Airborn, netjes hoor!
Mijn weegschaal gaf gister 59,9 aan dus ik hoop dat ik onder de magische 60 grens blijf. Mijn streven is nog altijd de 55 maar ben hier ook al blij mee!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cloaca schreef:ik heb een vraagje aan de mensen die hier misschien verstand van hebben,,,
ik ben de afgelopen tijd afgevallen, en ben nu wel ongeveer tevreden met mijn gewicht (1.70 en 58 kg).
Alleen mijn huid is niet zo strak. Met name mijn bovenbenen en billen... Ik vind het echt lelijk, ik ben net een drilpudding. Ik ben begonnen met sporten. Ik fiets de laatste tijd, afgelopen week 50 km en zondag 52 km. (samen met m'n vriend, we hebben beide een racefiets). ik voetbal ook 1 keer per week en ga af en toe naar de sportschool.
Gaat dit werken tegen mijn slappe huid, of heb ik gewoon een slappe huid? Ik wil heel graag een beetje strak in mijn vel zitten tegen de tijd dat ik een bikini aan moet!
xxx
_Lizzy_ schreef:Pff ik heb het vandaag echt slecht gedaan...![]()
O: bakje magere yogurt met kellogs special K + een peer en vers geperste jus
* 10 km fietsen
T: plakje VK ontbijtkoek
* 3 paarden rijden, 10 km fietsen
M: VK tosti jonge kaas, 1 VK vruchtenhagel, plakje VK ontbijtkoek, klein bakje magere yogurt met musesli
T: peer, 2 koffie leutjes
A: spagettie met tomatensaus en roerbakgroente, toetje = stratiatella halvolle kwark (oepsie..?) en een paar stukje's verse annanas
* 3 kwartier met hondje wandelen
T: -
* kwartier buikspieroefeningen
_Lizzy_ schreef:Nou die stratiatella kwart ik denk ik niet echt goed voor je, en het middag eten heb ik nogal véél achter elkaar gegeten.
Valeria schreef:Hallo Lieve mensen, ik ben hier ook al een tijd niet meer geweest.
door de operatie en het herstel ben ik daar niet aan toegekomen.
inmiddels ben ik nu 6,8 kilo kwijt in totaal, maar ik merk dat het nu niet zo hard meer gaat als in het begin.
(het is al anderhalve week hetzelfde gewicht nu)
O 1 sneetje koolhydraat arm brood met boter 1 cappucino met 2 zoetjes
T
L Simpele rauwkost salade
T
A Gewokte groenten
T Radijsjes of olijfjes
Valeria schreef:Hallo Lieve mensen, ik ben hier ook al een tijd niet meer geweest.
door de operatie en het herstel ben ik daar niet aan toegekomen.
inmiddels ben ik nu 6,8 kilo kwijt in totaal, maar ik merk dat het nu niet zo hard meer gaat als in het begin.
(het is al anderhalve week hetzelfde gewicht nu)
O 1 sneetje koolhydraat arm brood met boter 1 cappucino met 2 zoetjes
T
L Simpele rauwkost salade
T
A Gewokte groenten
T Radijsjes of olijfjes