Ja, Puregon kunnen ze op hogen en dat kan met Clomid niet, of iig, pas in een volgende cyclus. Dus dat is een heel groot voordeel. De bijwerkingen van Puregon schijnen ook véél minder te zijn dan bij Clomid. Heel veel succes Simone!
Thanks! Ik zie alleen net dat ik nu nog niet kan beginnen, want dan moet ik de echo precies in de week dat we op wintersport zijn, haha, lekker dom. Dus nu wacht ik maar even...
na iui's ivf's puctie's pillen spuiten crio's echo's terugplaatsingen chineese kruiden helderzienden waarzeggers kruidenvrouwtjes en rotbuien en andere zooi heb ik besloten er mee te stoppen......Ik zelf ben dr helemaal klaar mee inmiddels..... Ik wens iedereen heeel veel succes.....
Heel heel veel sterkte FF, echt kl*te . Ik hoop dat je/jullie het een plaatsje kunnen geven. Ik denk daar ook heel vaak aan: wat als het niet lukt? Maar eigenlijk moet ik dat niet doen, maak ik mezelf alleen maar mee gek...
Dat Puregon is trouwens bizarduur! Er stond een prijsje op de verpakking, omgerekend is dat 450.000 euro per liter. Maar goed dat je maar 0,72 milliliter per cycls nodig hebt
Chubby
Geplaatst: 01-03-11 09:46
FutureFox, heel zware beslissing. Respect daarvoor en veel sterkte met de verwerking van alles wat gebeurd is!
Bij mij helpt sporten heel goed. Juist als je moe bent, krijg je er echt energie van, al is het soms moeilijk jezelf ertoe te zetten. Ik ben gaan hardlopen (met start-to-run, zo'n MP3-cursus) en voel me nu veel beter, meer energie, en ook een positievere instelling (die endorfines zijn sowieso erg fijn natuurlijk).
Hmm om die reden had ik vorig jaar ook een abo voor de sportschool genomen. Maar die heb ik vorige week opgezegd. Heb er gewoon de tijd niet voor Maar missch dan idd maar eens hardlopen proberen..... is ook wel leuk nu het weer lente wordt (althans hoop dat het ooit wat warmer gaat worden haha).
Ja, sportschool vind ik ook niks, dat hield ik ook nooit lang vol. Maar hardlopen kost veel minder tijd. Je kan het altijd en overal even doen, en zeker in het begin kost het maar een half uurtje. Je moet wel echt goede schoenen hebben, verder heb je eigenlijk niks nodig. Ik ben vorig jaar in januari begonnen en dat vond ik juist wel lekker, dan koel je nog goed af buiten, in het begin zweet je je kapot.
nou hier nieuws wij hebben beslotenom te beginnen met kindjes maken dus ik ga maandag naar de dokter
Wat zei de dokter?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 28-03-11 19:46
Futurefox, idd een zware beslissing lijkt me als je zo graag wel wilt. Emmyfloris, wat is er uit gekomen?
Vandaag overleg gehad met de gynacoloog waar ik toch voor controle heen moest. Na alles aangehoord te hebben inclusief de klachten die ik al vanaf mijn 11e heb, de medicijnen die ik er ooit voor heb voorgeschreven gekregen in combinatie met wat meer dingen (oude bloedtestwaardes die doorgestuurd waren vanaf ander ziekenhuis ed) was zijn conclusie snel gemaakt. Gefeliciteerd mevrouw uw vermoeden is inderdaad juist. Oftewel ik weet nu eindelijk waarom ik al bijna 32 jaar loop te tobben met sommige dingen.
Niet dat er iets verandert omdat ik de mogelijke middelen al eens heb gehad met niet zo'n fijne bijwerkingen. Hij had het idee dat een rechter waar ik zou voor moeten komen nadat ik geweld heb gebruikt op een willekeurige voorbijganger die me aankijkt niet zou accepteren dat PCOS met medicijnen de ooraak van het geweld zou zijn. .Leek hem geen goed idee het nog eens te proberen, zwanger worden wil ik toch niet dus dat is een geluk en verder heb ik vanwege MS toch al veel last van vermoeidheid enzo dus daar is ook weinig aan te doen. Over 5 jaar mag ik weer terug komen tenzij er rare klachten komen voor die tijd.
nou ik ben naar de dokter geweest alleen kwam er toen vocht uit mijn borst en dat kan wijzen op borst kanker dus nu moeten we eerst dat uit zoeken ...............
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 28-03-11 19:55
He bah dat is echt naar om achter te komen, duimen maar dat het geen borstkanker is.
ja was gelukkig niks aan de hand maar we hebben wel besloten nog een half jaartje te wachten want we hadden bijna een groter huis maar dit ging niet door en waar we nu wonen kunnen we geen kindjes krijgen. dus we geven het nog een half jaartje dan heeft mijn vriend een vast contract hopelijk en wij hopelijk een groter huis