Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik weet geen sunblock, maar ik heb wel laatst een artikel moeten schrijven wat mij wat vreemd overkomt maar schijnt te werken.
). Maar goed, thee schijnt dus erg goed te werken als after-sun. Als je er wat aan hebt moet het maar laten weten, zal ik nog wat extra info geven (die ik weet)

Tallie1979 schreef:![]()
Ik ga gewoon een bad volgooien met warm water en gooi er een hele doos theezakjes in, dat laat ik de hele dag trekken en dan laat ik mijn bleke reet er einde van de dag gewoon zo inzakken..
Is het wel even afwachten of het hotel het wel zo leuk vind!
Ik neem aan dat je koud thee bedoelt die je gewoon laat trekken en dan opsmeert ofzo?
)
douche alles er af en dan schijnt het te werken (wat het hoe precies kan ik je niet helemaal vertellen, maar het schijnt een wondermiddeltje te zijn
)
) maar werkt prima. Ben 'm alleen kwijt, al zat er nog maar een beetje in. Moet even nieuwe kopen
_Tara_ schreef:Je zou iig onder de zonnebank kunnen gaan om te wennen aan de zon. Dan verbrand je al een stuk minder snel.
e zon
rood haar & witte huid!
intral schreef:jaaa herkend verschijnsel![]()
rood haar & witte huid!
als ik me goed insmeer en dan ga skimboarden/zwemmen/varen dan word ik nog best een beetje bruin, voor mijn doen en vergeleken met de mensen die ook roodhaar/wittehuid hebben in mijn omgeving. Bij mij zal dat wel komen omdat er ook nog iets italiaans oid door mijn bloed zit

Hier ook een bleekscheet. Ik heb altijd zo'n mooi tshirt afdruk op mijn lijf, mijn schouders krijgen heel moelijk kleur en mijn buik/benen begin ik niet over
Dat blijft wit!