thuissituatie...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:47

Kwam dit topic net tegen en heb het vanaf het begin gelezen, maar zo'n einde had ik toch echt niet verwacht..

Ik hoopte de TS wat adviezen te kunnen geven aangezien ik in een soortgelijke situatie heb gezeten (zonder de mishandeling gelukkig) maar ik begrijp dat er nu iets veemds aan de hand is? Zou iemand mij de pb met smsjes misschien toe willen sturen?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:01

Ik heb de sms-en gekregen, bedankt :)

Hoop dat de waarheid snel aan het licht komt, dat is even alles wat ik nu er over wil zeggen.

_Tara_

Re: thuissituatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:12

Klinkt een beetje vreemd nu allemaal... Eerste hulp die smsjes gaat versturen? Kan ik me haast niet voorstellen...

bellizdej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:18

Ik heb dit topic ook al sinds het begin gevolgd alleen de laatste dagen niet meer ben er wel heel erg van geschrokken, zou iemand die smsjes kunnen sturen? ik hoop dat TS snel iets laat horen en ik hoop natuurlijk dat het goed met haar gaat!

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:29

Ik kom dit topic net tegen en heb alles doorgelezen. Het verhaal van TS komt me bekend voor, maar de sms-jes vind ik raar............ Zou ik ze mogen lezen via PB.......

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:32

Volg het topic al een tijdje en ook ik ben benieuwd naar de sms-jes. Heel vreemd...

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:35

Sms-jes komen heel raar over. Ik hoop dat de waarheid snel aan het licht komt...................

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:35

ik vind t ook vreemd...wil ab-so-luut niet beweren dat ts liegt maar ken heb zelf vroeger een vriendin gehad die veel problemen met zichzelf had en iedereen wijsmaakte dat ze zelfmoord ging plegen... in ieder geval wilde ze gewoon veel aandacht en maakte andere vriendinnen helemaal tot overstuur gek behalve mij eigenlijk omdat na het 100x zeggen en 200x mogelijkheden te hebben gehad het nog niet was gebeurd en ik t toen over een andere boeg ben gaan gooien, van ga je gang... als je echt wilt kunnen wij je toch niet tegen houden.. toen was de "lol" er snel vanaf en is ze ermee opgehouden. wat ik wil zeggen is dat ts mss wel in een rot situatie zit ( welke puber voelt zich nou niet enorm in de steek gelaten en misbegrepen door zijn ouders) en daarom ( negatieve) aandacht probeert te krijgen... mocht dit niet zo zijn dan bied ik voor deze gedachten ook meteen mijn excsuses weer aan :o

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:53

Jeetje zeg! Ik volg dit topic al een tijdje en het grijpt me echt aan.
Ik hoop echt héél erg dat het allemaal goedkomt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:18

Hmmm, Dit verhaal klinkt me bekend in de oren...
Zou iemand mij die smsjes kunnen sturen?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:24

Meiden.

Ik stop hiermee. Heb net gebeld naar het nummer, kreeg allemaal meiden aan de telefoon, waaronder ook het meisje zelf (of niet ik weet het niet).
Haar schaduwaccount en boktnaam klopte.

Ik kreeg iedere keer meisjes aan de telefoon, die zeiden dat de TS haar telefoon had ofzo. Ze weten allemaal niks van smsjes af, maar namen wel met dezelfde telefoon op.
Er word heel de tijd heen en weer gelachen.

Toen ik vroeg waarom er smsjes van de TS via die telefoon zijn gestuurd kreeg ik lachend te horen: Ze is dood. (terwijl ik haar net nog aan de telefoon had gehad volgens hunzelf)

Ik zie ook de de TS op haar gewone Boktaccount online is en gewoon post.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:27

hmmm zou de mods hier even over aanspreken want dit kan natuurlijk niet.
Het is natuurlijk niet de eerste keer dat iemand zijn fantasie op hol slaat ten koste van
Laatst bijgewerkt door lesilla op 29-03-10 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:28

Inderdaad, geef dit wel even aan bij de mods! Dit kan echt niet natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:30

Vreselijk dat je zoiets ´verzint´

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:32

Nou, hihihi, hahaha... wat een lol!

Hoop dat die meiden hun gein hebben en dat ze in hun broek piessen van het lachen. En dat ze nooit en te nimmer in de situatie komen die in dit topic beschreven is, een situatie die jammer genoeg nog steeds aan de orde van de dag is.

Als TS mijn dochter was en ik zou hier achter komen dan had ze een zeer groot probleem.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:47

Ik heb alles naar een Mod gestuurd.

CharlotteCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:48

Wat ontzettend vaag dit allemaal. Hoop dat alles gewoon in orde is.

Maar vind het erg vervelend voor je Frozenstar, jij moet natuurlijk helemaal in de rats hebben gezeten vannacht..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:50

Ik ben ook echt witheet hiervan.

Ik heb écht serieus, samen met andere Bokkers uit het topic ook hier, vreselijk in de stress hierover gezeten. Ik ben tot laat vannacht bezig geweest naar instanties zoeken waar ze eventueel zou kunnen zitten etcetera.

Ik heb daarnet met mijn huistelefoon gebeld, zodat ze niet zag(en) dat ik het was.

Dat iemand zoiets verzint en zo misbruik maakt van een ander. Daar walg ik van.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:52

Wat een ongelovelijke kl*te streek vind ik zoiets. Dit doe je toch niet. Hoe haal je dit soort dingen in je hoofd om te doen. En vooral omdat er mensen zijn die wel in zulke situaties verkeren. Echt waar ts, als je dit lees: zoek hulp, want dit zijn geen normale grapjes!!!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:53

Ik heb de dame in kwestie nog een PB naar haar gewone Boktnaam gestuurd. Zal zeker wel terug krijgen iets van dat ze van niks weet.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:56

Feitelijk kun je wel stellen dat er serieus iets mis met je is als je dit nodig hebt om aan je lol te komen..... dan heb je hulp nodig - van een professionele instantie. Anders doe je zoiets niet.

Walgelijk, geen woorden voor, dat je je zó kunt verlagen. Hoop dat dit nog een heel vervelend staartje gaat krijgen voor de betrokkenen persoon of personen.

CharlotteCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:56

Ik snap het helemaal, heb vannacht ook flink in de rats erover gezeten. Aan de ene kant ben ik opgelucht dat het zo'n onzettend achterlijke grap is, omdat er nu niks aan de hand is, maar ik kan het echt niet bevatten.

Ben benieuwd wat de mods nu gaan doen..

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:57

Frozenstar schreef:
Ik heb de dame in kwestie nog een PB naar haar gewone Boktnaam gestuurd. Zal zeker wel terug krijgen iets van dat ze van niks weet.

Zal ze ook geen permanente ban krijgen op haar gewonen boktnaam? aangezien ze een SA aangemaakt heeft bedoel ik? Van mij mag het ook, zulke personen mogen wat mij betreft voorgoed van bokt af! :(

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:58

Wat een achterlijke grap zeg, mocht het allemaal verzonnen zijn.
Iedereen in de stress laten zitten en dan er gewoon lol om hebben. Heb er geen woorden voor.
Mocht mijn dochter ooit zoiets doen dan heeft ze pas echt een probleem.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:59

Barmat schreef:
Feitelijk kun je wel stellen dat er serieus iets mis met je is als je dit nodig hebt om aan je lol te komen..... dan heb je hulp nodig - van een professionele instantie. Anders doe je zoiets niet.

Walgelijk, geen woorden voor, dat je je zó kunt verlagen. Hoop dat dit nog een heel vervelend staartje gaat krijgen voor de betrokkenen persoon of personen.

Het is al eens gebeurt, en dan was het gewoon een aandachtskwestie. Ook erg, maar dan kan ik er mee leven omdat die persoon zo beschadigd is.
Maar dit is dan gewoon een lol tussen een vriendinnen groep..

Hoe verzin je het :n :n :n :n 8)7

Ik hoop dat dit alsnog een misverstand is.. hoop voor het meisje niet, maar gewoon voor deze situatie omdat ik gewoon in ongeloof ben dat iemand hier een grap in ziet