leuke foto.
bom@ ja ja ja ik weet het...ik ga morgen,echt waar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amazone77 schreef:iemand verstand van spinning
sjuutje schreef:Ook hier zijn ondertussen stiekum de afgelopen 2 jaren weer 4 kilo's bijgekomen en die zou ik ook wel ergggggggggggg graag weer kwijt willen!

Alleen heeft die denk ik wel wat grotere passen dus moet je harder rennen om hem bij te kunnen houden.
zie het onze katten nog niet doen hihi
op een forum voor hardlopers moeten we er toch ten alle tijde sportief uitzien en dat betekent: buik intrekken
) maar ik ben er echt blij mee , mijn hond kan onderweg geen andere honden meer opvreten wat ze nog wel eens wilde doen in een onbewaakt ogenblik en het loopt echt stukken stukken makkelijker, je gaat sneller zonder moeite,alleen de 1e paar keer had ik enorme spierpijn omdat mijn schenen die kracht niet gewend waren, dat was zo over en nu loopt het zalig. Hond is ook lekker afgepeigerd omdat het natuurlijk retezwaar is om te trekken en te rennen tegelijk.

was een makkie,daarna nog 15 minuten op de spinning fiets gezeten en jeetje wat ga ik daar van zweten zeg pff het liep zelfs over mijn armen.
en ik weet niet of ik dat kan veranderen bij hem........het is de bedoeling dat ik wedstrijden ga rijden met hem,maar langs een ander paard kan hij alleen maar brullen,piafferen en uitsloven.
desnoods scheur ik even op en neer.