Borstvergroting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 19:06

Jeetje Kat, ik heb net je foto's zitten kijken (wilde ze eigenlijk op het werk kijken, maar als er opeens iemand achter me staat, das ook zo raar ;) ) en ik kan me voorstellen dat je blij bent na je operatie. Want je bent nu echt supermooi slank, maar inderdaad, net wat je zegt: je hebt nog teveel vel. Oneerlijk is dat eigenlijk he.Ben je zo mooi afgevallen, heb je nog huid over! Overigens zie je het helemaal niet als je je kleren aanhebt.

Nogmaals Kat, ik heb het al eerder gezegd: ik vind je een lekker wijf :D En als je vel weer strak zit, vind ik je nog een veel lekkerder wijf ;) ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 19:12

Majo schreef:
Jeetje Kat, ik heb net je foto's zitten kijken (wilde ze eigenlijk op het werk kijken, maar als er opeens iemand achter me staat, das ook zo raar ;) ) en ik kan me voorstellen dat je blij bent na je operatie. Want je bent nu echt supermooi slank, maar inderdaad, net wat je zegt: je hebt nog teveel vel. Oneerlijk is dat eigenlijk he.Ben je zo mooi afgevallen, heb je nog huid over! Overigens zie je het helemaal niet als je je kleren aanhebt.

Nogmaals Kat, ik heb het al eerder gezegd: ik vind je een lekker wijf :D En als je vel weer strak zit, vind ik je nog een veel lekkerder wijf ;) ;)

Wat lief van je :o

En inderdaad met kleding aan zie je het niet! Net daarom vind ik het zo ok om foto's te laten zien en erover te praten. Mensen begrijen het niet, degene die me zo kennen vinden dat ik me aanstel. Dat ik een miep ben die gewoon iets laat doen omdat ik geld en tijd teveel heb.
En als ik dan foto's laat zien zijn ze geschrokken!
Afbeelding

Maar tegenwoordig heb ik een beter zelfbeeld (of het is omdat het maar 13 dagen meer is!!!) en loop ik gewoon zonder correctieondergoed rond! Wat een echte overwinning is en dan zien ze het ook gewoon. Want dan heb je zo van die heerlijk sexy stukken vlees over je broek hangen! :+
Maar ik geef er niet meer om! :D Want binnenkort ben ik super sexy

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 19:26

Nousa schreef:
Pfoe wat een verhaal :)! Ik vind het erg knap van je dat je zelf je keuzes durft te maken. Er zijn er genoeg die zich laten beinvloeden door anderen.

Ik ben eigenlijk ook best benieuwd naar hoe je er uit zag voor je enorme prestatie :)!

Echt waar meid, petje af!
Sterkte alvast met de operaties, het zal zwaar worden gok ik zo. Maar man wat zul jij blij zijn straks!! :)

Afbeelding

De dag voor mijn Gastric bypass 120 op de weegschaal en een bmi van 41 of 42

juline schreef:
Sjee meis heb echt diep respect voor je. Sta zelf ook voor de enorm moeilijke opgave om 30 kilo kwijt te gaan raken om medische redenen. Maar als ik jou foto's zie hoe je er nu al uit ziet dan krijg ik al inspiratie. Echt enorm veel succes en respect voor je.

Gewichtsverlies blijft een enorm gevecht, en eens een dikkertje zal je er altijd ééntje blijven. Het is een levenslang gevecht helaas.
Maar die dertig kilo gaan je zeker lukken, ik steun je alvast! En laat maar weten als het je gelukt is!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:26

Ik vind het eigenlijk ongelooflijk, dat jij dezelfde bent als die je hierboven geplaatst hebt. Ik zie namelijk helemaal geen vergelijk. Ook niet in die andere foto bij de kapper die je me weleens hebt laten zien.
Hoelang heb je er nu precies over gedaan om zoveel af te vallen? En hoe heb je dat precies gedaan? Want je hebt zo'n maagband gekregen begreep ik, maar daarna kun je toch nog maar heel weinig eten? Wat doe je nu precies om zo'n prachtig lijf te hebben? Overigens vind ik kapsel ook heel mooi, het past heel goed bij je :)

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:00

wow echt ongelovelijk! Ben jij dat echt??? onherkenbaar !

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 13:14

ja helaas ben ik dat :) Kan nu wel goed naar de foto kijken maar vroeger was dan anders :=

Nog acht dagen wat spannend, ik ga nu lekker morgenavond op citytrip naar parijs tot zondagnacht.
Effie lekker alles van me afgooien want het is toch de laatste tijd zwaar geweest. En dan zitten we in ons operatieweek!
Ben zo benieuwd, wat gaat het worden.

Megan fox gaat niets hebben tegen mij :Y) :Y) :Y) :Y) :D

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:18

Nee, het was Kate Beckingsdale he ;)
Maar zeg eens, hoe ben je zo dun geworden? Zie vraag die ik al eerder heb gesteld ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 13:23

Majo schreef:
Nee, het was Kate Beckingsdale he ;)
Maar zeg eens, hoe ben je zo dun geworden? Zie vraag die ik al eerder heb gesteld ;)

Helemaal vergeten!

Ik heb negen maanden gedaan om 60 kilo af te vallen, en de laatste vier heb ik een paar maanden over gedaan.
Heb wel geen maagbandje maar een gastric bypass, dat is een maagverkleining en een darmomzetting (een stuk dunne darm word omgezet zodat je minder kan opnemen)
Afbeelding

Hier zie je het goed!

Wat ik nu doe:
- Ik let op wat ik eet, dus zorg dat ik gezond eet met soms een uitspatting
- ik beweeg zoveel mogelijk om een beetje strak te worden (maar in de negen maand heb ik niks gedaan)
- door de bypass verlies ik 20% van wat ik eet in kcal
- En drink zoveel mogelijk water
- En ik eet inderdaad gewoon weinig

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:25

Jeetje meis!! Super veel respect. Mag ik vragen hoe je aan al dat vel komt? Ik ben zelf ook 30 kilo afgevallen( ok heel veel sporten en had een bmi van 32.., zit nu op 22.3) Ik zou ook wel graag voor foto's zien..

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:28

geniet van Parijs!
die voor en na foto zijn inderdaad een immens verschil, wauw...
en nu met de operaties krijg je al helemaal je droomlijf...
maar je hebt het verdiend!

en de voor- foto's ben ik ook wel benieuwd naar...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:35

Wauw, ik kan bijna niet geloven dat jij dat bent op die laatste foto! Ik heb wel eens foto's van jou zien voorbijkomen en ik vond je altijd een ontzettend knappe meid. Zo te horen heb je hier heel hard voor gewerkt en je verdient het echt 100%. Ik wens je veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe buik en boobies :D

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:41

Hoi,
Ik ben een stille meelezer en wil je alvast heel veel succes wensen voor een geslaagde operatie!!!!!
...en geniet straks van Parijs en daarna van je nieuwe, mooie borsten. :D

mebianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:22

mooney1 schreef:
Hoi,
Ik ben een stille meelezer en wil je alvast heel veel succes wensen voor een geslaagde operatie!!!!!
...en geniet straks van Parijs en daarna van je nieuwe, mooie borsten. :D

hihi ik ook ik keek echt zo :wow: naar jouwn foto's van voor en na allemachtig wat knap!!!! succes met je operatie!!veel plezier in parijs en veel foto's maken van voor en na dat is leuk voor later ;)

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:27

Wow, ongelooflijk die voor en na foto's!
Echt ontzettend knap, wat een verschil!
Heel veel succus met je operatie, volgende week?

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:39

voor ik op vakantie vertrek Kat, nog even héél veel succes gewenst!!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:43

Ik zou toch echt gaan voor een grote B.

Ik weet niet hoe groot je bent en wat je nu weegt, maar vriendin van mij is 1.70m en weegt 55kg en heeft een grote A cup en ze heeft ook eens gaan onderhoren voor een borstvergroting en heeft toen siliconen in haar bh gehad maat grote B en dat was wel mooi. Een kleine C ging haar echt niet af!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 19:54

Nog drie nachtjes en heb zoveel stress! is echt niet normaal!
Ga morgen mijn valies al inpakken en alles een beetje klaarmaken.
En dan vrijdag de grote dag! Moet om negen uur binnen dus hoop om 12 uur lekker slapen!

Nousa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 20:38

Oeh spannend! Ik zal aan je denken :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 20:43

Majo schreef:
*knip* ik kan me voorstellen dat je blij bent na je operatie. Want je bent nu echt supermooi slank, maar inderdaad, net wat je zegt: je hebt nog teveel vel. Oneerlijk is dat eigenlijk he.Ben je zo mooi afgevallen, heb je nog huid over! Overigens zie je het helemaal niet als je je kleren aanhebt.

Ik kan hier alleen maar in meegaan! Heel veel sterkte aankomende vrijdag en ik duim dat het herstel voorspoedig gaat verlopen.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 07:50

lesilla schreef:
Ga morgen mijn valies al inpakken en alles een beetje klaarmaken.
Ik vind dat echt een briljant woord, valies :D Veel Vlaamser dan dat kun je het niet maken ;)

Oe, nog 2 dagen... aftellen!!!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 10:50

Kat, heeeel veel succes meid. Hoop voor je dat het zo wordt als je wil!! En hopelijk niet te veel pijn...!!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 11:02

Oohhhh als het goed is, ben je nu klaar.

Spannend!!!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 11:07

hopelijk is alles goed gegaan!! ik duim voor je!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:15

hier een min of meer stille meelezer...en ik schrik van je laatste bericht!!
maar meid, je kunt er nu toch nog niet veel van zeggen?de zwellingen etc moeten toch nog slinken?
pfff, sterkte joh.

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:18

Jeetje zeg, weet ff niet wat ik nu moet zeggen/schrijven!!
Maar precies wat "timilon" zegt: het moet toch nog allemaal slinken.Misschien zie je het nu allemaal te somber in?