Janine1990 schreef:Blowen om in slaap te komen... Misschien kan ik beter m'n mond houden..................
Maar ik vind het een erg slechte gewoonte. Omdat slecht kunnen slapen vaak te wijten is aan een gebrek aan acceptatie of een te gestresst leven. Mijn moeder is levend voorbeeld, was bij haar vorige baan altijd moe, maar sliep erg weinig. Nieuwe baan met minder stress, ze slaapt hele nachten door en doet fanatiek aan spinning.
Slecht slapen is in mijn ogen puur werken aan jezelf.
Structureel slapen sowieso.
Heel af en toe slecht slapen, of moeilijk in slaap komen, stukje acceptatie of verwarring voor het lichaam. Maar dan nog, blowen om in slaap te komen....Ik heb een nare ervaring binnen de familie met blowend persoon. Begon erg onschuldig.
Mijn vriend blowt ook om in slaap te komen en het is het enige wat echt helpt. Hij slaapt al sinds hij geboren is niet op tijd, valt pas tegen 3-4u 's nachts in slaap en slaapt vervolgens wel lekker door. Z'n biologische klokje tikt gewoon niet om dezelfde tijd
En dat is best lastig in een wereld die dat wel verwacht. Hij heeft dus echt de keus tussen pammetjes of een jointje. Dan zou ik ook wel weten wat ik zou kiezen...Zelf heb ik ook heel lang met slaapproblemen geworsteld, maar dat ben ik de laatste jaren allemaal aan het inhalen geloof ik. Wat ik altijd deed was ontspanningsoefeningen (alle spieren om de beurt aanspannen en weer ontspannen), een warme douche voor het slapengaan, een kopje hete thee bij me in bed, daarna ogen dicht, en desnoods maar gewoon hele verhalen fantaseren net zo lang tot ik in slaap viel. Het heeft geen enkele zin om gefrustreerd te zijn omdat je niet kan slapen, en van liggen rust je ook uit.
Ik heb een nare ervaring binnen de familie met blowend persoon. Begon erg onschuldig.

. Is dat gewoon vrij overal verkrijgbaar? Wil het ook wel eens uitproberen dan.
Auto die hier voor stond, m'n raam stond wagenwijd open. Ik was zo bang. Gevolg: geslapen van 7 tot 9.