Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:03

Goed gedaan! Hoop dat dat meevalt. Heb je ook al een zwangerschapstest gedaan?

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:04

Anoniem1994 schreef:
Allemaal bedankt voor de berichten :)

Ik ben met Felipe naar de GGD geweest.. 1000maal dank dat je mee wou Felipe! +:)+

Goedzo meis!!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:08

Wat goed meis! Gaat het een beetje?

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:14

Jeetje wat een verhaal zeg. Ik vind het allemaal heel erg dapper van je. Vond je het wel meevallen vandaag?
Super knap van je! Heel veel sterkte met alles.

Felipe: Super lief van je! +:)+

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:31

Anoniem1994 schreef:
Allemaal weer bedankt :)

Deuren gaan zoveel mogelijk op slot :j
Maarja ik kan natuurlijk niet de hele dag de deur opslot houden, want mijn ouders gaan dan ook dingen denken...

Ik ben trouwens een moment aan het zoeken waarop ik het beste mijn ouders het een en ander kan vertellen :)
Weet nog niet zeker of ik het al ga doen, maar mischien komt het nog wel...

Ik wens je allereerst veel sterkte, want ik vind het behoorlijk schokkend dat je dit heb mee moeten maken. Natuurlijk is dit totaal niet jou schuld!
Ik hoop dat je snel je ouders gaat inlichten, als je een redelijk goede band heb.
Ik kan me voorstellen dat zij je dolgraag willen steunen en beschermen.
Zij zullen ook behoorlijk wat emoties krijgen, maar wees niet bang want dat komt alleen omdat ze zoveel van je houden.
Ze zullen echt blij zijn als jij ze in vertrouwen heb genomen om dit samen aan te pakken.

nogmaals sterkte!

lovestobias_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:42

ik vind het echt super knap van je dat je naar de ggd bent gegaan,
mischien is het idee om het samen met felipe aan je ouders te vertellen (aangezien het nu mischien wel vertouwd met haar is)
als ze dat wilt natuurlijk..
sterkte en je bent al goed op weg meis..

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:00

Goed dat je daar de ggd bent geweest meid, zal wel een hele stap zijn geweest.
Top van Felipe dat ze mee is gegaan, daar heb ik echt geen woorden voor. Top gewoon!

Weet je zelf al een beetje wat je gaan doen nu?

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:37

Meis, kun je niet per ongeluk dit topic open laten staan bij je ouders op de computer, ik denk dat ze er wel even heel erg van zullen schrikken, maar dan is het voor jou misschien de stap iets minder groot en hoef je alleen je ouders huilend in de armen te vallen en kunnen ze er iets aan doen..

Goed van je dat je naar de ggd bent geweest, wanneer krijg je eventueel de uitslag?

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:03

Vind het een goed idee van stoer.
Het zal inderdaad erg moeilijk zijn om het je ouders te vertellen en het is ook niet niks. Het is iets afschuwlijks wat je mee maakt. Zo kunnen ze het inderdaad lezen. Dat zal het een stuk makkelijker maken. Maar dit kan je natuurlijk pas doen als je er klaar voor bent. Maar wees eerlijk tegen je zelf. Je weet dat het niet zo hoort en dat je anders verdient. Het is knap dat je er nu al over praat. Maar probeer door te zetten. Als je ouders het weten en je er iets tegen gaat doen. Kan het alleen maar beter worden. Je verdient zo veel beter meid.

rayo_de_sol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:14

jeetje wat een verhaal zeg,
ik heb echt respect voor je, echt waar!
goed van je dat je die test heb laten doen stoer van je dat je dit ook zo op internet durft te zetten wanneer weet je de uitslag?

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 21:51

Dankjullie :)

Mijn ouders zitten nooit op internet... en ze zijn niet zo slim dat waarneer ik dit topic open laat staan dat ze in de gaten hebben dat ik het ben :o
Ze weten hoe je een pc aan zet, maar verder.. ;)

Uitslag krijg ik over ongeveer een week :j

Het gaat niet heel slecht met me, beetje zoals altijd :)
Heel langzaam aan begin ik een beetje rustig te worden, maar ben wel iets depri..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:51

Ik vraag het nog eens... heb je ook al een zwangerschapstest laten doen?

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 21:54

Oww sorry Rock, had ik overheen gelezen :o

Nee ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan.. was ook te vroeg dacht ik :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:56

Okee, wel verstandig om die te doen binnenkort.. je bent 15, dus waarschijnlijk ben je al wel vruchtbaar en ik neem aan dat hij nou niet echt voorzichtig met je omspringt :(:)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:00

Sterkte TS, wel goed dat je naar de GGD bent geweest!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:03

Ik heb je al een pb gestuurd maar hier even een berichtje dan kan ik bijhouden hoe het met je gaat!!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:05

Felipe schreef:
Lieve Bokkers,

wat geweldig dat jullie allemaal zo meeleven en meedenken met de TS. Zoals hierboven al in een berichtje stond ben ik inderdaad degene die met de TS meegaat. Mijn pb box zit helemaal vol, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik niet op alle vragen antwoord kan geven. Dat laat ik aan de TS over.
Wat ik wel kan zeggen is dat de afspraak bij de ggd is gemaakt en dat er een en ander in gang is gezet om de TS te helpen met deze moeilijke situatie. Ik hoop dat dat jullie een beetje gerust stelt!

Super van je!! Hoewel ik dit ook wel zou doen, ik las dat ze niet in de buurt woont!

Nogmaals, TS succes en sterkte en je bent een slimme sterke persoonlijkheid!

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 22:21

Rock schreef:
Okee, wel verstandig om die te doen binnenkort.. je bent 15, dus waarschijnlijk ben je al wel vruchtbaar en ik neem aan dat hij nou niet echt voorzichtig met je omspringt :(:)

:j en de kans is redelijk.. groot..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:22

Pffff heftig hoor. In dat geval zou je een overtijdbehandeling kunnen proberen? Dat is wat minder ingrijpend dan een abortus voor zover ik weet... en -met het risico bemoeiziek over te komen- zou ik ook aan de pil gaan tot dit stopt :(:)

MercuryDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:27

Anoniem1994 schreef:
Allemaal bedankt voor de berichten :)

Ik ben met Felipe naar de GGD geweest.. 1000maal dank dat je mee wou Felipe! +:)+

Ik ben blij dat ik dat voor je kon doen :(:)
en echt onwijs veel respect voor de manier waarop je je verhaal hebt gedaan bij de ggd. Zelf vond ik het al superheftig om te horen, dus vertellen zal ongetwijfeld heel erg moeilijk zijn geweest. Maar ik ben er van overtuigd dat je een flinke stap in de goede richting hebt gezet! Je hebt het echt super goed gedaan!! Natuurlijk mag je me altijd bellen/mailen, dat weet je wel he.

Om even duidelijkheid te scheppen, de arts van de GGD heeft heel expliciet aangegeven dat ze absoluut geen contact met de ouders van de TS op gaan nemen zolang ze dat zelf niet wil. Dit om haar vertrouwen niet nog verder te schaden (dat zou meer kwaad dan goed doen).
Ze hebben echt de tijd genomen en ik heb er alle vertrouwen in dat er een goede oplossing gaat komen. Het is nu aan de TS om een aantal erg moeilijke beslisingen te nemen. Gezien de situatie is het nu niet handig om die in het topic te zetten, maar jullie steun kan ze heel goed gebruiken!!!

In zulke topics merk je pas echt hoe geweldig Bokt is!! Echt super dat jullie de TS zo steunen!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:46

TS; wat vreselijk dat je dit moet meemaken. Fijn dat je naar de ggd bent geweest!
Een zwangerschapstest zou ik idd ook even doen als ik jou was.

Maar komt deze jongen ook binnenlopen als je ouders thuiszijn?

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 23:07

Vertellen was wel moeilijk, maar het was moeilijker geweest als je niet meegeweest was! :j
Terwijl ik hier zei dat ik zoiezo zou gaan.. weet ik nu zeker dat ik nooit alleen naar binnen was gegaan :o

Ik was even bang dat het mijn ouders zou opvallen... toen ik thuis kwam zag ik dat ik behoorlijke blauwe plekken had van het bloedprikken, maar met een dikke laag foundation erop valt het gelukkig mee... al blijft het toch wel goed te zien.

Vertellen aan mijn ouders ga ik toch nog maar even niet doen... Heb mega trammeland thuis, en dit wordt waarschijnlijk een weekje zwijgen :)
Het voeld gewoon niet goed... en dan praat ik niet, bereik ik niks mee :n

Zoiezo gaat contact opnemen met mijn ouders lastig worden denk ik... :+

Nell_; Ja, dan doet hij heel gewoon... 1 keer was mijn moeder in de keuken en ik alleen met hem in de woonkamer, en toen bleef hij ook niet van me af.
Ik schreeuwde toen wel, maar mijn moeder dacht waarschijnlijk dat ik gewoon een grapje maakte :\

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:09

Je zou ook een brief kunnen schrijven naar je ouders.
Dan heb je er de tijd voor om alles erin te zetten, en is het wellicht wat makkelijker voor je.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:10

Pfff je ouders hebben echt niks in de gaten dus!?

Is het een idee om Felipe met je ouders te laten praten? Ik weet niet hoe oud Felipe is?

marimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 23:20

TS doe aljeblieft zo snel mogelijk aangifte dit kan zo niet doorgaan je hebt jezelf er mee als je blijft zwijgen hoe moeilijk het ook is.

uiteraard wens ik je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en hoop dat je snel met je ouders kunt praten hierover.