[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 12:15

Rienn schreef:
jesito schreef:
Hoe beschermen jullie je tattoo met dit weer tegen de zon?

Zonnebrand en verder mijn arm maar in gekke posities houden. :P

Kan zonnebrandcreme ook al binnen die 14 dagen na het zetten, ik heb factor 50 al in huis gehaald maar durf het nog niet zo goed erop te smeren

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 12:39

joykel schreef:
ik hoor veel over ouders die er problemen mee hebben. Zijn er ook mensen waarvan de partner het niet zo geweldig vind??
En dat tijdelijke heb ik een keer op een beurs gezien, ze beweren dat het een soort van permanente make up idee is, dus dat het na een tijdje weggaat, maar helemaal zeker weet je dat niet, dus begin er niet aan.
Een tattoo neem je nou eenmaal voor je leven, daarom moet je het ook zeker weten als je eraan begint.....

Partner heeft er sowieso niets over te zeggen bij mij. Mijn lichaam, ik beslis. ;) Mijn huidige vriend laat me doen. :)
Permanente make up heb je ook verschillen in, mijn make up is bv getatoeƫerd. Die is echt permanent. Tijdelijke tattoo's heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels over...

Anoniem

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 13:20

ik zou je tattoo de eerste 2-4 weken bedekken en pas erna de zon in met factor 50.

mijn ex had ook tattoos en dus geen problemen ermee.
mocht er een partner komen dan zal hij het totaalpakket leuk moet vinden :+

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 13:30

Ik ga niet zonnen ofzo maar mijn tattoo op de enkel komt wel eens even in de zon met dit weer.
Nou doe ik als ik weet dat ik langer buiten ben en dus de kans groot op zon op mijn tattoo, een afgeknipte sok om mijn enkel zodat die afgedekt is.
Ziet er niet uit maar ja.

StEpHaNiE66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 14:02

ook ik meld me :D...leuk topic!! Ik heb een tattoo in mijn lies (sierletter S) gewoon van mijn naam :).

Voor volgende week donderdag heb ik een afspraak staan bij de shop. Op mijn zij van schouder tot heup (ongeveer) laat ik de 2e zetten. Ik heb geen idee wat het word, hij gaat hem uit de losse hand zetten dus ben heel benieuwd! Worden wel fijne lijnen want wil hem niet te dik!

Mijn moeder vind het vreselijk!! Mijn vader vind het prachtig en mijn vriend vind me te dun voor een tattoo haha :D meningen lopen uiteen!

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 14:38

Ik wil er ook nog een erbij. Ben nog aan het broeden wat en mijn man wil er ook een (heeft nog geen). Niet dezelfde hoor! Maar wel lastig om uiteindelijk een beslissing te nemen. En is er iemsnd dhier die een goede shop weet bij Apeldoorn/Deventer e.o. in de buurt? Ik heb mijn eerste op Lowlands laten zetten (een half leven geleden) en degene die dat heeft gedaan zit ver weg....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 14:38

Apeldoorn heeft Tattoomania +:)+
Alleen wel lange wachttijd :+

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 15:05

En in Deventer zit Kynst. Hij is zelf heel goed, maar zijn gast artist jankowzki is ook heel goed! Als je jankowzki googled kom je op zijn myspace. En op hyves kom je hem ook onder die naam tegen. Hij kan heel mooi en gedetailleerd en heel strak tattoeren!

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 15:46

Tattoomania ziet er goed uit, ga ik zeker overwegen. Wachtlijst geeft niet, als het maar goed gebeurd (het zit er verder toch voor de rest van je leven, lijkt me lang genoeg....). Kyns kijk ik thuis even (site met geluid en zit op mijn werk).

Bedankt voor de tips in elk geval!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 15:49

Iemand ervaring hier met Bodycult? Zit ook in amsterdam en utrecht, volgens mij ook in den haag?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 17:29

Mag gelukkig Woensdag weer zwemmen me voet heb deze week erg veel gejeukt en de korstjes zijn er al aardig af gelukkig. Ik heb 3 sterretjes op me voet.
maar bij de tattoo shop zij die man dat ik 2 weken lang niet mocht zwemmen maar laatst hoorde ik van iemand op school dat je 2/3 maanden niet mach zwemmen
Weet iemand het ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 17:41

vivian_ve, mooie tattoo! Strak gezet en leuke betekenis er achter. :)

sabje1985, die van jou vind ik ook prachtig! Ik houd niet zo van kleurtjes, maar in deze tattoo vind ik ze juist veel toevoegen.

joykel schreef:
Zijn er ook mensen waarvan de partner het niet zo geweldig vind??

Mijn vriend had geen moeite met de tattoos die ik al had, of hij heeft dat in elk geval nooit laten merken. Ik heb er nog 1 laten zetten toen we al een relatie hadden, dat vond 'ie eerst niks maar ik heb even duidelijk gemaakt dat het toch echt mijn lijf is en ik niet anders word van een tattoo meer of minder. ;)

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:34

Vandaag naar de shop geweest alleen....
Hij was dicht.
Nja 3 kwartier voor niks gereden, flink teleurgesteld dus, weer terug.
Kijk even op de site, zie ik dat er iemand die daar werkte was gestorven aan een motorongeluk, die vandaag begraven werd.
Ik ging naar Bunkertattoo, misschien dat jullie hem dus wel kennen, Tony heet hij.

Nu van de week nog maar een keertje langsrijden ;)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 17:41

Ohw jammer Djulitaa! Alleen begrijpelijk dat ze dicht waren ivm begraving..

Ikzelf zit echt te denken aan een tribal op mijn onderrug. Dan in het midden een paard in tribalvorm met een T erin en dan komt er vanachter dat paard de tribal tevoorschijn zegmaar!
Heb zelf een beetje lopen knutselen alleen zou graag iemand vinden die wel wat voor mij zou willen ontwerpen.. Ontwerp van paard heb ik al maar ik zoek nu nog een mooie tribal voor eronder die wel stoer is en bij het ontwerp van het paard past, maar ook wel weer vrouwlijk is :j

En ik wil ook wel een tattoo net boven mijn string zegmaar aan de zijkant, en 1 op mijn voet. :D Vind een diamant enorm leuk!

Heb zelf 6 piercings en geen tattoo's. Mijn vader heeft wel enkele kleine tattoo's, dus vind het wel spannend. :D

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:16

Ik ben nu ook al een tijdje het huis uit, maar mijn ouders negeren mij echt nog wel als ik het over een tattoo heb. Heb gisteren verteld dat ik morgen met mijn python naar de tattoo shop ga. Nou als blikken konden doden... oef....

Ai Djulitaa, das wel erg vervelend, maar inderdaad begrijpelijk van de shop. Volgende keer anders even bellen als je er heen gaat.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:18

Ik was jullie al kwijt.. Maar heb jullie gelukkig weer gevonden ;)

Heeft iemand ervaring met deze tatoerder/zaak:
www.bullys-ink.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:40

jeetje wat naar nieuws van die medewerker :(:)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:25

Mijn tattoo jeukt onwijs, maar ik weet nu ook hoe het komt. Het komt door de zonnebrand, want als het er niet op smeer zoals begin van de week toen het weer wat minder was had ik namelijk nergens last van. Is dit normaal of....?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:26

heb je alleen daar jeuk met zonnebrand of ook als je het ergens anders smeert? kan zijn dat je niet tegen een bestandsdeel van die zonnebrand kunt.. ik heb van garnier de factor 50, die is heel fijn :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:34

Ik heb eigenlijk ergens anders nog niet geprobeerd, ik ga dat zo meteen wel even doen.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:50

hoi

allereerst sorry dat ik zo boom binnen kom vallen met een vraag (die hopelijk niet al 1000 keer gesteld is..), maar vroeg me af of jullie mij konden helpen.

Ik heb nog al een flink litteken op mijn onderarm, en daar wil ik graag een tattoo over heen laten zetten. Zijn er mensen die daar ervaring/of verstand van hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:55

Saul, ik heb een tattoo over een aantal littekens (ook op mijn onderarm) laten zetten. Het ligt een beetje aan de grootte en dikte van het litteken, maar in principe kan dat dus. Bij mij zie je nog wel dat ze er zitten, als je goed kijkt, maar ik vind dat niet storend.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:58

het is echt een flink plakaat.. maar ik dacht dat zolang de huid van het litteken soepel was het geen probleem zou zijn?
Mijn litteken is denk ik toch wel 2,5 bij 2 cm..
Lijkt me ook wel gruwelijk zeer doen over een litteken, maar we shall see..

degene met wie ik het besproken had en m zou gaan zetten, die is vorige week verongelukt :\
Echt vreselijk, en zo ongelooflijk raar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:00

Hoe dikker en stugger het litteken, hoe lastiger. :j Als je huid soepel is kan het vast wel. Het is inderdaad wel gevoeliger dan 'gewone' huid, maar dat is een kwestie van even doorbijten. ;)

En sterkte, dat is heel naar.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:05

ja ach ja een beetje pijn hoort er bij he :D, vond mijn ruggengraat ook niet overal even plezierig.

Thanks iig! Toch maar eens opzoek naar een andere tattoo artist then.. iemand tips voor een goeie omgeving eindhoven/brabant? :D