Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoop dat je snel wat meer uit de therapie kunt halen, dat jullie iets gaan behandelen waar je echt wat aan hebt! Doe maar lekker rustig aan en take care! _Karlijn schreef:Waarom mijn reactie verwijderd ik vind ik vreemd, ik ben toch niet de enige die benieuwd is naar hoe het met TS gaat![]()
Maar Rhendera, vervelend dat je een slechte week hebtIk hoop dat je snel wat meer uit de therapie kunt halen, dat jullie iets gaan behandelen waar je echt wat aan hebt! Doe maar lekker rustig aan en take care!

alleen ik voel me nou weer zo'n loser omdat ik dat denk. (in de trant van: kan je dan ook nooit wat volhouden?
) niet dat ik opgehouden ben, maartoch. Denk dat die denkwijze ook wel komt omdat ik 3 opleidingen heb moeten afbreken en vanalles op heb moeten geven.
Plus dat er hier nu ook nog ruzie in het studentenhuis is (wat nógmeer spanning oplevert waardoor ik liever niet meer naar beneden ga en wat weer resulteert in dat ik slecht eet s'avonds
) gelukkig ga ik dit weekend voor 2 weken naar mn schoonouders met mn vriend, even lekker tot rust komen
Fred_Kroket schreef:Echt knap van je hoor dat je alles opschrijft en zo blijft knokken!
Ik zou niet een thuisstudie doen, doordat je op een school zit (misschien zou je dichterbij kunnen wonen zodat het reizen minder intensief wordt of samen rijden) heb je ook contact met anderen en maak je vrienden. Ik heb een half jaar een thuisstudie gedaan en in het begin vond ik het super, lekker in je eigen tijd. Maar je zit daar maar wat in je uppie...
Ik wil je niet je plannen in de war gooien, maar toch wil ik even dat minpuntje met je delen.![]()
En houd je taai!!
) dus ik doe t ff rustig aan... Rhendera schreef:Fred_Kroket schreef:Echt knap van je hoor dat je alles opschrijft en zo blijft knokken!
Ik zou niet een thuisstudie doen, doordat je op een school zit (misschien zou je dichterbij kunnen wonen zodat het reizen minder intensief wordt of samen rijden) heb je ook contact met anderen en maak je vrienden. Ik heb een half jaar een thuisstudie gedaan en in het begin vond ik het super, lekker in je eigen tijd. Maar je zit daar maar wat in je uppie...
Ik wil je niet je plannen in de war gooien, maar toch wil ik even dat minpuntje met je delen.![]()
En houd je taai!!
Het mooie is, ik heb behoefte aan alleen zitten. Als ik contact wil (en dat is niet bijster vaak) zoek ik dat altijd zelf op, die rust heb ik juist nodig. Dus dat komt wel goed. Alleen een thuisstudie gaat nog even op een laag pitje want ik kan toch niet veel met die behandeling nu, vergt gewoon teveel van me. Heb iemand van 't UWV aan de lijn gehad en die heeft mij ook de opdracht gegeven het eerst met mijn begeleiding op m'n behandeling en psych nog eens goed te overleggen, dat het allemaal niet teveel word. Er is me vooral verteld dat ik niet te hard van de stapel moet lopen (oh daar ben ik heeeeul goed in![]()
) dus ik doe t ff rustig aan...
)
heeft er misschien ook mee te maken dat ik nog 3 doopnamen en een roepnaam heb, dus met formulieren invullen word ik gek...
(6namen in totaal)
, alleen de eerste en de laatste posts... Maarre is het niet een idee om bij je schoonouders tijdelijk in te gaan wonen? Verder bewonder ik je doorzettingsvermogen. Ik begrijp dat je inmiddels al een heleboel hebt mee moeten maken. Maar onthoud waar een wil is is een weg... it_is_me schreef:Ik heb niet alles gelezen, alleen de eerste en de laatste posts... Maarre is het niet een idee om bij je schoonouders tijdelijk in te gaan wonen? Verder bewonder ik je doorzettingsvermogen. Ik begrijp dat je inmiddels al een heleboel hebt mee moeten maken. Maar onthoud waar een wil is is een weg...
Dat is geen optie 
Safiera schreef:Wat rot voor je! Ook een beetje vreemd vind ik het van je oma, al ken ik haar situatie/belevingswereld niet en kan ik er dus eigenlijk niks over zeggen.
Heel begrijpelijk dat je er niet blij van wordt zo de dag voor kerst. Waar was je oma's kerstgedachte?
Is een ander studentenhuis geen optie? (neem aan dat je daar woont) Heel veel sterkte, ik hoop echt voor je dat 2011 veel goeds gaat brengen, en je eindelijjk een nieuwe woonplek mag vinden.

Nog even voor de zekerheid nagevraagd "zo zeker dat ik mijn huur per direct op kan zeggen?" en dat was het geval.
dus nou zit ik voor begin Maart bij mijn Opa en Oma.
Dat is goed nieuws inderdaad!