Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pollewoppy

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 15:27

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je gesprekken over gingen dat het zo confronterend was?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:17

Net een uur bij de huisarts gezeten, moedervlek weggehaald.. maar ook flink mee gesproken.
Hij belt één deze dagen m'n psych op om verder te overleggen.

De vlekken die ik in m'n gezicht heb en de stress/medicatie de schuld gaf, zijn vlekken die vaak ontstaan in het begin van een auto-immuumziekte -O- Nou heb ik al 2 auto-immuumziektes, maar dit zou evt. weer een nieuwe (en heftigere) kunnen aankondigen.
Toevallig had ik de vlekken toen ik bij hem binnenstapte.. hij schrok..
Nu medicatie om de extreme vlekken weg te krijgen..

PW, mag zeker, maar liever op msn :)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:41

Is goed Maaike, dat begrijp ik helemaal. Spreek je hopelijk snel.
Waarom gaat je huisarts met je psych overleggen? Heeft hij het idee dat het niet goed gaat? Wel goed dat ze overleggen. Hebben ze bij mij destijds ook gedaan. Is nooit verkeerd.

Heftig van die vlekken. Het zit je niet mee. Krijg je nu verdere onderzoeken of wijt de huisarts het aan de auto-imuunziekten die je al hebt?

Sterkte meid :(:)

Ik heb een pittige middag weer gehad. Muziektherapie was weer erg confronterend. Ik baal zo van mezelf. Daarna was ik erg gefrustreerd en boos. Mijn vriend en ik zijn wel gaan sporten en dat heeft me wel even goed gedaan.

Mijn begeleider heeft ook gebeld, ik heb morgen om half 10 een gesprek met hem. Vind het wel heel spannend, maar dan is het maar uitgesproken. Het drie-gesprek (met mijn begeleider erbij) gaat niet door omdat hij weg moest, gelukkig had hij 's ochtends nog wel even tijd.

Zillah_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:11

Wat een drama zeg, al die slapeloze nachten! Gelukkig heb ik daar niet zo heel veel last van. Ik heb wel eens dat ik moeilijk in slaap kom maar daarna slaap ik wel lekker.

Gogo: Wat een toestand zeg met je moeder! Echt super vervelend. Ik hoop datze goed geholpen kan worden waardoor ze weer wat meer moeder voor je kan zijn en jij het ook wat rustiger krijgt.

PW: Fijn dat je contact gehad hebt met je begeleider, dat scheelt vast veel onrust. Dan ben je je verhaal tenminste kwijt en ligt je verhaal nog bij de juiste persoon ook :P

Ik ben zelf weer net iets over mijn grens heen gegaan! Haha, zeg maar gerust dat ik er gewoon goed overheen gegaan ben. Ik wil teveel dingen doen en ontspan te weinig. Naast mijn fulltime baan heb ik ook iedere dag mijn paard, dan wil ik ook nog naar een vriendin, naar het tuincentrum voor plantjes en ja die plantjes moeten dan ook nog ff geplant worden natuurlijk. Verder wil ik mijn vriend steunen met zijn hobby/sport omdat hij graag wedstrijden wil doen (boksen) dus ga ik vaak mee naar trainingen. Ik heb een zadel op proef gekregen om te testen en dat moet ik ook nog terug brengen, helaas zit die ruitersportzaak niet echt in de buurt dus moet er zeker 1,5 uur voor vrijmaken. De CV is kapot dus de monteur moet komen, daar moet ik een afspraak voor maken omdat ik onregelmatig werk dus soms door de week vrij ben en dan thuis ben omdat de monteur komt. Verder ben ik ook erg druk met mijn nieuwe baan en het afsluiten van mijn oude baan. Gister flinke onenigheid gehad met de arts bij ons op de afdeling. Hij wilde niet komen kijken bij een bewoner en ik vond dit toch echt heel hard nodig! Achteraf heb ik gelijk gekregen...... bewoner is vanmorgen in mijn bijzijn overleden.
EN DAN IS DE WEEK NOG MAAR OP DE HELFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met andere woorden...... de rest van de week ga ik het rustig aan doen. Probeer ik de boel de boel te laten en trek ik me nergens wat van aan (poging tot althans)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 08:13

Nou de onrust is nog niet weg hoor. Heb hem alleen nog maar aan de telefoon gehad om een afspraak te maken. Heb straks een gesprek. De zenuwen gieren door mijn lijf...

Lijkt me een goed plan dat je de rest van de week wat rustiger aan doet...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 08:41

Pfffff hij belt net, hij werkt niet vandaag. Hij zit met zijn zoontje in het ziekenhuis. Is overmacht natuurlijk, maar ik baal er wel flink van...

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 10:08

PW, wat vervelend dat hij afbelt, ondanks dat het onmacht is, snap ik dat je er van baalt! Je keek er toch een beetje tegen op, het kon maar beter achter de rug zijn.. nu zit je binnenkort nog een keer in de stress voor dat gesprek. En afwachten wanneer dat is..

Ik ben vandaag maar weer thuis, was een aantal dagen al naar m'n werk geweest afgelopen week, maar doe maar weer even een stapje terug..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 10:42

Hallo dames

Wat een drukte hier, helaas!

Dat is flink balen PW dat hij net afgebeld heeft, enig idee wanneer je gesprek dan plaats kan vinden?

Jeetje Maaike nog meer ellende erbij dus, heeft hij al enig idee welke autoimuunziekte het om gaat of is het een kwestie van afwachten?

Verder ben ik het eigenlijk alweer kwijt, sorry :o

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 10:54

Nee, dat weet hij niet, het is een kenmerk van meerdere soorten. Als ik bloed moet prikken, wordt het van mij altijd al doorgestuurd naar de immumoloog, i.v.m. die 2 andere auto-immuumziektes.. Dus wat dat betreft wordt dat regelmatig gecontroleerd. Verder is het afwachten of en hoe het zich gaat ontwikkelen.

Hoe is het met jou?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 10:55

Nou hopen dat het mee zal vallen. Wat een ellende krijg je er dan nog bij.

Hoe het met mij gaat? Ik zal je even een pm sturen, wil dit niet zo open op het internet plaatsen :o

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:21

Maaike: Was je zovaak naar je werk geweest dan? Je moest toch nog twee weken thuis blijven van je psych? Goed dat je vandaag weer thuis bent als je aanvoelt dat je er nog niet aan toe bent.

Mistral: Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe het met jou gaat. Als je het ook met mij wil delen, mag je die PB wel doorsturen...

Ik heb voor komende woensdag al een afspraak staan met mijn behandelaar. Heel lang hoef ik er dus niet op te wachten. Ik vind het alleen vervelend dat het voorval dan alweer anderhalve week geleden is. Voelt dan als oude koeien uit de sloot halen, maar ik vind het toch belangrijk om te bespreken.

Omdat de afspraak niet doorging kon ik vanmorgen gewoon naar de groep. Het is me heel zwaar gevallen en daar was ik niet op voorbereid. Ik moet er echt van bijkomen. Er kwamen wat pittige onderwerpen aan bod en er werd flink doorgevraagd toen ik vertelde over gisteren bij muziektherapie. Sommige vragen triggerde me behoorlijk en maakten me heel emotioneel. Ik voel spanning in mijn hele lijf, maar met name de druk op mijn borst is opeens weer aanwezig. Ik ben alles maar een beetje op me in aan het laten werken en ga zo eerst maar eens met een kop thee op de bank zitten alles een beetje laten bezinken. Man, ik had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn vandaag... |(

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:28

PW:
Ik heb inderdaad een beetje valsgespeeld. Ik voelde me zoooo goed (en was zooo druk), dat ik vrijdag de hele middag op m'n werk ben geweest, maandag 4 uur, dinsdag de hele dag en gisteren 5 uur.. Vond wel dat dat weer moest kunnen. Ik heb niets gedaan hoor, ben er alleen geweest. Het gewoon er zijn voelt ook best wel goed, alleen daar kan ik dan ook niet in doseren, het is alles of niets.

Gelukkig dat je a.s. woensdag alweer terecht kunt. Toch is dat pas over een week.
Wat vervelend dat de groep zo heftig was, zeker omdat je je niet daarop voor kon bereiden.
Doe rustig aan, ga lekker even zitten en ga anders lekker een stuk lopen met Dinky.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:29

Mijn zusje komt vanmiddag met haar hond, dus dan gaan we wandelen. Ik zal Dinky nu sparen, anders is hij vanmiddag al moe ;)

Had geprobeerd of je op msn was.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:37

Huh, ik ben op msn? Sta op afwezig, maar heb je niet gezien en geen berichten ontvangen?
Ik probeer het wel even of ik tegen jou kan praten.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:39

Oh oeps.. heb een msn-lijst schoonmaak gehouden, en denk dat ik je per ongeluk weggegooid heb.. :+
Zie je dus inderdaad niet staan.. PB even je adres, dan voeg ik je even opnieuw toe.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:42

Heb je weer toegevoegd. Wel raar, snap niet hoe het kan, verkeerd geklikt zeker.
Ik heb je gisteren ook nog geprobeerd te contacten, maar vond lukte toen niet, snap nu waarom :)

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:45

PW: Helaas moet ik nu even weg. Spreek je misschien later even :)

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 12:03

pw Vervelend steeds afspraken te moeten verzetten zeg. Hier gaat het niet beter eigenlijk. De consukkel maakt of een afspraak op een tijd dat mijn vriendin niet kan (school gaande kids) of op een dag dat ik naar het ziekenhuis moet. Lijkt wel of ie zich wil drukken. Je hebt weer mooie foto's van dink zeg, echt een mooie kerel. Ik had trouwens dat kind de zweep afgepakt en haar er mee om de oren geslagen, gek toch dat het dier steeds bang is met afstijgen.

maaike Het zit je niet mee, en confronterende gesprekken hou ik ook niet van. Soms is het wel goed, maar toch, niet altijd fijn. Doe je wel rustig aan met werken? Je bent weer te veel aan het verlangen.

zillah Je klinkt erg druk. Druk bezig eigenlijk. En artsen........breek me de bek niet open, wat ik al niet te stellen heb gehad met die gasten. Word er niet vrolijk van. Veel succes met de poging om rustig aan te doen. (Lukt het nog?)

gogo Stekte met je moeder. Meer medicatie dan pijnstillers wil ik ook niet, ben van mening dat ik dan ook een zombie word, word ik van 3x/dag pijnstillers al.

De hoog spanning is hier nog niet weg.
Zat gister bij mijn vriendin (ik heb me opnieuw voorgesteld, als een gezinslid van de tokkies _O- ), heb haar al de berichten laten lezen die consukkel verstuurd had. Zij vond dat er te veel taalfouten in zaten (was me niet opgevallen :o , heb ook dyslexie) en dat het echt nergens opsloeg. Er word alleen de negatieve dingen uitgelicht, niks positiefs. Zij was ook van mening dat het verhaal zodanig was dat ik kans loop om in een inrichting geplaatst te worden. Dus ze begreep gelijk waarom ik me voorstelde als een tokkie, net zo'n aso.
Haar zoontje zat met een computerspel te spelen, alleen lade het ding veel te langzaam, ik moest naar mijn pony's en na dat ik weg was deed het ding het weer normaal. Ik kan het niet helpen dat elektronica stoort in mijn buurt als ik pist off ben. }:) Gebeurt vaker.
Paps komt zo mijn wasmachine maken, kan dan weer wassen. En we gaan met de trap bezig, die moet kaal van te veel verf en vloerbedekking troep en word dan geverfd. Rood.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 12:09

Goed dat je je vriendin het hebt laten lezen en zij haar mening erover heeft gegeven. Slordig zeg dat er zoveel taalfouten in stonden. Komt lekker professioneel over zeg. Wat is die consukkel voor iemand?

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 12:27

Hij verkocht bedden voor hij dit werk ging doen, het bedrijf ging failliet waar hij werkte. Is blijkbaar ook erg bevooroordeeld over hoe iemand MOET leven (volgens zijn visie), doe je dat niet ben je primitief en/of aso.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:46

Echt heel apart...

Ik heb nog steeds heel veel spanning en voel me niet fijn.
Heb even een uurtje op de bank gelegen. Daarna kwam mijn zusje, die is er nog. We zouden vanavond met een vriendin naar de bios. Die vriendin komt zo. Ik had gehoopt dat het wat afleiding zou geven maar helaas. Bah, ik heb er buikpijn van...

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:22

PW
Wat vervelend dat je je nog zo gespannen voelt. Ik vind het niet gek dat je tegen het bezoek aan de bios opziet. Ik kan daar op het moment dagen van te voren voor wakker liggen.. Bovendien heb je een zware dag achter de rug. Eerst je spanning voor het bezoek aan je behandelaar, toen dat gecanceld, heftige bijeenkomst bij de groep.. Is niet niets.. dat vreet energie.
Fijn dat je even een uurtje op de bank hebt kunnen liggen. Nog lekker gewandeld met je zusje?

Aikon
Wat slordig dat er zoveel taalfouten in zaten! Goed dat je je vriendin even mee hebt laten lezen, is toch fijn om andermans mening te horen. Je gaat op een gegeven moment aan jezelf twijfelen.
Grappig dat electronica stoort als jij boos bent, heb het hier ook wel eens.. :') Fijn dat je wasmachine gemaakt kan worden door je vader. Is het gelukt?

Zilla_h
Ik herken het hoor, veel te veel doen en te weinig je rust pakken. Helaas gaat op een gegeven moment je lichaam en alles op de rem..
Wat erg dat de arts weigerde te komen kijken :n Heftig dat de bewoner in jou bijzijn is overleden.
Doe echt rustig aan he, nouja, probeer het in ieder geval.. ;)

Ik heb de afspraak met mijn psych kunnen vervroegen, i.p.v. over 2 weken a.s. dinsdag. Wel even fijn. Ze vroeg me alvast het een en ander te mailen, dus gedaan. Kom ik ook niet blanco binnen :).
Heb vandaag rustig aan gedaan, had lang nodig om vanmorgen op te starten.
Begin van de middag naar Ikea gegaan om de laatste dingen (bed e.d.) op te halen voor in m'n kamer. Paps zou met een busje van het werk komen, maar ik was eerder. Heb iets te grote dozen zelf getild/op het karretje gekregen (o.a. één van 40 kg 8)7 ). Toen kwam paps en die verklaarde me voor gek.. Bij thuiskomst was ik ook iets te ver gegaan, want m'n wond op m'n rug (waar gister een moedervlek weg is gehaald en hechtingen zitten) was aan het bloeden.. Oeps.. even stapje terug doen.
Dus de rest van de middag in de tuin gezeten en rustig aan gedaan :)

Biieniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 20:06

Hallo iedereen,

ik ben weer een beetje bijgekomen. Heb het allemaal een beetje gelezen, er is veel gebeurd bij iedereen!

Maaike, wat heftig zeg. Auto immuunziektes. Ik kijk misschien teveel house en grey's anatomy enzo. Maar dan krijg je toch beenmergpuncties met lange naalden enzo? Ik ben elke dag dankbaar dat ik gezond ben, lijkt me erg moeilijk om mee om te gaan. Heb je het al sinds jongs af aan?

PW, wat vervelend dat je zo gespannen bent. Hopelijk voel je je morgen iets beter. Ga je nog wel naar de bioscoop? Zoja probeer er toch een leuke avond van te maken. But don't over do it.

Er zijn dus meerdere hier met slaap problemen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier vroeger heel veel last van had. Kwam vooral heel moeilijk in slaap. Heb ik nu soms nog wel eens last van maar minder erg dan vroeger. Bovendien at ik destijds veel snoepgoed.

Aikon, vind het nogal schokkend dat er zoveel taalfouten in die brief zaten. Ik vind het logisch dat je het zelf niet ziet als je dyslectisch bent. Maar zou niet mogen. Wel goed dat je je vriendin die brief hebt laten lezen. Door erover te praten ga je je misschien ook iets beter voelen. Maar ik vind die taalfouten bespottelijk. Die brieven worden vaak ook voor gerechtelijke zaken gebruikt. Taalfouten kunnen dan echt niet.

Zillah, wat naar van die ruzie met de arts om die bewoner. Ook omdat hij uiteindelijk overleden is. Heb je al iets rustiger aangedaan?

Ik heb mijn eerste week school weer gehad. Was wel erg zwaar. Ook omdat ik steeds meer begin te twijfelen of ik deze opleiding wil blijven doen. Heb accountancy gekozen omdat ik rekenen leuk vind. En tot nu toe heb ik erg weinig gerekend. Valt me dus best tegen.

Ook op stal heb ik een woordenwisseling gehad. In principe moet je 2 dagen werken om je maand stalling te dekken. Alles wat je niet werkt betaal je bij. Geen probleem natuurlijk. Heb alleen de tijd niet in de gaten gehouden dus had nog niet betaald. Kreeg onwijs de wind van voren. Was gewoon de tijd vergeten. Ze weten niet echt dat ik momenteel niet goed in mijn vel zit dus kan het ze niet kwalijk nemen. Leuk was anders. Heb het vandaag afgehandelt dus de lucht is geklaard zegmaar. Heb me er wel ongelooflijk schuldig om gevoeld. Heb wel een beetje uitgelegd wat er met me aan de hand is vandaag dus toen begreep ze het wel.
Ben over gestapt op een ander bit. Rijden ging vandaag stuk beter, ben ook over gestapt op ander voer. Me paardje lijkt wel stuk beter in de vel te zitten. Ook weeft ze vrijwel niet meer omdat dit voer minder energie in zit. Dus dat is ook een grote geruststelling.

Nog twee weken en dan zit ik weer op mijn bootje. Ik kan echt niet wachten. Tot die tijd nog even doorbijten. Ik heb als ik terug ga meteen twee weken vakantie van school. Dus dan kan ik echt helemaal tot rust komen. Nog heel even doorbijten.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 08:47

Maaike: Ik heb nog wel lekker gewandeld met mijn zusje. Ik zou daarna voor ons en die vriendin koken en mijn zusje was zo lief om het grootste deel te doen. Van de spanning liep ik als een kip zonder kop in de keuken en ik moet dan echt diep nadenken over wat ik moet pakken, wat ik moet gaan doen enz. Terwijl ik toch echt niet zo'n moeilijk gerecht bedacht had :+

Wat fijn dat je de afspraak hebt kunnen vervroegen. Is goed denk ik. Ik krijg het idee dat je een hele fijne psycholoog hebt. Ik vind het bijvoorbeeld super dat ze je vraagt om alvast wat dingen te mailen. Zo kun je de tijd dinsdag efficiënter gebruiken, zoals je zelf al zegt kom je dan niet zo blanco binnen. Heel goed!

Je bent druk geweest vanmiddag. Ik herken het wel dat je dan zo eigenwijs bent om alvast te beginnen. In jouw geval met je weggehaalde moedervlek iets minder handig. Je vader heeft groot gelijk dat hij je voor gek verklaard, maar ik begrijp jou ook wel ;) Goed dat je de rest van de middag lekker in de tuin gezeten hebt. Het was lekker weer. Wij hebben ook nog even in de tuin gezeten, lekker in het zonnetje. Ik hoop dat het vandaag ook weer lekker weer wordt.

Biieniie:Als je veel snoepgoed eet, kan je dan daardoor meer moeite hebben om in slaap te komen? Door de suikers ofzo?
Wat vervelend dat je aan het twijfelen bent over je opleiding. Komt er verderop in de opleiding niet meer rekenen? Of weet je dat niet?

Goed dat je op stal wel een beetje hebt uit kunnen leggen hoe het met je gaat. Dan begrijpen ze misschien ook waarom je de tijd vergeten was. Wel fijn dat de lucht geklaard is. Wees niet te streng voor jezelf dat het zo gelopen is. Fijn dat de veranderingen (bit en voer) je paardje zo goed doen. Mooi om te lezen :) Zijn positieve berichten.

Wat lekker dat je twee weken vakantie hebt als je teruggaat naar de boot. Dat is wel een mooie timing. De kans bestaat dat je kwa energie helemaal instort als je weer op de boot bent omdat je dan echt tot rust kan komen. Zoals je zelf al zegt, nog even doorbijten. Het gaat je lukken meid!

Over mijzelf vertel ik straks even. Ik moet nu naar de groep!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:49

Pfff.
Ik voel me momenteel helemaal niet fijn. Ik ben gewoon even diep ongelukkig. Ik wil graag mijn verhaal kwijt, maar ik weet gewoon niet waar ik beginnen moet. Het lijkt allemaal weer even zoveel. Komt er ooit een eind aan? Steeds als het een tijdje beter lijkt te gaan denk ik dat de dalen niet meer zo diep zullen zijn. Maar steeds steken er nieuwe dingen de kop op lijkt wel. Mijn begeleider zegt dan wel dat dingen zich aandienen als de tijd er rijp voor is en dat het maar goed is dat alles niet in 1x komt, maar soms word ik er zo moedeloos van. Het lijkt gewoon nooit op te houden.

Ik voel me alleen. Natuurlijk kan ik hier bij jullie mijn verhaal kwijt en ik ben ook heel blij met jullie steun, maar soms zou ik willen dat ik iemand had waar ik in real life even mijn verhaal bij kon doen. Daar heb ik gewoon wel eens behoefte aan. En ik heb het idee dat ik dat nergens kan. Deels komt dat omdat ik anderen er niet mee wil belasten en bang ben dat ze me een zeur vinden en deels omdat ik het idee heb dat ze me niet begrijpen. Gisteren bijvoorbeeld zocht ik een opening om aan te geven dat het eigenlijk helemaal niet zo lekker gaat. Ik gaf aan dat ik erg gespannen was. Ik kreeg het antwoord: "Heb het er dan nu maar niet meer over" Ik ben bang dat mensen er niet op zitten te wachten. Ze snappen ook niet dat ik nog steeds met zoveel dingen zit. En bovendien vind ik het gewoon heel moeilijk om echt duidelijk te maken wát het nou precies is wat me zo bezighoudt. Dat komt weer voor een groot deel omdat ik me er voor schaam en ik van mezelf vind dat ik zeur. En als ik vind dat ik zeur, zullen anderen daar wel net zo over denken.

Vanochtend had ik ook meteen alweer een aanvaring met mijn vriend. Heel vervelend. Ik heb toegegeven dat het voor een deel mijn schuld was. Aangegeven wat er gebeurde en waarom. Maar ik ben van mening dat de schuld niet alleen bij mij ligt. Hij communiceert vaak niet duidelijk. Hij verwoord dingen vaag en als ik dan doorvraag weet hij vaak zelf niet eens wat hij bedoeld. Vanmorgen gebeurde dat ook weer. Maar hij vindt dat de oorzaak bij mij is en als ik hem probeer uit te leggen hoe ik het zie en hem vraag of hij ook eens over zijn eigen aandeel na wil denken, zegt hij dat hij het niet weet. Hij vroeg of ik het uit kon leggen wat ik bedoelde. Dat heb ik gedaan en ik krijg als antwoord dat dat mijn gevoel is, blablabla. Ik heb gezegd dat dat dus precies is wat ik bedoel. Dat hij het weer naar mij toe schuift en daarmee uit de weg gaat om naar zijn eigen aandeel te kijken. Ik heb hem gevraagd daar over na te denken.

Ik vind het zo frustrerend dat ik mijn fouten toegeef en er excuses voor aanbied en hij niet terugkomt op zijn aandeel erin. Het lijk alleen maar te gaan over wat ik niet goed doe en of het allemaal mijn schuld is. Ik zou zo graag willen dat hij ook zijn aandeel durft en wíl toegeven...

Verder worstel ik momenteel heel erg met mijn zelfbeeld. En dat geeft me ook een heel ongelukkig gevoel...

Nou, beetje warrig verhaal misschien. Sorry daarvoor.