EngeltjeS schreef:Bestaat het, en hoe denken bokkers er over?
Verliefdheid puur op innerlijk?
Dat men puur op innerlijk verliefd kan worden? Dat de andere persoon zo lief is, zo aardig, dat diegene bij je past qua karakter?
Maar dat het uiterlijk echt totaal niet aantrekkelijk is. Gewoon kort gezegt: lelijk.
Of heeft uiterlijk toch wel invloed op verliefdheid?
Want de eerste indruk, is veel zeggend. Zegt niet alles natuurlijk, zo kan die ene knappe gozer/meid zo afknappen als diegene zijn mond open trekt. Of het word alleen maar mooier.
Maar een "lelijk" iemand, die nog niks heeft gezegt, kan al zo afknappen op het eerste moment.
Hoe kijk jij hier tegen aan?
Ik heb niet alles gelezen, maar mijn ervaring is dat het dus wel kan.
Ik ben verliefd geworden op mijn lover door de telefoon. Ik zal je het hele verhaal besparen. Maar in het kort.......... had hem even aan de foon (hij was aan de foon met een vriendin van hem)........ half jaar later stuurde ik dat meisje een sms, ze zat bij hem. Aan het eind van de middag had ik hem weer aan de foon........ Binnen een paar dagen hadden we gesprekken van drie uur lang. Met drie weken zagen we elkaar en was wel een beetje een afknapper (best dik en niet zo knap)......... maar een week later woonden we samen. Het innerlijk word je oud mee....... het uiterlijk is vergankelijk.......
Hoe denk jij er over?
. Ik heb altijd het gevoel gehad dat we niet verder zijn gekomen dat het onwennige begin van een relatie en beiden nooit helemaal alles hebben gegeven, maar dat doet er eigenlijk in dit topic niet toe
)

.
.. Nou goed. DAAR zou ik dus ECHT niet verliefd op kunnen worden. Maar er zijn vast wel meiden die dat wel kunnen. (Wat me wel opvalt is dat bijvoorbeeld de minder knappe jongens, minder knappe vriendinnen hebben. Dus ik denk dat dat ook met elkaar te maken heeft.. Dat is overigens niet l*llig bedoelt oid, maar als je om je heen kijkt zie je het vaak wel..)