*Zucht* je zal maar zo'n lichte huidskleur hebben!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Abeltje77

Re: *Zucht* je zal maar zo'n lichte huidskleur hebben!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:36

en dan te bedenken dat 100 jaar geleden bruin zijn als gruwelijk a-sociaal gezien werd

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:31

Hier nog een! Heb elke zomer weer de keus: Melkfles of kreeft
Goed als ik ben ga ik dan voor melkfles en hou dit de eerste maanden vol. Om vervolgens optimistisch in de zon te gaan zitten met zonnebril op. Je raad het al: Kreeft met een melkfles zonnebrilplek }:0 Ben nog nooit zo charmant geweest :z

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 14:33

Ohh jaaaa... Mijn vent heeft daar een mooie uitspraak voor: Racoon eyes!! :j ( wasbeerogen )

Bekend verschijnsel bij hem!! Dikke kans dat hij weer met wasbeerogen op de foto's staat!!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:34

Even geen reactie op je vraag of misschien ook wel :P Ik weet geen sunblock, maar ik heb wel laatst een artikel moeten schrijven wat mij wat vreemd overkomt maar schijnt te werken.

Een after-sun van thee, ik kan het zelf niet uitproben, omdat het bij mij bijna onmogelijk is om te verbranden. Ondanks dat ik gewoon Nederlandse huid heb met blond haar (mij hoor je niet klagen :Z ). Maar goed, thee schijnt dus erg goed te werken als after-sun. Als je er wat aan hebt moet het maar laten weten, zal ik nog wat extra info geven (die ik weet)

Succes ermee in ieder geval en veel plezier in LA ;)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 14:36

:')

Ik ga gewoon een bad volgooien met warm water en gooi er een hele doos theezakjes in, dat laat ik de hele dag trekken en dan laat ik mijn bleke reet er einde van de dag gewoon zo inzakken..

Is het wel even afwachten of het hotel het wel zo leuk vind! _O-

Ik neem aan dat je koud thee bedoelt die je gewoon laat trekken en dan opsmeert ofzo? :D

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:41

Tallie1979 schreef:
:')

Ik ga gewoon een bad volgooien met warm water en gooi er een hele doos theezakjes in, dat laat ik de hele dag trekken en dan laat ik mijn bleke reet er einde van de dag gewoon zo inzakken..

Is het wel even afwachten of het hotel het wel zo leuk vind! _O-

Ik neem aan dat je koud thee bedoelt die je gewoon laat trekken en dan opsmeert ofzo? :D

Even kort:
Je hebt een bakje nodig (in jullie geval een bak :Y))
daar doe je een paar zakjes zwarte thee in (bijv. Earl Grey), 3 zakjes, misschien iets meer bij grote hoeveelheid.
Laat je de thee in warm water intrekken, tot het zo goed als zwart is. Dan pak je een oude doek, maak je vochtig in de thee en dep je op de verbrandde plekken. Werkt verzachtend. Je herhaalt dat deppen een paar keer. Moet het er niet afspoelen tussendoor gewoon goed laten intrekken. als je slim bent, na een paar uur slaap :Z douche alles er af en dan schijnt het te werken (wat het hoe precies kan ik je niet helemaal vertellen, maar het schijnt een wondermiddeltje te zijn :+)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 14:42

Oke, achja, baat het niet, schaad het niet! :D

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:44

En als je nou gewoon een hele dag in een bad van thee gaat liggen, miss verkleur je dan zelf ook bruin :)*
*gaat vanavond direct in bad*

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:46

Jaa..
Rood haar...sproeten witte huid...

Elk jaar in de zon zitten elk jaar verbranden...
maar dan toch word ik stiekem elk jaar een klein beetje bruiner!!
Stukje bij beter steeds langer in de zon altijd insmeren. Optijd onder de parasol...

En nu kan ik wel zeggen (oke oke alleen me armen/schouders over me benen gaan we het niet hebben)
Die zijn jawel bruin bruin bruin....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 15:03

Sisco4life schreef:
En als je nou gewoon een hele dag in een bad van thee gaat liggen, miss verkleur je dan zelf ook bruin :)*
*gaat vanavond direct in bad*

Iehl.. :') Of je krijgt een grijze kleur, moet ik daar straks ook nog een benaming voor verzinnen!! _O-

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:19

Jep its not easy with a white skin
mn tante verbrand echt altijd als ze in de zon gaat enzo ik weet echt waar je het over hebt en als ik zo die 40 graden lees zou ik me als ik jou was ook echt niet zonder goeie zonnebrand in de zon wagen....
ben benieuwt hoe het je af gaan in amerika maar je blijft toch wel op bokt actief dus dan zullen we het gauw lezen :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 16:24

Laptoppie gaat mee naar het hotel :P

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:48

Ik verbrand altijd wel, al zit ik een kwartiertje in de zon, ik eindig rood. Hier ook lichte huid, sproeten, rood haar. Gelukkig heb ik nu wel dat ik het wel uit kan houden in de zon, ik vind het lekker die warmte, maar vroeger werd ik er echt ziek van.

Ik gebruik wel zelfbruiner, van Nivea geloof ik. Of Dove. Word er gelukkig niet oranje van! Heeft wel een typisch zelfbruiner luchtje (ik vind het niet eens echt stinken, vind het best lekker :') ) maar werkt prima. Ben 'm alleen kwijt, al zat er nog maar een beetje in. Moet even nieuwe kopen :D

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:53

_Tara_ schreef:
Je zou iig onder de zonnebank kunnen gaan om te wennen aan de zon. Dan verbrand je al een stuk minder snel.

kijk uit is niet waar he!!! al ben je nog zo bruin van de zonnebank dan kun je wel de-ge-lijk verbranden!! van de zonnebank word je huid namelijk niet dikker zoals wel gebeurd van de echt ;) e zon

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 19:27

jaaa herkend verschijnsel :D :D rood haar & witte huid!

als ik me goed insmeer en dan ga skimboarden/zwemmen/varen dan word ik nog best een beetje bruin, voor mijn doen en vergeleken met de mensen die ook roodhaar/wittehuid hebben in mijn omgeving. Bij mij zal dat wel komen omdat er ook nog iets italiaans oid door mijn bloed zit :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:32

intral schreef:
jaaa herkend verschijnsel :D :D rood haar & witte huid!

als ik me goed insmeer en dan ga skimboarden/zwemmen/varen dan word ik nog best een beetje bruin, voor mijn doen en vergeleken met de mensen die ook roodhaar/wittehuid hebben in mijn omgeving. Bij mij zal dat wel komen omdat er ook nog iets italiaans oid door mijn bloed zit :')

Dat hoeft dus echt geen zak uit te maken, ik heb een zooi Spaans en een zooi zigeunerbloed, nou die zijn ook altijd pikzwart... dus niet. :')
Ik moet zeggen dat mijn armen wel bruiner worden dan de rest, maar die zijn natuurlijk ook meer zon gewend.

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:06

Om even terug te komen op het thee verhaal...

Thallie, in the big city, in haar hotel, in een bad vol THEE! :)
Daar kom je bruin uit! Al is het maar van de thee-aanslag, net zoals in je kopje :+

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:42

Hahaha.. idd :P
Ik ga vandaag weer ff zonnebank... hopen dat t helpt :+

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:48

Ik heb gisteravond toch mn lijf gedaan met Loreal :o
Heeeeel dun. :o
En nu heb ik, eigen schuldtdt-dikkebuldtdt, gevlekte voeten.
Lijk wel een oud Indisch omaatje :o

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 20:10

:wave: Hier ook een bleekscheet. Ik heb altijd zo'n mooi tshirt afdruk op mijn lijf, mijn schouders krijgen heel moelijk kleur en mijn buik/benen begin ik niet over :D Dat blijft wit!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 19:11

Moderatoropmerking:
Er zijn een aantal offtopic reacties verwijderd, op MW is het de bedoeling ontopic te reageren. tevens is het niet de bedoeling hier hyves pagina's van anderen te bespreken. Voor offtopic praat mag er natuurlijk altijd een topic in de HuisKamer gemaakt worden

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 09:38

ik ga straks weer naar het strand, genieten van het zonnetje, sproeten bij laten kleuren :')