ik heb echt precies hetzelfde als jij, maar ik hoop nooit seksueel contact te hebben met een jongen. :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:35

Saskiaatje schreef:
Dat ik dit topic nu pas zie. Ik heb echt precies hetzelfde als jij, maar ik hoop nooit seksueel contact te hebben met een jongen. :')

maar wel iets in je vagine te krijgen of?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:36

Minitampons gaat prima, maar meer dan een vinger wil ik ook niet over nadenken, volgens mij doet dat verdomde pijn. :=

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:36

Saskiaatje schreef:
Minitampons gaat prima, maar meer dan een vinger wil ik ook niet over nadenken, volgens mij doet dat verdomde pijn. :=

wie niet weet wat niet deert :P

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:37

Wat een fijn respectvol topic zeg waar heel veel nuttige tips gegeven worden!
En ik ga toch wel mee met de tip: leer je lichaam langzaam op verschillende manieren kennen.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:38

Je lichaam is de enige, wat écht van jezelf is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:55

Focussed schreef:
Tja, ik vind dat hele "maagd is een meerwaarde voor een meisje" een beetje overdreven. Ik snap sowieso niet waarom er zoveel belang aan het feit of je nog wel of geen seks hebt gehad wordt gehangen. Het zegt namelijk vrijwel niks of je nu nog maagd bent of niet. Veel belangrijker vind ik het of je seksleven dát je hebt (of dat nu met jezelf is of met een ander) goed is. Maagd zijn is voor mij bijzaak en heeft absoluut geen belang.

Ohh amen. Snap dat hele 'maagd zijn siert je' niet. Waarom is maagd zijn more charming dan niet meer maagd zijn? :=

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:57

ik heb dit topic in een ruk doorgelezen, wat een herkenning!
al ben ik geen maagd meer.
ik heb juist weer een ander probleem, mijn vriend was zo grof tijdens de eerste keren en zo gefocussed op zijn eigen plezier dat er voor mij geen lol meer aanzat. paar weken later heb ik het dan ook uitgemaakt ( ook om andere redenen hoor).
sindsdien kan ik me nij sex met een jongen eigenlijk alleen maar nare pijnlijke dingen voorstellen. sex met mezelf is leuk, maar ook dan merk ik dat ik in mijn achterhoofd die nare ervaring heb en hoe ik me daarbij voelde ( gebruikt, vies, fout, sletterig).
het is zo erg dat ik sinds die eerste keren geen sex meer heb gehad, ik ben nog steeds aan het "herstellen" mentaal. bij de gedachte aan een vriend krijg ik het benauwd en duw ik iedere mogelijke minnaar van me af. want hoe vertel je iemand dat je soms zo in de knoop raakt, zo in paniek raakt dat je hem een tijdje niet kan zien en dat hij al helemaal niet aan je moet zitten.
ik kijk er dan ook steeds meer tegenop om het opnieuw te proberen, ik heb niet het "excuus" van maagdelijkheid zodat een jongen voorzichtiger is en de laatste keer dat ik HET deed was het pijnlijk en ongemakkelijk.

ben trouwens helemaal voor een bokt meeting bij CLD, ik durf daar ook niet alleen naar binnen te stappen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:01

Dat vind ik ook hoor. Het maakt een persoon niet meer of minder of je maagd bent of niet, een maagd is evenveel waard als een niet-maagd. En je hoeft voor mij ook geen respect te hebben ofzo. ;) Ik zit er alleen persoonlijk mee dat ik het nog ben.

[BM] Christine Le Duc Meeting! 18+

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:05

@abeltje,

waarom zou je een excuus moeten hebben dat een man voorzichtiger is.
Meld gewoon de persoon wat er aan de hand is geweest, en dat het de laatste keer pijn deed en je je er niet goed bij voelde.
Een man houd daar wel rekening mee, en als hij dat niet doet, schop je hem gewoon het huis uit, dan is het een asshole :)

Communiceren, dat is zo belangrijk in het sexleven.. Praat over dingen.. En bij voorbaat gewoon op de bank met een drankje, niet op het moment supreme dat je samen t bed in duikt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:08

abeltje_xx schreef:
ik kijk er dan ook steeds meer tegenop om het opnieuw te proberen, ik heb niet het "excuus" van maagdelijkheid zodat een jongen voorzichtiger is en de laatste keer dat ik HET deed was het pijnlijk en ongemakkelijk.

Je hoeft ook geen excuus te hebben, een man hoort sowieso rekening met je te houden. Maar als je ooit iemand treft waar je je goed bij voelt is het denk ik wel verstandig om te vertellen dat je nare ervaringen hebt. Jij hoeft je daar niet voor te schamen, dat zou je ex-vriend moeten doen. Als je er open over bent kan een nieuwe partner ietsje voorzichtiger zijn en durf jij misschien makkelijker aan te geven dat hij moet stoppen als je al eenmaal bezig bent.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:14

communicatie *zucht* dat is voor mij een groot probleem. als het om sex gaat, intiem zijn met z'n twee dan klap ik dicht. ik durf niet te zeggen wat ik lekker vind, maar nog veel erger, wat ik niet lekker vind en wanneer iemand moet ophouden. ik durf niet naar een piemel te kijken zodat die ander mij ook ziet kijken. ik merk gewoon dat mijn eerste keer mij best heeft beschadigd op dat vlak. alles is eng.
wat dat betreft ben ik een beetje jaloers op de TS en alle dames die nog maagd zijn, voor hen is het ook eng, maar zij hebben er nog geen ervaring mee. zij gaan er in met alleen hun verwachtingen en gedachtes. ik heb al een vervelende ervaring achter de rug en iedere vervelende ervaring daarna is voor mij al snel een bevestiging. en dan raak ik dus weer in paniek, voel ik me weer vies en wil ik de eerstkomende 3 weken niks meer te maken hebben met mannen.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:16

abeltje_xx schreef:
communicatie *zucht* dat is voor mij een groot probleem. als het om sex gaat, intiem zijn met z'n twee dan klap ik dicht. ik durf niet te zeggen wat ik lekker vind, maar nog veel erger, wat ik niet lekker vind en wanneer iemand moet ophouden. ik durf niet naar een piemel te kijken zodat die ander mij ook ziet kijken. ik merk gewoon dat mijn eerste keer mij best heeft beschadigd op dat vlak. alles is eng.
wat dat betreft ben ik een beetje jaloers op de TS en alle dames die nog maagd zijn, voor hen is het ook eng, maar zij hebben er nog geen ervaring mee. zij gaan er in met alleen hun verwachtingen en gedachtes. ik heb al een vervelende ervaring achter de rug en iedere vervelende ervaring daarna is voor mij al snel een bevestiging. en dan raak ik dus weer in paniek, voel ik me weer vies en wil ik de eerstkomende 3 weken niks meer te maken hebben met mannen.

Ik heb al een idee wat er is gebeurd :(:) Echt super rot voor je, het tekent voor je leven :(

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:19

Daarom gaan praten. Een man kan het ook niet ruiken wat je slechte ervaringen zijn. Als hij ze weet zal hij zeker weten voorzichtig met je zijn..

Praat je ook wel is met je vriendinnen over sex?

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:22

Indi en Bella: zodra je iemand hebt met wie het echt klikt, is die 'eerste keer' vast niet meer zo`n big deal. Want hoe meer je erover nadenkt, hoe groter het wordt (en dat bedoel ik niet zo dubbelzinnig als het er staat). :o

Het verliefde gevoel erbij maakt het compleet anders dan het idee dat je er nu vermoedelijk bij hebt en daarbij is het waarschijnlijk niet iets dat in één keer gebeurt, maar zal het om een prettige escalatie gaan :)

Diegenen die hier zeggen dat het je siert om nog maagd te zijn... Ik mag hopen dat jullie bedoelen dat iemand er om te prijzen is zichzelf niet te grabbel te gooien aan de eerste de beste ploert :? Anders vind ik de houding ten aanzien van seksualiteit toch een tikkeltje ongezond ;)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:23

ik heb een goede vriendin met een geweldig sexleven, zij weet de grote lijnen maar niet de details. zij gaat er zo gemakkelijk mee om, ik ben vaak jaloers op haar als ik hoor hoe zij erover praat, terwijl ik wel aan haar lippen hang als zij weer eens een verhaal verteld.
ik weet ook wel dat het zo ook kan, maar weten en voelen is iets heel anders.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:26

Misschien een idee om het haar wat duidelijker te vertellen wat er is gebeurt. Zo word het voor jou om over sex te praten een minder een big deal.
En het in de toekomst ook makkelijker om met een man erover te praten?

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:29

Uums schreef:
Diegenen die hier zeggen dat het je siert om nog maagd te zijn... Ik mag hopen dat jullie bedoelen dat iemand er om te prijzen is zichzelf niet te grabbel te gooien aan de eerste de beste ploert :? Anders vind ik de houding ten aanzien van seksualiteit toch een tikkeltje ongezond ;)

zo bedoelde ik het ik ken genoeg meiden die "het" wilde ervaren en zo met de eerste beste t gedaan hebben en achteraf gigantisch spijt gehad hebben en zich gebruikt voelen
(met mijn seksualiteit is niks mis iid :o

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:34

SteffiiY schreef:
Het uithalen, hoort juist minder pijn te doen als het inbrengen.
Toch proberen te ontspannen denk ik!

Nou, dat is bij mij echt geen pretje, eruit halen :=
Tampon is dan groter dan bij het inbrengen.

Het kan ook zijn dat je uhm.. strak ( :+ ) geschapen bent en dan is het niet fijn om tampons te gebruiken.
Met seks zeg ik ook altijd dat ze het rústig aan moeten doen de eerste minuut, anders doet het echt zeer.

Maagd zijn is niet erg, ik ben ook vrij lang maagd geweest (tot 21e) en ik ben blij dat ik gewacht heb.
Ik had serieus vriendinnen die het op hun 16e deden om erbij te horen :=

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:41

Zoiets misschien een plan voor een boktmeeting? :D
http://www.infinityonline.nl/

Kan gewoon bij iemand thuis, CLD ook geen overlast van wilde bokkers. :+

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 13:06

Ik heb het hele topic door gelezen en er waren wel 20 dingen waar ik op wilde reageren maar dat ben ik nu allemaal kwijt of we zijn inmiddels al zoveel blz verder dat het geen nut meer heeft.

In ieder geval wil ik je zeggen sex = fijn!

Heel leuk al die mensen die zeggen dat het je siert dat je op je 28ste nog maagd bent, ik vind het onzin. Waarom zou dat je 'sieren'? Ik vind alleen maar dat je tijd verspilt. Sex is lekker en fijn, waarom zou je er dan zolang mee wachten (heb ik het niet over jou maar over het feit dat er wordt gezegd dat het mensen siert en het goed is om zolang te wachten).
Ik vind het heel gek als een meisje van 12 al sex heeft maar helaas gaan we die kant wel op. Ik ben zelf op mijn 15e begonnen toen ik 5 maanden samen was met mijn eerste vriendje. Hij was 18, al genoeg ervaring maar hij heeft netjes op mij gewacht. Helaas deed het wel pijn, gelukkig geen bloed e.d. Na een paar keer wordt de pijn minder (als die er is, dat is niet bij iedereen het geval :)) en wordt het fijn.

Ik denk voor nu toch eerst jezelf goed leren kennen, of dat nou met je vingers, een vibo of de douchestraal is 8-)

Sex met jezelf is trouwens een hele normale zaak. Er zijn mannen/vrouwen die zeggen dat ze het absoluut niet doen maar wat is dat voor een onzin? Ook als mijn sexleven super is, doe ik het nog. Ook samen want je moet niet denken dat elke man je kan laten komen. Ik weet niet hoe laag het percentage is van vrouwen die kunnen komen door penetratie, maar het is niet hoog. Dus dan kan je je vingers erbij gebruiken of een leuk speeltje.

Als de eerste keer ooit komt.. Heb je toch echt een man nodig die aan goed voorspel doet :D Dus muziekje op, knuffelen, massage, kussen, wrijven en als 'ie dan weigert, gewoon z'n hoofd naar beneden duwen }> (ik weet niet hoe Nederlandse mannen daarmee zijn, ik ben op mijn 15e black gegaan en wat ze zeggen is waar, once you go black, you'll never go back :+ ).

Praten, ook al is het moeilijk, ook heel belangrijk. Of het nou voor, tijdens of na de sex is. Maak duidelijk wat je lekker vindt of ga samen experimenteren. Een man kan niet ruiken of je iets fijn vindt of niet. Als je een goede relatie hebt merkt je vent natuurlijk wel aan je of je iets fijn vindt of niet maar mannen zijn nou eenmaal niet zo goed in zulke dingen dus dan kan je altijd nog je mond open trekken.

En als de eerste keer komt, een teken afspreken dat als je het niet fijn vindt of het pijn doet, dat hij meteen stopt.