Majo schreef:kynshiri schreef:Soms verbaast mij dit ook hoor. Ik doe 3 dagen met een spijkbroek, een week met 1 handdoek en 2 weken met beddengoed.ik zit echt met open mond sommige mensen hun verhaal te lezen! geen wonder dat er een voedselprobleem is in de wereld...
net als dat topic een tijd terug met de vraag hoe snel je je spullen in de wasmand gooit. daaruit bleek dat velen zich slechts 1x met dezelfde handdoek willen afdrogen, elke dag andere spullen aandeden om te slapen en hun beddengoed elke paar dagen minstens wasten... geen wonder dat de watervoorraden op raken!
dat verklaart dus wel waarom de ecologische voetafdruk van een gemiddele westerling ong 20x die van een afrikaan is!
Ik stink nooit, ik ben gezond, ik zorg goed voor mezelf... dus het kan prima.
Maar dat doe ik ook. 2 dagen met n spijkerbroek en n truitje, week met n handdoen, 1 tot 1,5 week met mijn beddengoed.
Maar ik denk ook dat het een kwestie is van goed inkopen. Ik hoef bijna nooit wat weg te gooien, eet alleen maar verse groentes en fruit. Maar ik bewaar wel dingen, eet rustig 2 dagen hetzelfde (of 4)...
da's wel een record denk ik, maar waarom niet eigenlijk...
kaas IS schimmel!