Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kady_ schreef:Voor kleine raampjes, je weet wel, die je wel eens hebt in je keuken of toilet! of voor ramen waar geen gordijn voor zit savonds als ik alleen thuis ben, dan moeten bij mij standaard alle gordijnen dicht zijn!
Ben gigantisch bang in het donker... Komt vooral omdat mijn zussen en broer mee veel te vaak hebben bang gemaakt in het donker en als 21 jarige volwassen getrouwde vrouw durf ik 's nachts niet naar het toilet of ALLE lichten moeten aanzijn
)
.
intral schreef:Clown's en poppen, zelfs voor mijn vriendinnen me over hebben gehaald om IT en Chuckie te kijken.
) of op papier ook, dan denk ik altijd dat ze elk moment met hun nagel er over kunnen gaan wat zo'n rot geluid maakt,Winxz_Bas schreef:ja ik ben bang voor winnie the pooh.. ik ben ooit aangevallen door winnie the pooh
tijden carnaval op school, (ik was toen 6) ben ik geslagen door een winnie the pooh. verder ben ik niet bang, (behalve dat lijstje) kan er niks aan doen.. ik heb nu al spijt dta ik het gezegd heb

Ik ben niet zoals de meeste bang voor roosters die los kunnen schieten en die je op kunnen zuigen. Maar ik ben als de dood voor waterspuiten en voor roosters/putjes/gaatjes waar eventueel water uit zou kunnen komen met flinke kracht. Onder water, boven water, maakt me niet uit. Geen tuinslangen hoor, echt in zwembaden.
We waren deze zomer op Curaçao aan het snorkelen op een plek waar het best snel diep werd en toen zagen we een zeeschildpad
Dus daar zwommen we een stukje achteraan (nee, niet onverantwoord; er staat daar geen/nauwelijks stroming en het was nog wel in die baai) maar op een gegeven moment was hij weg en toen besefte ik pas hoe diep het was
Dus ik helemaal in paniek, ik heb nog nooit zo hard gezwommen
Enkel met mensen erbij, bij de spiegels. Maar no way dat ik die enge donkere griezelige hokjes in ga.
).
Maargoed ik heb het overwonnen
)
Toch nog niet helemaal over mijn angt heen gegroeid denk ik haha.
Coentjuh schreef:luffie schreef:Ben dus niet de enige die soms met een noodsprong in haar bed beland. Het leukste is dan nog dat je er dan achter komt dat je eigenlijk nog iets moet doen en dus weer je bed uitmoet
Hahahah dat had ik vroeger altijdNu gelukkig geen last meer van.
Gordijnen DICHT 's avonds voor elk raam is inderdaad wel fijn ja! Je weet nooit in die gekke wereld
Verder geen angsten voor poppen, roosters, zwembaden, dieren en spiegels hoor. Films ook niet. Zet gerust een paar van die SAW films op!

Plus dat ik het meest onwaarschijnlijke dan verwacht, ik heb echt het idee dat alles tevoorschijn kan springen dan