Lena01 schreef:Met.
Ik heb een flink voorgevel, en vind het altijd maar wat zwaar als ze 'uit het hok' zijn.
Met bh heb ik nog een beetje steun. En ze blijven tenminste op hun plek zitten xD
en een strak truitje helpt dan niet ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Frozenstar schreef:Het voelt hetzelfde als zonder gordel in de auto zittenIk voel me niet prettig heb het idee dat ik dan alle kanten op ga, terwijl dat beetje onzin is. Maar zo voel het ook zonder BH, voelt alsof het alle kanten opgaat
Plus ik weet nooit hoe ik slaap, misschien gooi ik mijn dekbed wel af ofzo en wie weet is die ander dan net wakker en krijg ik het opeens koud ofzoNEEEE te veel risico voor mij..slaap liever met.
Citaat:Plus ik weet nooit hoe ik slaap, misschien gooi ik mijn dekbed wel af ofzo en wie weet is die ander dan net wakker en krijg ik het opeens koud ofzo NEEEE te veel risico voor mij..slaap liever met
Qimm schreef:Citaat:Plus ik weet nooit hoe ik slaap, misschien gooi ik mijn dekbed wel af ofzo en wie weet is die ander dan net wakker en krijg ik het opeens koud ofzo NEEEE te veel risico voor mij..slaap liever met
dat los je toch op met een t-shirt, nachthemd oid? Ik vind het veel erger als mensen mijn buik kunnen zien

xXEviIXx schreef:Met...
ten 1e, ik vind het juist wel lekker slapen
als ik zonder op mijn buik lig doet het gewoon echt pijn!
en ten 2e, je krijgt minder snel rimpels bij je decolothe....
tip, niet met puss-up bh slapen, schijn pijnlijk te zij
(zo heten ze
dankzij mijn ex-collega
) Ik slaap echt een enkele keer zonder, maar dan voelt het eigenlijk meteen weer heel "zwaar" ... amsterdam_30 schreef:Heb van een meisje van 14 begrepen dat het onder haar leeftijdsgenoten raar is om zonder te slapen, terwijl de (iets) oudere meiden juist zonder slapen. Misschien een nieuwe trend onder de jongeren??? Benieuwd wat zij hier op zeggen!!