Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mas_ schreef:Nee ik heb geen ervaring met de haarverf van de Hema. Het is denk ik ook wel logisch dat die sneller verwacht als die een stuk goedkoper was, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn!
Ik heb blond haar en ik wil het het liefste een paar tinten lichter hebben. Ik heb het in een bob laten knippen, omdat de kapster die het ervoor had geknipt ( alleen de puntjes had ik gezegd ) ontzettend kort en lelijk had geknipt. Nu is het een best korte boblijn geworden, maar ik vind het zelf erg donker geworden. Mijn onderkant was lichter van kleur dan de bovenkant maar de lichte kleur is nu dan weer weggeknipt.
Dit was het zegmaar toen het nog lang was.
http://www.bokt.nl/verkleind/dagadsgadsk;g.jpeg
Alleen het punt is, overal op lees je dat blonderen echt een not done is. Je haar wordt er groen of oranje van, het breekt af en gaat dood. Ookal laat je het bij de kapper doen..
Nu zag ik vanmorgen op tv een reclame over blonde haarverf, is dit net zo slecht als het laten bleken?
Zilvershampoo of shampoo met kamille is geen optie, dat werkt niet namelijk. (heb ik al geprobeerd)
Naomi_Haffie:
Ik denk dat dat kapsel jou best goed zal staan! Ik zou het alleen wel nog blond laten
xDramaQueen schreef:ja ik, elk jaar weer maar ik zeg er wel bij dat mijn haar echt als kool groeit, dat is niet normaal, in februari had ik nog stekeltjes met een matje, eind maart had ik een lange pony en een staartje, ik krijg er dus ook nooit spijt van