Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:50

maras jij speelt vals! _O-
leuke foto. :D

bom@ ja ja ja ik weet het...ik ga morgen,echt waar. O:)

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:52

Vals spelen bevalt me prima :+
Ik kan het iedereen met een enthousiaste hond aanraden, en mijn tijden zijn enorm vooruit gegaan ;)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 23:03

Dat is geloof ik ook een sport Maras!

Polivy

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 23:05

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 23:42

hoihoi,

Zo... gevonden! Mag ik hier meekletsen?

Ik zat nog in een ander hardlooptopic maar het was daar mega rustig :+

Ik loop nog wel zo af en toe maar niet heel regelmatig, conditie gaat helaas ook snel achteruit :o
Voorheen deed ik dan nog andere sporten maar de laatste tijd erg druk geweest. Nu ga ik eerst een weekje op vakantie en misschien dat ik daar nog even ga lopen.

Afgelopen mei heb ik de 10 km gelopen bij de Leeuwarder marathon en dat ging me goed af. Daarna nog niet weer echt heel regelmatig gelopen.
Ook hier zijn ondertussen stiekum de afgelopen 2 jaren weer 4 kilo's bijgekomen en die zou ik ook wel ergggggggggggg graag weer kwijt willen!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 09:17

Goedenmorgen.........
Wat een geweldige foto hahaha
Zal ik met onze hond maar niet doen dat wordt andersom.

Ik zat eens te kijken om na mijn trainingen een loop er achter te plakken.
Maar toen kwam ik bij de dam tot dam loop die is in sept maar wel gelijk 6.4km ipv 5,
waar ik nu op train zal best zwaar zijn die extra 1,4 km of niet??

amazone77 schreef:
iemand verstand van spinning

Niet echt zou je alleen zo`n wielrenners broek aanraden. :o

Bommetje fijne vakantie....hoop een beetje mooi weer voor je.

sjuutje schreef:
Ook hier zijn ondertussen stiekum de afgelopen 2 jaren weer 4 kilo's bijgekomen en die zou ik ook wel ergggggggggggg graag weer kwijt willen!

Dat probleem ken ik nadat ik voor bijna 2 jaar terug ben gestopt met roken.

Nou ga mijn enige vrije dag deze week maar eens nuttig besteden.....we beginnen met de de was opvouwen... :D

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 12:36

met de hond lopen is super! Doe ik ook met mijn grote herder. Die vind het ook prachtig. Is hij lekker moe daarna :P

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 12:48

Aaah Maras wat een schattige foto :D
De hond heeft er ook echt plezier in zo te zien.

Je kunt natuurlijk ook met je paard gaan rennen :P Alleen heeft die denk ik wel wat grotere passen dus moet je harder rennen om hem bij te kunnen houden.

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 13:14

Met een hond lopen lijkt mij ook gezellig! Moet je alleen wel een hond hebben :) zie het onze katten nog niet doen hihi

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 13:14

I_Nicky_I schreef:
Met een hond lopen lijkt mij ook gezellig! Moet je alleen wel een hond hebben :) zie het onze katten nog niet doen hihi

Of mijn cavia's _O-

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 15:26

Pebblesther schreef:
I_Nicky_I schreef:

Of mijn cavia's _O-

Dat zou ook wel een heel grappig gezicht zijn :)!!

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 16:37

Die foto met de hond is wel leuk! :D

Ik heb lesje 4 gehad, er zat nu 2x 3 min. in en ze zei dat het de volgende keer 3x3 word, ik denk dat ik wil stoppen :+

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:39

kom jullie even laten kwijlen! :D
knappe willem en ik.
Afbeelding

en nog eentje. :D
vergeet hier alleen mn pens in te houden. :+
Afbeelding

ik loop vanavond lesje 10!

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 19:27

Wat een knappe kerel heb je daar!! Succes met les 10!

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 19:30

oei amazone, die onderste foto kan echt niet :o op een forum voor hardlopers moeten we er toch ten alle tijde sportief uitzien en dat betekent: buik intrekken :D

Voor de rest: het hardlopen met hond is inderdaad echt heel erg leuk, ik doe het nog maar pas, inderdaad nadat ik het stukje gelezen had in het blad runnersworld, heb toen meteen zo'n tuig besteld ( € 108 |( ) maar ik ben er echt blij mee , mijn hond kan onderweg geen andere honden meer opvreten wat ze nog wel eens wilde doen in een onbewaakt ogenblik en het loopt echt stukken stukken makkelijker, je gaat sneller zonder moeite,alleen de 1e paar keer had ik enorme spierpijn omdat mijn schenen die kracht niet gewend waren, dat was zo over en nu loopt het zalig. Hond is ook lekker afgepeigerd omdat het natuurlijk retezwaar is om te trekken en te rennen tegelijk.

nog een fotootje wat haar enthousiasme wel enigszins weergeeft:
Afbeelding

Als ik het tuig pak , springt ze letterlijk een gat in de lucht:
Afbeelding

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 19:45

Hallo, ik wil me hier ook graag even aanmelden. Ik ben bezig met Evy, was in mei bij les 14 maar heb tot nu niks meer gedaan. Wil echter vanaf zondag weer gaan beginnen. Vind het lopen erg leuk, en ik voel me er ook echt goed bij. Ik loop vooral voor mijn eigen conditie, spieren, en ok een paar kilotjes eraf is ook wel fijn!
Misschien dat ik volgend jaar ook wel eens een wedstrijd ga doen. Maar nu eerst het trainen weer even oppakken.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 20:34

Vind het echt erg gaaf Maras! Jammer nu dat ik geen hond heb _O-

Ik zou eigenlijk vandaag lesje twee lopen, maar hele dag geklust (op knietjes, enkeltjes onder me gevouwen dus voel het wel aan mijn enkelbanden, etc) dus besloten morgenochtend te gaan lopen.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:35

Polivy: je mag mijn hond wel lenen, is goed voor het versterken van je enkelbanden ;)

Amazone: dat was ik net nog vergeten te zeggen: wat een schitterend paard heb jij onder je (niet ingetrokken pensje :P ) zitten, prachtig exemplaar is dat, mooie dikke nek !

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:11

aaaaahhhh, heidi, mijn toetsenbord is helemaal nat van het kwijl. lekker ding :j

maras, leuke foto's! hier wel 2 honden, 1 met HD en 1 met bananen in z'n oren. denk dat ik liever alleen loop.

morgenochtend lesje 12 en dan inpakken en wegwezen 8-)

zit alleen een beetje over mijn paard in. was me de laatste tijd al opgevallen dat hij de vliegen niet wegzwaait met z'n staart maar iedere keer weghapt of trapt. hij gebruikt zijn staart dus niet. vanavond eens staart naar links en rechts gedaan en dat doet bij hem pijn, hij spant dan de spieren in zijn billen aan. verder de hele ruggegraat gevoeld maar het zit echt in zijn staartwortel.

iemand tips? kan nu ook niet zoveel doen, morgen op vakantie, dan gaat hij 2 weken de wei op en wordt verder niet bereden, wel vertroeteld door stalgenoot. baal er een beetje van...

zit te denken om er een topic over te openen maar zit niet op heel bokt te wachten die over het zadel begint etc. dat is nl goed. onlangs nog gecheckt.

*edit: toch maar topic geopend op BEH*

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:52

hetbommeke@ volgens mij heeft het een naam,ik heb er wel eens meer overgehoord....en ik weet nog wel dat dat slecht nieuws is hoor,ik hoop zo dat het meevalt.

ik heb vanavond lesje 11 gelopen,had les 10 de vorige keer al gedaan,ik hoorde het toen ze vertelde wat we gingen doen. :D was een makkie,daarna nog 15 minuten op de spinning fiets gezeten en jeetje wat ga ik daar van zweten zeg pff het liep zelfs over mijn armen. :D

wil toch wel gaan proberen om iedere dag even te fietsen,al is het maar 15 minuutjes.

ja willem is mooi he? en nog erg leuk ook. :j
hij krijgt alleen een bord voor zijn kop als hij merrie's of andere hengsten ziet! |o en ik weet niet of ik dat kan veranderen bij hem........het is de bedoeling dat ik wedstrijden ga rijden met hem,maar langs een ander paard kan hij alleen maar brullen,piafferen en uitsloven.
het is zo'n patsert :D
we moeten nog erg veel oefenen.
zit steeds aan je paardje te denken hetbommeke,zal even je topic bezoeken,kijken wat daar uit komt. :(:)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:55

heidi wat jij bedoelt is misschien ataxie? weet het niet zeker, ik ga morgen de da bellen. baal echt nu, niet fijn op vakantie gaan zo. en ben boos op mezelf omdat ik dit niet eerder heb gezien en dus ook niet eerder de da heb kunnen bellen en dan nu had geweten hoe wat en waar. gggrrr :(

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 23:00

juist dat bedoel ik....inderdaad morgen maar even bellen,ik hoop voor je dat het mee zal vallen,wel rot net nu voor je vakantie zeg.
en neem het je zelf niet kwalijk meid,als je het eerder had gezien dan had je allang gebeld,beter nu dan na je vakantie toch?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 23:02

ja, maar gelukkig zit ik niet ver weg :D desnoods scheur ik even op en neer.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 23:02

heb je een linkje van je topic?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 23:04

weet niet hoe ik een link hier moet zetten. hij is verplaatst naar MD, paard beweegt staart niet