Wie heeft er nog meer een gekke angst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:20

Ben bang voor openwater...
En dan vooral voor vissen...
En natuurlijk wespen

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:20

oohjaaaa
en voor BOLLEEE JEUJ! hahaha
iedereen zei dat die een kinderlokker was, alle buurtgenoten. en ooit heb ik eens geroepen eeeej bolle kom ens heej. (dialect limburg, kom eens hier) en toen keek die om en fietste die achter mij aan. ik wist niet hoe snel ik thuis moest komen.
daarna nooit meer bolle jeuj geroepen.

Lilian_AapIe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:21

Winkels en telefoons :+ ...
Vraag me niet hoe ik eraan kom!!...Ik wil liever weten hoe ik eraf kom!! :o ..

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:23

Kady_ schreef:
Voor kleine raampjes, je weet wel, die je wel eens hebt in je keuken of toilet! of voor ramen waar geen gordijn voor zit savonds als ik alleen thuis ben, dan moeten bij mij standaard alle gordijnen dicht zijn!

Bij mij moeten ze juist allemaal open zijn :') Ben gigantisch bang in het donker... Komt vooral omdat mijn zussen en broer mee veel te vaak hebben bang gemaakt in het donker en als 21 jarige volwassen getrouwde vrouw durf ik 's nachts niet naar het toilet of ALLE lichten moeten aanzijn :+

_Marjolein

Re: Wie heeft er nog meer een gekke angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:26

Ik vind het doodeng om met de auto over een treinrails te rijden :Y)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:29

over van die putten lopen (die kleine in de goten van de weg die geraamd open zijn zeg maar ;) )

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:30

Clown's en poppen, zelfs voor mijn vriendinnen me over hebben gehaald om IT en Chuckie te kijken := .

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:32

Ik ben als de dood voor (rol) trappen en liften, ladders, hoogwerkers en zowiezo alles wat hoger is dan de zaterdagkrant bij wijze van spreken, je zal mij dan ook niet snel op een groot paard aantreffen.

Verder ben ik als de dood voor horrorfilms en thrillers, kan er volledige paniekaanvallen van krijgen.

En vliegtuigen! Gruwelijk vind ik die dingen. Opgesloten zitten in zo'n aluminium ding zonder dat je ook maar een kant uit kan. Geef mij maar de boot, dan heb ik in elk geval het (volledig onrealistische) idee dat ik nog weg kan zwemmen als er iets gebeurt.

En alles wat meer dan 6 poten heeft. Heb ik verdorie een leuk huis met een tuin, blijkt dat in de zomer die tuin bezet word door honderden van die griezels! Durf dus niet in mijn eigen tuin te zitten.

Oja, aanrakingen! Daar kan ik werkelijk hysterisch van worden. Er zijn van die mensen die de hele tijd aan je willen zitten prutsen, om je nek willen hangen en dat soort dingen... Daar gruwel ik echt van. Houd je tengels lekker thuis!

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:39

Kliko's (ooit gedroomd dat er iemand uit kwam springen, sindsdien grooooote boog) en ik durf ook niet dicht langs auto's of ramen te lopen in het donker, bang dat er iemand achter het glas zit die me laat schrikken :o

Jootjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:42

clowns ja...ieh... krijg al de kriebels als ik er aan denk!

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:46

intral schreef:
Clown's en poppen, zelfs voor mijn vriendinnen me over hebben gehaald om IT en Chuckie te kijken := .

Oohh BAH!
Heb ik weet ik hoe lang geleden gezien, en nu nog bang ervoor..

En ook van roltrappen, zo eng ben altijd bang dat ik misstap/ergens tussen blijf hangen enzo..
Ook als iemand op het bord schrijft( :+ ) of op papier ook, dan denk ik altijd dat ze elk moment met hun nagel er over kunnen gaan wat zo'n rot geluid maakt,
bah als ik er aan denk krijg ik al een rilling!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:48

Winxz_Bas schreef:
ja ik ben bang voor winnie the pooh.. ik ben ooit aangevallen door winnie the pooh
tijden carnaval op school, (ik was toen 6) ben ik geslagen door een winnie the pooh. verder ben ik niet bang, (behalve dat lijstje) kan er niks aan doen.. ik heb nu al spijt dta ik het gezegd heb

Ah joh, trek het je niet aan, andermans fobieën zijn altijd grappig want ze zijn zo ontzettend irrationeel.
Ik bedoel: een spiegel hangt daar maar, daar komt echt niks uit. Een stuk fruit, wat verwacht je dat het ding doet dan? Of mijn wasbak, sinds nightmare on elmstreet denk ik steeds dat zo'n knop verandert in de handschoen van Freddy Krueger met de messen door mijn hand, gewoon van de pot gerukt!

Kurby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:49

ik ben als de dood voor muizen en ratten. het maakt mij niet uit of ze nu leven of dood zijn. heb als klein meisje een muis in mijn nek gehad die weer uit mijn broekspijp eruit kwam sindsdien ben ik weg.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:55

Urielle schreef:
Of mijn wasbak, sinds nightmare on elmstreet denk ik steeds dat zo'n knop verandert in de handschoen van Freddy Krueger met de messen door mijn hand, gewoon van de pot gerukt!

Bedankt, ik denk in plaatjes en ik moet mijn tanden nog poetsen :\

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:57

Ik heb echt een kwallenfobie :o

Vroeger gingen mn moeder en ik vrij diep de zee in.
En ik ben toen een keer vol tegen een kwal aan gezwommen.
Dat stomme beest heeft me toen vol in mn been geprikt en ik ben toen helemaal in paniek geraakt.
Het is nu ongeveer 10 jaar geleden maar ik durf nog steeds niet de zee in.
Ook als ik in meren iod wil zwemmen word ik gewoon heel erg bang en ren ik het water weer uit.
Terwijl ik het heerlijk vind om te zwemmen maar ik ben gewoon zo bang dat er weer wat gebeurd.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 23:20

Ik ben bang voor grote, diepe zwembaden :P Ik ben niet zoals de meeste bang voor roosters die los kunnen schieten en die je op kunnen zuigen. Maar ik ben als de dood voor waterspuiten en voor roosters/putjes/gaatjes waar eventueel water uit zou kunnen komen met flinke kracht. Onder water, boven water, maakt me niet uit. Geen tuinslangen hoor, echt in zwembaden.
Als ik weet dat er ergens onder water zo'n spuitding zit, waar water omhoog wordt gespoten, blijf ik daar echt uit de buurt. Ook van die ijzeren buizen boven het zwembad of van die semi-watervallen.. bahbahbah. Ik krijg zelfs de rillingen als ik er aan denk.
In meren en zeeen heb ik dat absoluut niet.. daar zitten toch geen spuitdingen :P

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 23:22

Liften..

Brrrr...

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 23:29

Oooh ja, ik vind het ook verschrikkelijk om in diep water te zwemmen := We waren deze zomer op Curaçao aan het snorkelen op een plek waar het best snel diep werd en toen zagen we een zeeschildpad :+: Dus daar zwommen we een stukje achteraan (nee, niet onverantwoord; er staat daar geen/nauwelijks stroming en het was nog wel in die baai) maar op een gegeven moment was hij weg en toen besefte ik pas hoe diep het was := Dus ik helemaal in paniek, ik heb nog nooit zo hard gezwommen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 23:49

ik ben bang voor lieveheersbeestjes :=

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 23:54

De wc's op school :o
En openbare toiletten die ik niet ken.

Serieus, ik zit al 3 jaar op de middelbare school en ben al die jaren nog geen enkele keer naar de wc geweest op school :o Enkel met mensen erbij, bij de spiegels. Maar no way dat ik die enge donkere griezelige hokjes in ga. :\

Ook de basisschool, in een bepaald gebouw waar ik ook drie jaar op school zat: ik heb het geteld: ben 2 keer naar de wc geweest daar, 1 keer was er iemand bij de wasbakken, en de andere keer ben ik paniekerig en opgelucht dat mn blaas toch was geleegt uit de toiletten gestormd :+

Verder op een vakantie in tsjechie moest ik nodig, en mocht ik op zo'n wc bij een restaurant ofso. Nou ik deed deed de deur open, keek en zag de kleine ruimte met allemaal enge dingen en rende huilend van angst naar mn moeder (hoefde meteen niet meer :+ ).

Verder durf ik nu meer dan vroeger, maar houd ik op enge toiletten waar ik helemaal alleen in zo'n kleine benauwde ruimte zit m'n adem gewoon letterlijk in tot ik er weer uit ben. Wat het bij de wok waar ik laatst was extra eng was: het plafond was helemaal van spiegel ;( Maargoed ik heb het overwonnen :+

verder mijd ik liften in als ik in mijn eentje ben, en als ze erg klein zijn. Ik herinner me vaag nog dat ik ooit een hele kleine lift niet in durfde en met de trap ging (ik weet niet meer hoeveelste verdieping het was waar ik heen moest, maar hoog was het wel :D )

Maargoed, misschien nog iemand die die angst voor toilethokjes ook heeft?

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:01

Ik was vroeg altijd bang voor sinterklaas en zwarte piet, dacht dat ik er nu wel overheen gegroeid was. Maar afgelopen sinterklaas kwam ik ze tegen in de praxis, ik werd enorm zenuwachtig en werd knalrood en wou ze gewoon heel snel voorbij lopen :+ Toch nog niet helemaal over mijn angt heen gegroeid denk ik haha. |o

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:07

Ik durf niet alleen in een zwembad te zwemmen, en dan bedoel ik niet zo'n opblaasbare.
Voor die roosters die je op kunnen zuigen, ook voor die spuitdingen.
En ik ben bang dat als ik erin zwem dat dan de bodem omhoog gaat.
Jaah, dat kan echt, heb ik in het zwembad in steenwijk gezien, sindsdien ben ik er bang voor.

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:19

LiSSy schreef:
en verder vind ik het ijzeren hek wat voor de golfslag installatie in een golfslag zwembad zit doodeng.
heb ooit een keer gedroomd dat ik vast kam te zitten daarin en sindsdien durf ik daar niet meer bij in de buurt te komen

Deez ben ik er vergeten bij te zetten

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:20

Coentjuh schreef:
luffie schreef:
Ben dus niet de enige die soms met een noodsprong in haar bed beland :+ . Het leukste is dan nog dat je er dan achter komt dat je eigenlijk nog iets moet doen en dus weer je bed uitmoet :D

Hahahah dat had ik vroeger altijd :P Nu gelukkig geen last meer van.

Gordijnen DICHT 's avonds voor elk raam is inderdaad wel fijn ja! Je weet nooit in die gekke wereld :D

Verder geen angsten voor poppen, roosters, zwembaden, dieren en spiegels hoor. Films ook niet. Zet gerust een paar van die SAW films op!

Hier ga ik van begin tot eind helemaal in mee! :+

En dat ijzeren hek in een golfzwembad vind ik ook griezelig. :+

Ik zit nu ook met m'n rug naar een groot raam toe zonder gordijnen. Overdag is het geen probleem maar als het donker is kan ik er gewoon niet tegen dat anderen mij wel kunnen zien maar ik hun niet. :+ Plus dat ik het meest onwaarschijnlijke dan verwacht, ik heb echt het idee dat alles tevoorschijn kan springen dan :=

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:23

-roosters in zwembaden, bleh bah bah zo donker n al e.e
-naalden ( ik liep altijd weg voor die 9 jaars prikjes enzo
-wormen (gaatveeeeerrrr dat kopie of BLEH )
-ramen in the donker waar geen gordijn voorzit
-clowns , iedereen weet waarom, zelfde reden.
x3 dat was het zoon beetje