Nou weetje wat het is, ik ben nu al weken aan het klussen in mijn eigen huisje, aangezien ik binnenkort ga samenwonen. Nu werk ik ook nog en alles en het vorderd naar mijn zin niet snel genoeg, het is een enorme chaos in het huis. Dus ik raak chaotisch in mijn hoofd, en ik weet dan niet meer waar ik moet beginnen, en heb dus kortsluiting in m'n koppie. Daarbij komt ook nog eens dat ik al een half jaar geen contact meer heb met mijn ouders, en mijn moeder en zusje naar tenerife vertrekken vannacht. Ik dacht dat ik er niet zo mee zou zitten maar kennelijk dus wel.. best wel eigenlijk.
Ik ben een half jaar geleden de straat op gegooid, ik kwam 13 september thuis om half 1 s'nachts, en kwam erachter dat het slot veranderd was en al mijn spullen in een koffer op de stoep stonden, ik helemaal uit m'n dak gegaan, raam ingegooid enzovoort. Politie erbij allemaal toeters en bellen. Enfin, heb 3 nachten in een auto geslapen, een week in de zwerveropvang en nog in een blijf van mijn lijfhuis.. omdat ik 18 was en de jeugdzorg (Die mij al 2x uit huis hadden laten plaatsen) me niet meer konden helpen ivm mijn leeftijd. Nu woon ik gelukkig bij de moeder van mijn moeder (die ookal 7 jaar geen contact meer met mijn moeder heeft! en ze woont bij mijn ouders om de hoek, echt 5 huizen verder) en dat gaat wel goed, maarja zij is 81 en heeft ook het eeuwige leven niet meer. Dus ik ben blij met mijn huisje. Maar goed, mijn moeder en zusje gaan met mijn moeders beste vriendin en haar jongste dochter dus naar tenerife. Ik weet dat zij het niet breed hebben en ik heb via via gehoord dat zij van mijn spaargeld wat de familie en ikzelf jarenlang gespaard heb voor mezelf dus lekker gaan relaxen. Verder heb ik mezelf door alle ellende in de schulden gewerkt, waar zij tot mijn 21e gewoon veranwoordelijk voor zijn, maar ik heb geen energie om er wat aan te doen, denk aan de rechter, advocaten enz. Dus het steekt bij mij dat ik zonder rooie cent op straat gegooit ben en zij nu lekker naar tenerife gaan.. gelukkig helpt mijn oma waar ze kan maar het is natuurlijk belachelijk..
Dus ik heb me het dagje wel weer..
pfft.
Snappen jullie het nog?