Wishper schreef:Ik meld me hier ook, ben 1.83 en kom (op een goede dag) aan de 60 kilo..
Ik voel me altijd moe en heb het vaak koud..ben wel ziek, dus mijn klachten kunnen daarvandaan komen..
Toch wil ik heel graag weten of ik me beter voel wanneer ik meer weegIk houd niet bij hoeveel en wat ik eet, maar dat wil ik vanaf nu wel gaan doen zodat ik weet hoeveel kcal ik binnenkrijg en wat ik aan mijn voedingspatroon kan verbeteren!
Worden jullie er niet gestoord van dat bijna álles in de winkel is teruggebracht in aantal kcal ? "nu 50% minder kcal!" Terwijl ik juist iets zoek waar er veeeeeeeeeeeel in zitten![]()
Hallo

Je klachten komen idd door je gewicht.
Je lichaam heeft energie nodig om je warm te houden, om je energie te geven en voor je weerstand, dus daar ligt het zeker aan.
Het zou goed zijn als je je lijstjes plaatst in dit topic, dan kunnen wij je tips geven en je helpen

Je kan het ook invullen op www.voedingscentrum.nl en dan zie je of je genoeg kcl binnen heb gekregen (en eigenlijk moeten we dus wat meer nemen)
En ja wat je zegt!
Ik had een heeeeeeeeerlijk ontbijtje, maarja.. dat was magere yoghurt met 0% vet..
En dat ontbijtje heb ik nu dus niet meer
Nu heb ik een vollere vla ofzoiets.. naja het is wel het dubbele aantal kcl en wat meer vet.. dusja het moet maar ;p

)