zonnebloem18 schreef:Ik vind het altijd zo typisch en in veel gevallen klopt het.
Als vrouwen zwanger zijn laten ze vaak voor de bevalling hun haar knippen omdat het handiger is en vaak blijft het daarna gewoon kort.
Het is niet altijd zo maar zeker bij iets van 70% van de vrouwen denk ik.
Mijn schoonmoeder, moeder, tante's (3), buurvrouw en oma hebben hun haar voor de bevalling van hun eerste kind korter laten knippen.
Dit komt meestal ook omdat je tijdens je zwangerschap nog al haaruitval kan hebben. Vaak kies je dan maar voor een iets voller korter kapsel..
Ha ik zie dat dit inmiddels al aantal keren is aangegeven en in de overgang krijg je inderdaad vast wel dunner en brozer haar..
Ik heb het lang en kort gehad, bob-line, heel vroeger purdey kapsel (de wrekers
) maar uiteindelijk kwam ik toch weer bij lang. Vanaf mijn 20e ofzo heb ik het lang gehad.
Ik heb het op mijn 35e ofzo korter geknipt tot iets boven mijn schouders in laagjes. Ik was er toch nog niet aan toe, had vroeger klein beetje slagen in mijn haar, maar nu al jaren echte lekkere krullen van mezelf dus ik denk laat ik er nog maar wat van genieten nu het nog zo'n volle bos is en heb het weer laten groeien. Ik verf het wel in mijn eigen kleur of soms iets lichter of donkerder.. Het hangt halverwege mijn rug ongeveer en ik ben er blij mee. Heb het los of een speld erin, steek het op maar heb ook regelmatig een staart en ben nu 42.
Laatst bijgewerkt door fargo op 22-02-10 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt