Hoe kom je ooit over zoiets heen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nanne

Re: Hoe kom je ooit over zoiets heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 18:26

Daphne,

Heel veel sterkte de aankomende tijd voor jou en je vriend toegewenst.

Vreselijk dat dit heeft moeten gebeuren..

:*

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 19:02

Wat erg om mee te maken. Heel veel sterkte!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 19:05

Wat vreselijk voor jullie. veel sterkte met dit verlies!

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 19:06

Jacimatho schreef:
Mag ik je allereerst toch feliciteren met de geboorte van je dochter? :(:)
Isabella is gekomen, heeft jullie harten beroerd en jullie veranderd voor de rest van je leven.
Overal waar jij en je lief gaan, gaat zij met jullie mee. Ze zal voor altijd je eerste kindje zijn.
Jullie zijn nu papa en mama, ook al kun je je kindje niet vasthouden.
Jullie zullen altijd van haar houden zoals ouders onvoorwaardelijk van hun kinderen houden, en ze zal altijd gemist worden.
Isabella zal haar plekje krijgen in jullie leven, en dan kun je voort.

Heel veel licht,liefde en kracht gewenst in deze zo moeilijke en verdrietige periode.
Praat vooral over haar, ook als je denkt dat mensen het niet meer willen horen. Zoek lotgenootjes op, maak een mooie iets ter nagedachtenis. Vier haar leven, hoe kort het ook was.

Allereerst; ik wil jou en je partner en iedereen die nu verdrietig is heel veel sterkte en kracht wensen. Verder kan ik het niet mooier en duidelijker verwoorden als Jacimatho hierboven doet............. Heel mooi verwoord en oh-zo waar.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 19:16

TS ik kreeg kippenvel van je bericht. Maar ook van dat bericht van Jacimatho. Heel veel sterkte!

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 19:48

Om wat vragen te beantwoorden,

We hebben niet gekozen voor sectie op Isabella, er is bij mij wel bloed afgenomen en begin augustus word er nogmaals bloed afgenomen, ik ga er vanuit dat daar niks uit is gekomen heb er namelijk niks over gehoord. Gynaecoloog heeft Isabella gezien en heeft niet gesproken over lichamelijke afwijkingen (we konden zelf niks raars zien maar voor ons was ze zoiezo mooi).

Al die tijd groeide ze goed, we hebben een echo-dvd waarop ze lekker bewoog, vruchtwater aan het drinken was, aan het uitrekken was etc. Van binnen ben ik nooit gerust geweest tijdens de zwangerschap, we hebben afgelopen jaar enorm vele rottigheid en stress meegemaakt van alle kanten, en zocht continue de bevestiging dat alles nog goed was, de eerste echo lieten we met 6 weken maken, en in totaal hebben we 8 keer een echo laten maken.. in 11 weken tijd.
Vrijdagochtend zei ik tegen mn vriend, ik wil vanavond een echo het geslacht interesseert me niet ik wil weten of alles nog goed is..

Ze is dinsdag gecremeerd in een heel klein rieten mandje, in een zachtrose hydrofiel luier met een fel roze eronder, mn ouders hebben roze en witte bloemetjes uit hun tuin geplukt en er een mini boeketje van gemaakt, en samen met een klein knuffeltje die ze van mn ouders heeft gekregen is ze gecremeerd.
Het was verschrikkelijk om haar daar achter te laten en was gisteravond ook helemaal de weg kwijt. Vandaag mochten we gelukkig haar as ophalen, nu is ze weer een beetje hier. We hebben ook foto's laten afdrukken en we hebben nu een hele mooie foto van haar in een mooi wit barokken lijstje zitten, die hebben we vanmidag saampjes versierd met ieniemienie witte en roze roosjes.
Morgen is mn vriend jarig, dit 'vieren' we vrijdag met mn ouders en 2 stel goeie vrienden, we hebben via internet mousserende rose besteld en zelf het etiket gemaakt. Deze worden hopelijk vrijdag geleverd, we hebben ook 8 kleine glaasjes gekocht met een look-a-like ingegraveerde tak met 2 mini vlindertjes, zo kunnen we vrijdag op Isabella toosten.

We proberen het zo goed mogelijk voor ons te doen, en zo mooi mogelijk voor onze kleine meid, maar het verdriet word er helaas niet minder om..

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 19:51

Ik zit hier echt te janken....
Wat moeten jullie de grond onder jullie voeten voelen wegzakken.

Veel sterkte en kracht!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 19:52

Als ik het zo lees is het een mooi afscheid. Jullie gaan een moeilijke tijd tegemoed. Hopelijk is jullie wat meer geluk gegunt komende tijd

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 19:56

Ik wil jullie oprecht mijn medeleven betuigen. Wat moet zoiets zwaar zijn om te dragen!

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 20:44

Meid, ik heb echt bewondering voor jullie! Wat moeten jullie een ontzettend zware tijd hebben nu. Ik kan me maar voor een heel klein gedeelte voorstellen welk verdriet jullie nu hebben om jullie meisje. Toch fijn dat jullie nog een mooi afscheid van haar hebben kunnen nemen. Heel erg veel sterkte!

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 20:53

Verschrikkelijk zeg, dit is echt het aller ergste wat je kan overkomen, het verliezen van je kindje.
Ik wens jullie veel kracht toe voor de komende zware periode. Heel veel sterkte :(:)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 21:10

ik wens jullie heel veel sterkte toe. Z'n verlies is altijd erg zwaar.

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 09:04

Bedankt voor alle lieve en steunende reacties hier en via pb!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 08:17

Voor ik het topic naar MW verplaats, wil ik jullie sterkte wensen met jullie enorme verdriet :(:)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 16:27

Nadia wat vind ik dat nu klasse van je..je bent echt een goede mod.
Ook ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van Isabella, zij heeft jullie papa en mama gemaakt en dat neemt niemand je weer af. Alle kracht en liefde, ook van mij.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 13:45

Heeel veel sterkte met het leren accepteren van dit verlies, hier kom je niet overheen. hier leer uiteindelijk mee leven( ik heb dit al eerder zien staan meen ik)

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 14:15

Jeetje... Ben even helemaal stil, enorm veel sterkte !!

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:02

Woorden schieten te kort om jullie leed te kunnen verzachten...Enkel met de tijd die verstrijken zal, zal ook jullie pijn draagbaar worden.
Isabella was jullie eerste kindje en dat zal altijd zo blijven.

Sterkte en vooral...praat met elkaar, deel je verdriet !

Sterkte !

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 19:52

Ze is inderdaad ons eerste kindje.
Zal ze altijd blijven, al zou er bij wijze van 12 kinderen achteraan komen, Isabella is ons oh zo mooi eerste kindje :)

We gaan 1 november dit jaar trouwen en willen kijken of ze dan bijgeschreven kan worden in trouwboekje.

Almeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 20:44

Veel sterkte voor de komende tijd, jullie hebben echt op een mooie manier afscheid van haar genomen...

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 17:24